بهترین نوع ایمپلنت

در این متن میتوانید بهترین نوع ایمپلنت آشنا شوید.

لبخند یکی از زیباترین حالاتی است که انسان‌ می تواند به صورت خود ببخشد. تاریخ ها و موقعیت های خاص فراوانی در زندگی همه ما وجود دارند که پر از شادی و رضایت هستند و با یک لبخند زیبا،‌ می‌توان لذت این لحظه‌‌های شیرین را دوچندان کرد. اما بسیاری از افراد، به این علت که از ظاهر دندان‌‌های خود رضایت ندارند، از آسیب دیدگی و شکستگی دندان رنج‌ می‌برند یا حتی دندان خود را کشیده اند، هنگام لبخند زدن دچار استرس و اضطراب‌ می‌شوند. آسیب‌‌های دندانی، ظاهر و زیبایی دهان را خدشه دار‌ می‌کنند و باعث‌ می‌شوند افرادی که دندان آسیب دیده ای دارند یا جای خالی دندان در دهان آنها مشاهده‌ می‌شود، از نمایش دادن آسیب دیدگی‌‌های خود خجالت بکشند و در نتیجه لذت لبخندی زیبا از آنها سلب‌ می‌شود.

اما هیچ مشکلی بدون چاره نیست. به لطف برترین پیشرفت‌‌های جهان علم، بیش از 60 سال است که ایمپلنت‌‌های دندانی انقلابی بزرگ در عرصه انجام درمان‌‌های زیبایی، ترمیمی و عملکردی دندان پزشکی ایجاد کرده اند. امروزه تخمین زده‌ می‌شود که بیش از 10 درصد جمعیت جهان، حداقل یک دندان ایمپلنت شده در دهان خود داشته باشند. این آمار تا 15 سال آینده، به احتمال زیاد دوبرابر افزایش خواهد یافت.

در کشور عزیزمان ایران، کلینیک‌‌های معتبر و تخصصی در زمینه ارائه انواع درمان‌‌های دندان پزشکی و کاشت ایمپلنت و جراحی‌‌های مربوطه آماده خدمت به هم وطنان عزیز‌ می‌باشند. کلینیک دندان پزشکی آرامش یکی از برترین کلینیک‌‌ها در زمینه کاشت ایمپلنت به شمار‌ می‌آید. کادر متخصص و مجرب کلینیک دندان پزشکی آرامش، خدماتی از جمله مشاوره پیش از اقدام به درمان، جراحی و کاشت ایمپلنت‌‌های مختلف و پشتیبانی پس از درمان را برای متقاضیان گرامی ارائه‌ می‌دهند.

اگر شما نیز به فکر دریافت ایمپلنت دندانی هستید تا هم عملکرد دهان و دندان خود را بهبود ببخشید و هم زیبایی را به لبخند خود را دو چندان نمایید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا از چیستی ایمپلنت، نحوه کاشت آن و انواع برندهای برتر ایمپلنت در جهان آگاه شوید.

ایمپلنت از سه قسمت وایه ،پیچ و روکش پروتز دندان تشکیل شده است.

آشنایی با ایمپلنت دندانی

همانطور که از نامش پیداست، ایمپلنت دندان نوعی پروتز به شمار‌ می‌آید که در فک بیمار و زیر خط لثه، به استخوان فک متصل می‌شود. ساختار ایمپلنت شامل یک قطعه فلزی پایه و یک قطعه دندان مصنوعی‌ می‌باشد و به متخصص دندان پزشک اجازه می‌دهد تا یک پایه فلزی را به استخوان فک متصل نماید که به عنوان «ریشه» برای دندان مصنوعی یا پل دندان مصنوعی عمل خواهد کرد. این پایه فلزی، نقش یک سوکت را ایفا‌ می‌کند. قاب فلزی که بر روی پایه قرار داده‌ می‌شود، دندان مصنوعی را متناسب با موقعیت دندان‌‌های دیگر در جای خود نگه خواهد داشت.

ایمپلنت‌‌های دندانی، یک جایگزین بسیار رایج برای پروتزهای استاندارد شده اند و نسبت به پروتز دندان مصنوعی که از مدت‌‌ها پیش مورد استفاده بوده اند، مزایای بسیار زیادی دارند. این ایمپلنت‌‌ها ظاهر، حس و عملکرد یک دندان طبیعی را بازسازی‌ می‌کنند و پس از کاشت ایمپلنت، بیمار به مرور با ایمپلنت سازگاری پیدا خواهد کرد و تفاوتی بین دندان طبیعی خود و دندان ایمپلنت شده احساس‌ نمی‌کند. انواع ایمپلنت‌‌های دندان، برای تمامی دندان‌‌های فک بالا و پایین (اعم از دندان‌‌های پیشین و دندان‌‌های آسیا) قابل کاشت‌ می‌باشند. کاشت  ایمپلنت دندان در میان افرادی که به دلیل جراحت، آسیب دیدگی یا بیماری‌‌های لثه یک یا چند تا از دندان‌‌های خود را از دست داده اند یا به صورت مادرزادی و از زمان تولد، در دهان آنها دندان‌‌های خاصی رشد نکرده باشند، گزینه ای عالی محسوب‌ می‌شود.

در طول تاریخ، ایمپلنت‌‌های دندانی به ویژه در دوران مدرن، تا حد مطلوبی تکامل یافته اند. پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی و عرصه بهداشت و درمان دهان و دندان، باعث شده است تا انواع ایمپلنت‌های موجود و همچنین روش‌های مورد استفاده برای قرار دادن آنها گسترش مطلوبی پیدا کنند. این پیشرفت‌ها هم برای بیماران و هم برای دندان پزشکان بسیار کمک کننده هستند.  به لطف جدیدترین فرایندهای درمانی، عرضه محصولات برتر با متریال درجه یک و امکان انتخاب و پیاده‌سازی پیکربندی متناسب با وضعیت دندان و دهان بیمار، گام شگرفی در زمینه درمان مشکلات دندانی و حل دشواری‌های عملکردی و زیباشناختی برداشته شده است.

چرا ایمپلنت از دندان مصنوعی بهتر است؟

افراد مختلف به دلایل زیبایی و عملکردی، ایمپلنت را به جای پروتزهای معمولی و کلاسیک دائمی یا قابل جابجایی ترجیح‌ می‌دهند. بسیاری از افراد، ظاهر ایمپلنت را بیشتر از دندان مصنوعی می­پسندند و از اینکه‌ می‌توانند تمام روز خود را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد گذاشتن، برداشتن یا تمیز کردن دندان مصنوعی خود بگذرانند، رضایت و آرامش خاطر بیشتری دارند.

دلایل دیگر برای انتخاب بهترین نوع ایمپلنت، شامل عدم نگرانی در مورد لیز خوردن پروتز در حین صحبت کردن، غذا خوردن و تمیز کردن دندان‌ها و همچنین محافظت از استخوان فک بیمار است. ایمپلنت‌‌ها اطمینان خاصر بسیار زیادی برای دریافت کننده ارائه‌ می‌کنند. اگر یک بیمار در دندان‌‌های خود شکافی داشته باشد، امکان دارد دندان‌‌های مجاور بخش تهی به تدریج و در اثر فشارهای وارده به سمت قسمت خالی نشست کنند و در نهایت، ردیف دندان‌‌ها بدشکل و دفرمه شده و اثر منفی روی بایت گذاشته شود. استفاده از دندان مصنوعی در برخی مواقع به رفع چنین مشکلاتی کمک‌ نمی‌کند و اثر زیادی در جلوگیری از دفرمه شدن دندان‌‌های سالم نخواهد داشت. اما اگر از ایمپلنت استفاده شود تا جای خالی دندان در دهان پر گردد، تا حد بسیار زیاد و مناسبی از حرکت دندان‌‌های مجاور جلوگیری به عمل‌ می‌آید.

لبخند و چهره ای زیباتر با ایمپلنت خواهید داشت
ایمپلنت از سه قسمت وایه ،پیچ و روکش پروتز دندان تشکیل شده است.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندانی در کلینیک دندانپزشکی آرامش مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. این محاسن، باعث شده اند تا کاشت ایمپلنت به استفاده از دندان مصنوعی دائمی یا قابل جداسازی ترجیح داده شود. برخی از برجسته ترین مزایای ایمپلنت دندان شامل موارد زیر‌ می‌شوند:

  • سادگی فرایند کاشت ایمپلنت:

جراحی ایمپلنت دندان، یک روش استاندارد و بسیار مؤثر محسوب‌ می‌شود که برای انجام آن، متقاضیان و کاندیدهای دریافت ایمپلنت‌ می‌توانند نزد دندان پزشک یا جراح دندان باتجربه و متخصص مراجعه نمایند که سالانه موارد زیادی از کاشت ایمپلنت را در برنامه کاری خود دارند. در بیشتر مواقع، بیمار در تمام مراحل هوشیار است و تنها بیحسی موضعی برای انجام عمل جراحی و کاشت ایمپلنت کفایت‌ می‌کند. در اکثر مواقع، پس از انجام جراحی و در دوره نقاهت پس از آن که محل زخم به تدریج بهبود‌ می‌یابد، اندکی درد و ناراحتی احساس‌ می‌شود اما بیمار هیچ مشکل دیگری نخواهد داشت. با مصرف آنتی بیوتیک‌‌های تجویز شده توسط دندان پزشک به مدت معین، بیمار‌ می‌تواند از بروز هر گونه عارضه و عفونت در محل جراحی پیشگیری نماید.

ظاهر زیبا و طبیعی:

ایمپلنت‌‌های دندانی ظاهری بسیار شبیه دندان‌‌های طبیعی شما دارند و‌ می‌توانند ظاهر لبخند شما را بهبود بخشند. ایمپلنت‌های دندانی مانند دندان‌های طبیعی به نظر می‌رسند، همچنین حسی که از ایمپلنت دندانی دریافت‌ می‌کنید درست مانند دندان طبیعی بوده و ابعاد و فرم آنها نیز مطابقت بالایی با دندان‌‌های طبیعی خود شما دارد؛ به حدی که یک الی دو هفته بعد از نصب نهایی ایمپلنت دیگر از نظر عملکردی، بایت و ظاهر، تفاوتی بین دندان‌‌های طبیعی و دندان ایمپلنت شده احساس نخواهید کرد. وقتی مردم به شما نگاه‌ می‌کنند، تشخیص اینکه ایمپلنت دارید دشوار خواهد بود.

هنگامی که پزشک دندان‌‌های جایگزین را روی ایمپلنت شما نصب‌ می‌کند، شاید متوجه شوید که زیبایی و ملاحت لبخند شما دوباره برمی گردد. به لطف این مزیت، دیگر نیازی نیست نگران جای خالی دندان هایی باشید که آسیب دیده، شکسته یا به هر دلیلی در جای خود قرار ندارند.‌ می‌توانید آزادانه لبخند بزنید و بدانید که ایمپلنت شما از خطر لغزیدن، افتادن و شکستن یا هر آسیب دیگری مصون خواهد بود. رنگ و بافت ایمپلنت، مطابق با دندان‌‌های طبیعی هر بیمار تعیین‌ می‌شود و دندان پزشک فرم دندان را با توجه به ردیف دندان‌‌های فک قالب گیری خواهد کرد.

  • راحتی در جویدن و خوردن:

ایمپلنت‌‌های دندانی، عمل جویدن و غذا خوردن را آسان تر‌ می‌کنند. با ایمپلنت دندان‌ می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید بخورید. ایمپلنت‌‌های دندان، پایدار و قوی هستند. قدرت و توانایی لقمه گرفتن، جویدن و گاز زدن را بهبود‌ می‌بخشند و به شما کمک‌ می‌کنند سرعت و قدرت جویدن خود را کنترل کنید.

از آنجایی که ایمپلنت‌‌های دندانی بسیار خوب عمل‌ می‌کنند، لازم نیست از غذاهایی که جویدن آنها دشوار است، مانند سیب یا ذرت یا ته دیگ اجتناب کنید. این بدان معناست که شما گزینه‌‌های بیشتری برای دریافت پروتئین، ویتامین‌‌ها و مواد معدنی کافی دارید که‌ می‌تواند به شما کمک کند در کل سالم تر باشید و از کیفیت بالای زندگی خود لذت ببرید.

  • تضمین سلامت استخوان‌‌های صورت:

ایمپلنت‌‌های دندان نقش به سزایی در حفظ سلامت استخوان فک ایفا‌ می‌کنند. ایمپلنت‌‌های از استخوان سالم محافظت‌ می‌کنند و‌ می‌توانند از تحلیل استخوان جلوگیری کند. این امر به حفظ ساختار صورت کمک‌ می‌کند. هنگامی که دندان پزشک یک ایمپلنت روی فک قرار‌ می‌دهد، اغلب استخوان فک در اطراف پایه ایمپلنت رشد‌ می‌کند. این امر کمک‌ می‌کند تا ایمپلنت به خوبی جوش بخورد و یکی از دلایلی است که درصد موفقیت ایمپلنت‌‌های دندانی بسیار بالا است.

  • سهولت مراقبت و نظافت:

مراقبت، رعایت بهداشت و نظافت ایمپلنت‌‌ها نیز بسیار آسان تر از دندان مصنوعی‌ می‌باشد. برخلاف پروتزهای مصنوعی که ممکن است نیاز به تمیز کردن و مراقبت ویژه با استفاده از محلول، خمیردندان و یا حتی مسواک خاص داشته باشند، مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن تمام چیزی است که برای تمیز کردن ایمپلنت لازم خواهد بود. این امر نه تنها باعث صرفه جویی در وقت‌ می‌شود و دیگر لازم نیست مدت زیادی را صرف ضدعفونی کردن دندان‌‌های مصنوعی کنید، بلکه از نظر تأثیر بر کیفیت زندگی نیز بسیار بهتر خواهد بود. ایمپلنت‌‌های دندانی در صورت مراقبت صحیح، ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از ایمپلنت‌‌های دندانی خود، از محصولات بهداشت دهان و دندان استفاده کنید، مقدار زیادی آب بنوشید، یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید و از سیگار کشیدن خودداری کنید.

  • تأثیر مثبت در گفتار:

نحوه صحبت کردن بیمار، بستگی زیادی به دندان‌‌های شما دارد. دندان‌ها به شما کمک می‌کنند که واضح صحبت کنید و کلمات را به روش صحیح تلفظ کنید. اگر دندان‌‌های از دست رفته یا دندان مصنوعی لق داشته باشید، ممکن است در صحبت کردن و ادای برخی حروف مشکل داشته باشید. علاوه بر مشکل زیبایی، از دست دادن دندان اغلب باعث مشکلات گفتاری نیز‌ می‌شود. برای ایجاد صداهای خاص در دهان، به دندان‌‌های خاصی نیاز دارید. اگر دندان‌‌های نامناسبی از دست رفته باشند، ممکن است لب یا اختلال گفتاری دیگری ایجاد شود.

هنگامی که آنها را با هر نوع ایمپلنت دندانی جایگزین‌ می‌کنید،‌ می‌توانید دوباره تمام صداهای مورد نیاز خود را ایجاد کنید و گفتار شما‌ می‌تواند به حالت عادی بازگردد. ایمپلنت‌‌های دندانی از گفتار طبیعی شما پشتیبانی‌ می‌کنند. از آنجایی که آنها در فک شما تثبیت شده اند و احساس طبیعی‌ می‌کنند، شما طبیعی تر به نظر خواهید رسید.

ایمپلنت های دندان از طریق کشورهای سازندشون با هم فرق می کند.
ایمپلنت از سه قسمت وایه ،پیچ و روکش پروتز دندان تشکیل شده است.

انواع ایمپلنت‌های دندانی

برندهای بهترین نوع ایمپلنت در کشورهای مختلف جهان، قطعات و سیستم‌‌های ایمپلنت را برای کاشت ایمپلنت دندان تولید‌ می‌کنند. این برندها درجات مختلفی از کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت مناسب ارائه‌ می‌دهند. همچنین، برخی از شرکت‌‌ها بسیار جدید هستند، در حالی که برخی دیگر بیش از 30 سال است که در بازار فعالیت دارند و محصولات خود را برای کلینیک‌‌های درمانی ارائه‌ می‌دهند.

به طور کلی، کلینیک‌‌های دندانپزشکی در سراسر جهان از برندهای نام آشنایی استفاده‌ می‌کنند که کیفیت عملکردی بالای خود را اثبات کرده اند. دندان پزشکان و متخصصان جراحی دندان در دندانپزشکی آرامش، پس از انجام بررسی و معاینه کامل و انجام مشاوره با بیمار، بهترین برند ایمپلنت که مطابقت لازم با ساختار طبیعی دندان‌‌های وی را داشته باشند پیشنهاد خواهند داد.

در حال حاضر، انواع برندهای معتبر و برتر جهان در ایران ارائه‌ می‌شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • اشترومن

کمپانی اشترومن که در سال 1954 تأسیس شد، یک شرکت معروف ایمپلنتولوژی سوئیسی‌ می‌باشد که فعالیت گسترده ای در زمینه ساخت محصولات دندان پزشکی و بیومتریال انجام‌ می‌دهند. محصولات ایمپلنت سوئیسی اشترومن بسیار نوآورانه، بادوام و ایمن هستند. بسیاری از کلینیک‌‌ها و متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان، برند اشترومن را ترجیح‌ می‌دهند. با این حال، به عنوان یکی از بهترین مارک‌‌های ایمپلنت دندان در سطح جهان، سیستم‌‌های ایمپلنت و سایر محصولات اشترومن نسبتا گرانقیمت هستند.

  • هیوسن (ایمپلنت استخوانی)

هیوسن نیز یکی از محبوب ترین برندهای ایمپلنت دندان محسوب‌ می‌شود. این برند امریکایی، یکی از بهترین برندهای ارائه دهنده ایمپلنت در ایالات متحده و در جهان‌ می‌باشد. با توجه به بازخوردها و آنالیز تقاضای بیماران در این بخش، هیوسن تلاش زیادی برای افزایش کیفیت ایمپلنت‌‌ها انجام‌ می‌دهد.

  • زیمر بیومت

زیمر بیومت، یک برند امریکایی دیگر، یکی دیگر از بزرگترین شرکت‌‌های دندانپزشکی در جهان به حساب‌ می‌آید. در بخش ایمپلنت، تلاش شده تا محصولات درجه یک با عملکرد و کیفیت عالی در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

  • نوبل بیوکر (داناهر)

نوبل بیوکر، یکی دیگر از برندهای ایمپلنت سوئیسی‌ می‌باشد و محصولات خود را در ژاپن، سوئد و ایالات متحده تولید‌ می‌کند. این برند معروف، محصولات خود را به بیش از 80 کشور ارائه‌ می‌دهد.

  • بیوهورایزنز

شرکت امریکایی بیوهورایزنز، یک شرکت نسبتاً جدید در عرصه تولید ایمپلنت دندانی‌ می‌باشد که در سال 1994 تأسیس شده است.. تمرکز این شرکت بر ارائه ایمپلنت‌‌های مطابق با استانداردهای پزشکی‌ می‌باشد.

  • یوروتکنیکا

یوروتکنیکا، یک کمپانی فرانسوی تاسیس شده در تاریخ 1992 یک شرکت دندانپزشکی معروف است که فعالیت‌‌های اولیه آن، علاوه بر امور دندانپزشکی شامل ساخت انواع پروتز آزمایشگاهی، جراحی و ایمپلنت نیز‌ می‌شود.

  • مگاژن

برند مگاژن یک برند ایمپلنت کره ای است که توسط گروهی از جراحان دندانپزشکی در سال 2002 تاسیس شد. این شرکت به طور خاص سعی‌ می‌کند راه حل هایی برای مشکلات چالش برانگیز بیابد که نوآوری و کیفیت را به ارمغان بیاورد. برند مگاژن مدل‌‌های مختلفی برای نیازهای بیماران ارائه‌ می‌دهد که برخی از آنها شامل Anyridge، Rescue، Anyone، Mini و EZPlus‌ می‌شوند. AnyRidge احتمالاً معروف ترین محصول ایمپلنت کره ای شرکت مگاژن‌ می‌باشد که یک سیستم ایمپلنت همه کاره است و به دلیل پایداری مکانیکی بالا، اندازه‌‌های مختلف و ماندگاری بسیار طولانی، تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

هزینه ایمپلنت سال 1402

عوامل مختلفی بر هزینه ایمپلنت سال 1402 تأثیر‌ می‌گذارند. قیمت فرایند انجام جراحی و خود ایمپلنت دندان بسیار متغیر‌ می‌باشد. در زیر به برخی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت دندان اشاره خواهیم کرد.

  • مواد مورد استفاده در ایمپلنت‌‌های دندانی: به طور معمول در ایمپلنت‌‌های دندانی، ریشه از تیتانیوم و پوشش آن از سرامیک ساخته شده است. یک پیچ کوچک این دو قطعه را به هم متصل‌ می‌کند. تیتانیوم زیست سازگار است و به خوبی به استخوان فک می‌چسبد. اما اگر به تیتانیوم حساسیت دارید از سرامیک استفاده‌ می‌شود که باعث افزایش قیمت‌ می‌شود.
  • برند ایمپلنت مورد استفاده: همان طور که مطلع هستید، برندهای خارجی و مرغوب بسته به درجه کیفیت، قیمت متغیری خواهند داشت. قیمت مرغوب ترین ایمپلنت‌‌های موجود در بازار، شامل ایمپلنت‌‌های آلمانی و ایمپلنت سوئیسی و ایمپلنت کره ای درجه یک جهان، از 10 میلیون تومان شروع شده و ممکن است تا 30 میلیون تومان به ازای هر واحد ایمپلنت متغیر باشند. ایمپلنت‌‌های ایرانی نیز از قیمت 3 میلیون تومان الی 10 میلیون تومان قابل دسترسی هستند.
  • تعداد ایمپلنت: بدون شک هر چه تعداد دندان‌‌های از دست رفته بیشتر باشد قیمت ایمپلنت دندان بیشتر‌ می‌شود. به همین دلیل افرادی که تمام یا بیشتر دندان‌‌های خود را از دست داده اند معمولا از دندان مصنوعی استفاده‌ می‌کنند.
  • پیوند استخوان: اگر بیش از یک سال است که دندان از دست رفته را با دندان مصنوعی جایگزین نکرده باشید، استخوان این ناحیه تحلیل‌ می‌رود. زیرا وزن دندان‌‌ها باعث تقویت استخوان‌‌های فک‌ می‌شود. در این شرایط هزینه پیوند استخوان به هزینه ایمپلنت دندان اضافه‌ می‌شود.
  • سلامت دهان و دندان: اگر عفونتی مانند بیماری لثه، عفونت فک یا آبسه دارید، روند درمان‌ می‌تواند کمی مشکل باشد. این عفونت‌‌ها می‌توانند منجر به شکستگی ایمپلنت‌‌ها و افزایش قیمت ایمپلنت‌‌های دندانی شوند.

برای اطلاع از هزینه ایمپلنت سال 1402 با شماره تلفن‌های کلینیک دندانپزشکی آرامش در تماس باشید.

کدام افراد می‌توانند برای کاشت ایمپلنت دندان اقدام کنند؟

با وجود تمام مزایای ایمپلنت، چگونه‌ می‌شود دانست که آیا بیمار، کاندیدای دریافت ایمپلنت‌‌های دندانی هست یا خیر؟

اکثر افرادی که حداقل یک دندان از دست رفته دارند، کاندیدای این کار هستند. با این حال، در درجه اول به سلامت شما بستگی دارد.

استخوان فک و لثه شما باید به اندازه کافی سالم باشد تا از ایمپلنت جدید پشتیبانی کند. اگر دندان‌‌های خود را به دلیل بیماری لثه از دست داده اید، باید قبل از اینکه متوجه شوید کاندیدای ایمپلنت هستید یا خیر، بیماری لثه را تحت کنترل بگیرید.

در نهایت، تعیین مناسب بودن فرد به ملاقات با یک جراح ایمپلنت دندان بستگی دارد. دندان پزشک باید خصاً شما را ارزیابی نماید تا تعیین‌ کنند که آیا اصلاً کاندید مناسبی هستید یا خیر.

به طور کلی، ایمپلنت دندانی برای افرادی با شرایط زیر مفید خواهد بود:

  • بزرگسالانی که دچار بیماری‌های لثه نباشند؛
  • افرادی که تراکم استخوان فک آنها به میزان لازم باشد؛
  • جوانان بالای 18 سال که رشد استخوان فک آنها به حد کفایت رسیده باشد (معمولاً بلوغ استخوان در دختران زودتر از پسران رخ می‌دهد)؛
  • افرادی که استخوان فک آنها تحمل دریافت پیوند استخوان در صورت لزوم را داشته باشد..

در صورت وجود شرایط زیر، ممکن است کاندید مناسبی برای دریافت ایمپلنت نباشید:

  • ابتلا به دیابت نوع 1 یا 2؛
  • ابتلا به مشکلات قلبی عروقی و تنفسی؛
  • ابتلا به بیماری های لثه و پریدونتال؛
  • تراکم استخوان بسیار پایین؛
  • تحلیل رفتگی شدید استخوان که پیوند را با مشکل مواجه کند؛
  • مصرف سیگار و دخانیات؛
  • و وجود سابقه آسیب دیدگی شدید در سر و گردن.

خدمات کاشت ایمپلنت و پیوند استخوان در دندانپزشکی آرامش

اگر پس از مطالعه نکات بالا به فکر اقدام جدی برای درمان مشکلات دهان و کاشت ایمپلنت دندانی هستید و می‌خواهید از بروز آسیب‌های گسترده جلوگیری کنید و در عین حال لبخند زیبا و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، پیشنهاد می­کنیم با کلینیک دندانپزشکی آرامش تماس بگیرید.

کلینیک آرامش طیف گسترده ای از خدمات مدرن و استاندارد را برای مراحل مختلف دریافت ایمپلنت دندان ارائه‌ می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید برای معاینات منظم و درمان مشکلات دهان و دندان، پیشگیری و درمان به موقع پوسیدگی و ناهنجاری‌‌های دندان و لبخندی سالم، زیبا و لطیف به کلینیک دندانپزشکی آرامش مراجعه کنید.

اگر قصد مراجعه به مطب دندانپزشکی را دارید،‌ می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا آنلاین یا مراجعه حضوری، جهت دریافت مشاوره دندانپزشکی و دریافت نوبت اقدام کنید. در این مرکز، کادر درمانی با تجربه، خوش برخورد و متخصص در محیطی آرامش بخش، خدمات دندان پزشکی اعم از مشاوره تخصصی و درمان پیشرفته و همچنین کمک‌‌های درمانی را برای متقاضیان عزیز ارائه می دهند تا موجبات کسب رضایت عزیزان فراهم آیند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود