در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران هر فرد می‌تواند دندان‌های از دست رفته خود را با پروتزهایی زیبا و یکدست جایگزین کند. از دست دادن دندان‌های طبیعی یکی از اتفاقاتی است که ممکن است برای هر فرد به دلایل مختلف رخ دهد. ضربه، تصادف، بیماری، پوسیدگی و عفونت از جمله عواملی هستند که موجب خرابی و آسیب دیدن دندان‌ها می‌شوند و در برخی از موارد خرابی یا آسیب به قدری زیاد است که دیگر نمی‌توان دندان را ترمیم و نگهداری کرد.

برای این که یک جراحی موفق و بدون عارضه را تجربه کنید باید در انتخاب مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران دقت کنید و تمامی ویژگی‌های مرکز را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید. برای آشنایی با ویژگی‌های یک مرکز کاشت ایمپلنت دندان خوب و مطمئن، موارد زیر را خوب به خاطر داشته باشید.

در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران هر فرد می‌تواند دندان‌های از دست رفته خود را با پروتزهایی زیبا و یکدست جایگزین کند.

ویژگی‌های مرکز ایمپلنت غرب تهران

ایمپلنت دندان به چندین روش مختلف انجام می‌شود. شیوه کاشت در هر روش متفاوت است، در برخی از روش‌ها نیازی به جراحی نیست اما در برخی دیگر به چندین جراحی جانبی نیاز است تا بتوان بستر مناسبی برای کاشت ایمپلنت فراهم نمود. عمل کاشت ایمپلنت یکی از جراحی‌های بسیار حساس و دقیق است و بایستی در مراکز معتبر و توسط متخصص ایمپلنت انجام شود. در ادامه چند ویژگی بارز دندانپزشکی آرامش را معرفی خواهیم کرد:

  • برخورداری از مجوزهای بهداشتی و اعتبار درمانی

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک مرکز دندانپزشکی معتبر و خوب، وجود مجوزهای ضروری برای ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی است. سابقه فعالیت مرکز و میزان رضایت بیماران از نحوه ارائه خدمات و کیفیت کار پزشکان در اعتبار یک مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت دندان نقش بسزایی دارد.

  • حضور متخصصین ایمپلنت مجرب و ماهر

عمل کاشت ایمپلنت دندان یک عمل حساس است و بایستی توسط متخصص ایمپلنت و در مراکز معتبر انجام شود. برای این که ریسک جراحی پائین بیاید، در زمان انتخاب مرکز کاشت ایمپلنت باید دقت بیشتری به خرج داد. کاشت ایمپلنت دندان علاوه بر هزینه، سختی‌های بسیاری برای بیمار به همراه دارد، حال اگر جراحی توسط متخصص ایمپلنت انجام شود بخش سختی‌های جراحی و عوارض ناشی از آن کمرنگ‌تر خواهد شد و بیمار رضایت بیشتری خواهد داشت. یک متخصص ایمپلنت به دوره 4 ساله در زمینه آموزش نحوه کاشت ایمپلنت و بیهوشی و … را می‌آموزد و پس از اتمام این دوره، بایستی یک دوره آموزشی را پشت سر بگذارد تا بتواند به عنوان متخصص ایمپلنت فعالیت خود را در مرکز کاشت ایمپلنت دندان آغاز نماید.

در صورتی که ایمپلنت توسط متخصص کاشت شود و از ایمپلنت خوب و با کیفیت استفاده شود، احتمال شکست عمل کاشت ایمپلنت دندان به صفر می‌رسد و هیچ عارضه خاصی برای بیمار به وجود نخواهد آمد.

  • وجود تجهیزات و دستگاه‌های بروز و مدرن

از دیگر ویژگی‌های بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران استفاده از تجهیزات بروز و دستگاه‌های مدرن برای انجام عمل کاشت ایمپلنت است. ایمپلنت دندان با استفاده از روش‌های مختلف کاشت می‌شود و در هر روش از دستگاه‌های مختلفی برای قرار دادن ایمپلنت در داخل استخوان استفاده می‌شود.

به عنوان مثال در روش کاشت ایمپلنت دیجیتال از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود. نبود تجهیزات و امکانات کافی موجب شکست عمل کاشت ایمپلنت می‌شود و ممکن است متخصص ایمپلنت از روش‌های دیگری برای کاشت ایمپلنت استفاده کند. ایمپلنت فوری، ایمپلنت تک مرحله‌ای یا دو مرحله‌ای و ایمپلنت دیجیتال هر یک با استفاده از ابزار و دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود و به همین دلیل وجود تمامی تجهیزات مورد نیاز برای کاشت ایمپلنت یکی از مهمترین مشخصه‌های یک مرکز خوب و مجهز است.

  • استفاده از بهترین مواد و بهترین برند ایمپلنت

یکی از ویژگی‌های یک دندانپزشکی خوب برای کاشت بهترین ایمپلنت تهران، استفاده از مواد خوب و باکیفیت در زمان کاشت ایمپلنت و ساخت روکش است. جنس ایمپلنت از پایه آن تا اباتمنت و روکش بایستی از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد. هر قدر برند ایمپلنت معتبر و شناخته شده باشد، مواد استفاده شده در ساخت آن مرغوبیت بیشتری خواهد داشت.

در مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران از بهترین برند ایمپلنت برای بیمار استفاده می‌شود. زیرا ایمپلنت به طور مستقیم در داخل استخوان فک قرار می‌گیرد و به همین دلیل کیفیت جنس و متریال مورد استفاده در ساخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ایمپلنت دندان از مواد نامرغوب ساخته باشد احتمال بروز عفونت در لثه و دهان بالا خواهد بود و ممکن است عمل کاشت ایمپلنت با شکست مواجه شود.

  • ایجاد آرامش و احساس امنیت برای بیمار

در مرکز دندانپزشکی ممکن است بیمار به دلیل ترس از جراحی دچار استرس شود. در این شرایط رفتار دندانپزشک و محیط دندانپزشکی در ایجاد آرامش برای بیمار بسیار موثر است. وجود امکانات و تجهیزات کافی در مرکز ایمپلنت موجب می‌شود تا بیمار احساس امنیت کند و آرامش بیشتری داشته باشد. علاوه بر این پس از کاشت ایمپلنت متخصص به بیمار راه‌های مراقبت و نگهداری از ایمپلنت و ناحیه جراحی را به وی آموزش می‌دهد و به او کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از ایمپلنت و سلامت دهان و لثه خود محافظت کند.

  • ارائه خدمات منظم و چکاپ دوره‌ای

از دیگر ویژگی‌های مرکز ایمپلنت غرب تهران ارائه خدمات و انجام چکاپ دوره‌ای است. دندانپزشک زمان‌های مشخصی را برای بررسی شرایط بیمار و وضعیت محل جراحی تعیین می‌کند تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا عفونت هر چه زودتر درمان‌های لازم را انجام دهد. هر قدر درمان‌ها زودتر انجام شوند، هزینه درمان کمتر خواهد بود و آسیبی به ایمپلنت و لثه و استخوان وارد نخواهد شد.

  • رضایت بیمار

از دیگر مشخصه‌های مرکز تخصصی بهترین ایمپلنت غرب تهران، میزان رضایت مندی بیماران است. از عواملی که موجب می‌شود بیمار از خدمات دندانپزشکی رضایت داشته باشد عبارت است از میزان رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محیط و استریل کردن محیط برای حفظ سلامت بیمار، برخورد مناسب کادر درمان و پرستار، ضمانت عمل و ایمپلنت استفاده شده برای بیمار و تجربه و ارائه خدمات منظم و مرتب از جمله عواملی است که در رضایت بیمار تاثیر دارد.

در دندانپزشکی آرامش از بهترین وسایل و مرغوب‌ترین مواد برای کاشت ایمپلنت و درمان استفاده می‌شود و تمامی خدمات مورد نیاز برای ایجاد بستری مناسب برای انجام جراحی فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://arameshdental.com/ مراجعه فرمائید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران هر فرد می‌تواند دندان‌های از دست رفته خود را با پروتزهایی زیبا و یکدست جایگزین کند.

نقش متخصص ایمپلنت در موفق بودن عمل

متخصص ایمپلنت و تجربه وی در نحوه انجام عمل کاشت ایمپلنت نقش بسیار مهمی دارد. شاید اصلی‌ترین عامل موثر در موفق بودن کاشت ایمپلنت دندان مهارت و تخصص دندانپزشک است. متخصص ایمپلنت پیش از انجام عمل شرایط بیمار را با استفاده از معاینات بالینی و انجام آزمایش‌ها و عکس برداری‌های لازم تشخیص می‌دهد که کدام روش و کدام نوع ایمپلنت برای بیمار مناسب است. در برخی از افراد ممکن است پیش از جراحی نیاز باشد تا درمان لثه یا جراحی پیوند استخوان انجام شود.

اگر مدت زمان زیادی از کشیده شدن دندان گذشته باشد، استخوان فک تحلیل می‌رود و دیگر تراکم کافی برای نگه داشتن پایه ایمپلنت را ندارد. متخصص ایمپلنت با استفاده از روش پیوند استخوان، ناحیه جراحی را تقویت نموده و ارتفاع کافی را برای کاشت پایه ایمپلنت تامین می‌کند. پس از این که استخوان جدید با استخوان فک جوش خورد، مراحل بعدی کاشت ایمپلنت انجام می‌شود.

متخصص ایمپلنت به افرادی که یک یا چندین دندان خود را از دست داده‌اند توصیه می‌کند تا هر چه زودتر برای کاشت ایمپلنت به مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران مراجعه کنند. پیش از آن که مشکلی برای استخوان و لثه و سایر دندان‌های مجاور پیش بیاید بهتر است جای خالی دندان با استفاده از یک جایگزین خود پر شود.

تجربه و تخصص متخصص ایمپلنت در نحوه انجام عمل و انتخاب بهترین شیوه جراحی و برند ایمپلنت نقش مهمی دارد. هر قدر عمل به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام شود، درصد موفقیت عمل کاشت ایمپلنت بیشتر خواهد شد. علاوه بر این انجام درمان‌های لازم پیش از کاشت ایمپلنت از پس زدن ایمپلنت و شکست خوردن عمل جلوگیری می‌کند. اگر عفونت لثه یا هر بیماری دهان دیگر پیش از کاشت درمان شود، دیگر عاملی وجود نخواهد داشت که موجب شود بدن ایمپلنت را پس بزند و مشکلی برای لثه یا استخوان ایجاد شود.

در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران هر فرد می‌تواند دندان‌های از دست رفته خود را با پروتزهایی زیبا و یکدست جایگزین کند.

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت

همانطور که اشاره کردیم تخصص و مهارت دندانپزشک در موفق بودن عمل کاشت ایمپلنت نقش بسیار موثری ایفا می‌کند. هر قدر دندانپزشک تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد و با دستگاه‌های پیشرفته آشنایی داشته باشد، عمل کاشت ایمپلنت موفق‌تر خواهد بود. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود برای کاشت ایمپلنت به مراکز معتبر و پیشرفته مراجعه کنید تا از تخصص دندانپزشک و تجهیزات مورد استفاده در زمان کاشت اطمینان حاصل کنید. از مهمترین ویژگی‌های متخصص ایمپلنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحصیلات عالیه داشته باشد

در رشته دندانپزشکی رشته‌ای به نام ایمپلنت موجود نیست، وقتی که دندانپزشک دوره‌های تخصصی کاشت ایمپلنت را پشت سر گذاشته و در دوره کارآموزی نیز امتیاز مورد قبول را دریافت کند به عنوان متخصص ایمپلنت شناخته شده و می‌تواند به عنوان متخصص کاشت ایمپلنت دندان در فعالیت خود را در مراکز تخصصی کاشت ایمپلنت آغاز کند. وی حتما باید این دوره 4 ساله را گذرانده و مدرک مربوطه را دریافت نموده باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های متخصص ایمپلنت خوب و متخصص داشتن مدرک دوره آموزشی ایمپلنت دندان است.

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته

از دیگر ویژگی‌های متخصص ایمپلنت دندان آشنایی و تسلط بر دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی است. علم دندانپزشکی و سایر علوم پزشکی در حال پیشرفت هستند و هر روز دستگاه‌های جدیدی تولید می‌شوند. به همین دلیل لازم است که دندانپزشک کار با این لوازم را بیاموزد و نحوه کار با جدیدترین و بروزترین تجهیزات را بداند. این دستگاه‌ها کمک می‌کند تا عمل کاشت ایمپلنت دندان راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود و دقت عمل دندانپزشک را بالا می‌برد. بنابراین استفاده از تجهیزات مدرن موجب بهبود عملکرد متخصص ایمپلنت می‌شود. دستگاه‌های جدید کمک می‌کنند تا دندانپزشک کار خود را بدون کوچکترین خطا انجام دهد و درصد موفقیت عمل جراحی بالاتر رود.

  • رضایت بیماران از عملکرد دندانپزشک

درصد موفقیت عمل‌های جراحی دندانپزشک و میزان رضایت بیماران از عملکرد وی از مهمترین ویژگی‌های یک متخصص ایمپلنت است. متخصص ایمپلنت خوب و حرفه‌ای عمل‌های موفق بسیاری داشته و در کار خود از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است. مسلما داشتن بازخورد مثبت از دندانپزشک تاثیر بسیاری در انتخاب متخصص ایمپلنت دندان دارد.

  • تجربه و مهارت بالا در کاشت ایمپلنت

این که متخصص ایمپلنت دارای تحصیلات عالیه و مدرک معتبر باشد یک مشخصه مهم است، اما داشتن مهارت در کار کاشت ایمپلنت و تجربه بالا در این زمینه پس از داشتن مدرک از اهمیت بالایی برخوردار است. با بررسی سابقه کار دندانپزشک می‌توان به میزان تجربه وی پی برد. دندانپزشکی که تجربه بالایی دارد با بسیاری از بیماری‌های دندان و دهان آشنا است و می‌تواند پیش از آغاز جراحی بیماری‌ها و مشکلات فرد متقاضی ایمپلنت را درمان نموده و سپس با اطمینان خاطر، عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهد.

در طول درمان نیز اگر مشکلی پیش بیاید، متخصص ایمپلنت قادر است با استفاده از دانش خود، بیمار را درمان کند و مراحل جراحی را به بهترین شکل ممکن ادامه دهد. بنابراین داشتن تجربه می‌تواند در عملکرد دندانپزشک نقش مهمی داشته باشد.

  • بروز بودن دانش و اطلاعات

دندانپزشک نباید بر دانش و تحصیلات پیشین خود متکی باشد، وی باید اطلاعات و دانش دندانپزشکی خود را به روز نگه داشته و با تکنیک‌های جدید آشنا شود. همچنین کار با دستگاه‌های جدید و ابزارهایی که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد را بیاموزد و از آنها استفاده کند.

  • مهربانی و صبر

دندانپزشک خوب فردی دلسوز و مهربان است و با بیماران خود با صبر و حوصله رفتار می‌کند. ممکن است برخی از بیماران در زمان جراحی دچار استرس شوند، در این شرایط نحوه برخورد دندانپزشک با بیمار و ایجاد آرامش در او نقش بسیار مهمی آرام کردن بیمار دارد. دندانپزشک با رفتار خود می‌تواند فضایی را ایجاد کند تا بیمار در تمامی مراحل جراحی احساس آرامش و امنیت کند و دچار اضطراب نشود. استرس ناشی از جراحی ممکن است در روند درمان خلل ایجاد کند و مانع از ادامه جراحی شود. اما اعتماد به نفس دندانپزشک و خونسردی او می‌تواند تاثیر مثبتی بر حال بیمار داشته باشد.

مراجعه به مراکز ایمپلنت غیر معتبر چه عواقبی دارد؟

در صورتی که فردی به دلیل عدم آگاهی به مراکز درمانی غیر معتبر مراجعه کند با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. ایمپلنت دندان یک روش جایگزین برای دندان‌های از دست رفته است و از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل تخصص و مهارت در این عمل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از مواد خوب و باکیفیت و برندهای معتبر نیز در موفق بودن عمل کاشت ایمپلنت موثر می‌باشند. اگر کاشت ایمپلنت در مراکز غیر معتبر انجام شود عوارض بسیاری برای بیمار به همراه دارد که عبارت است از:

  • عفونت

یکی از عواقب عدم مراجعه به بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران بالا بودن احتمال بروز عفونت در ناحیه جراحی و لثه است. در صورتی که از مواد غیر استاندارد و ایمپلنت بی کیفیت استفاده شود، احتمال دارد که فرایند جوش خوردن ایمپلنت با استخوان به خوبی انجام نشود و ناحیه جراحی دچار عفونت شود.

در صورتی که عفونت در استخوان ایجاد شده باشد نیاز است که بخشی از استخوان که درگیر عفونت شده است برداشته شود، در این صورت بایستی پایه ایمپلنت ترمیم شود و اگر استخوان زیادی از بین رفته باشد باید عمل پیوند استخوان انجام شود تا استخوان کافی برای قرار دادن پایه ایمپلنت تامین شود.

اگر بافت لثه درگیر عفونت شود، بایستی از آنتی بیوتیک استفاده شود و درمان تا زمانی که عفونت به طور کامل از بین نرفته باشد، درمان باید ادامه داشته باشد. عفونت در اطراف ایمپلنت اگر به موقع تشخیص داده نشود منجر به شکست خوردن و لق شدن ایمپلنت می‌شود و باید ایمپلنت را از داخل استخوان خارج کرد.

  • تحلیل رفتن لثه

در صورتی که عمل ایمپلنت توسط فردی غیر متخصص و کم تجربه انجام شود و روکش ایمپلنت به خوبی بر روی لثه قرار نگیرد، پس از مدتی لثه تحلیل رفته و مشکلاتی برای فرد ایجاد خواهد کرد. در صورتی که بافت لثه از بین برود، بافت لثه در اطراف ایمپلنت کاهش می‌یابد و پایه ایمپلنت نمایان می‌شود. اگر شما به مراکز معتبر مراجعه کنید، متخصص ایمپلنت به طور مرتب وضعیت ایمپلنت‌ها را بررسی می‌کند و در صورت بروز هر گونه مشکل، آن را به موقع درمان و رفع می‌نماید. اگر تحلیل لثه به موقع تشخیص داده شود می‌توان با استفاده از روش‌های درمانی مناسب، لثه را بالا کشید و از عقب نشینی لثه پیشگیری کرد.

  • شل شدن ایمپلنت

در صورتی که فرد به مراکز ایمپلنت غیر معتبر مراجعه کند، احتمال استفاده از مواد نامرغوب بیشتر خواهد بود. در نتیجه فرآیند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و عمل کاشت ایمپلنت با شکست مواجه می‌شود. پایه ایمپلنت‌های باکیفیت از تیتانیوم خالص ساخته می‌شوند و این آلیاژ به طور کامل با استخوان بدن انسان جوش می‌خورد. اگر درصد خلوص این آلیاژ در پایه ایمپلنت کم باشد، بدن پایه ایمپلنت را به عنوان جسمی ناشناس تشخیص می‌دهد و در نتیجه ایمپلنت را در مراحل اولیه پس می‌زند. در صورتی که ایمپلنت توسط بدن پذیرفته نشود، پس از مدتی شل شده و از استخوان خارج می‌شود.

استفاده از ایمپلنت معتبر و باکیفیت از جمله ویژگی‌های یک مرکز کاشت بهترین ایمپلنت غرب تهران است. در مراکز غیر معتبر شاید قیمت ایمپلنت کمتر از سایر مراکز کاشت ایمپلنت باشد اما کیفیت ایمپلنتی که استفاده می‌شود و تخصص فردی که این عمل را انجام می‌دهد قطعا پائین‌تر از مراکز معتبر خواهد بود. در نتیجه عواقب بسیاری برای فرد به همراه خواهد داشت و هزینه جبران کردن این عوارض و درمان آنها برای او بیشتر خواهد شد.

  • آسیب عصبی یا صدمه به بافت لثه و استخوان

از دیگر عواقب مراجعه به مراکز غیر معتبر، احتمال آسیب دیدن عصب‌ها است. عمل کاشت ایمپلنت یک عمل بسیار حساس است و اگر توسط فردی غیر متخصص انجام شود، مشکلات بسیاری از قبیل آسیب دیدن عصب برای فرد ایجاد خواهد شد. اگر در زمان سوراخ کردن استخوان دندانپزشک مراقب نباشد، قطعا به عصب‌ها صدمه خواهد زد و در نتیجه مشکلات جدی برای فرد به وجود خواهد آمد.

احساس بی حسی در ناحیه جراحی و اطراف آن، احساس درد شدید و غیر قابل تحمل، سوزن سوزن شدن فک و اطراف ناحیه جراحی از نشانه‌های آسیب دیدن عصب‌ها است. همچنین اگر دندانپزشک دارای تخصص کافی نباشد در زمان جراحی صدمه بسیاری به لثه و استخوان وارد خواهد کرد. این صدمات موجب می‌شود تا زمان ترمیم لثه و استخوان بیشتر طول بکشد و در نتیجه احتمال ایجاد عفونت در اطراف ناحیه جراحی بسیار بالاتر خواهد بود.

متخصص ایمپلنت در دندانپزشکی آرامی تلاش می‌کند تا جایی که امکان دارد کمترین آسیب را به بافت لثه و استخوان فک وارد کند تا روند درمان سریع‌تر شده و ناحیه جراحی زودتر بهبود یابد.

  • مشکلات سینوسی

از دیگر عواقب مراجعه به مراکز غیر معتبر ایمپلنت دندان، بروز مشکلات سینوسی است. وقتی که ایمپلنت در فک بالا کاشت می‌شود، پایه ایمپلنت به بافت غشای سینوس بسیار نزدیک می‌شود. به همین دلیل متخصص ایمپلنت باید این کار را با دقت بالا و با استفاده از بررسی عکس‌ها انجام دهد.

در صورتی که پایه ایمپلنت بلند‌تر از ارتفاع استخوان فک باشد، وارد بافت سینوس شده و موجب  آسیب دیدن سینوس و متورم شدن آن می‌شود. از مهمترین علائم آسیب دیدگی سینوس عبارت است از درد و تورم در اطراف چشم‌ها، بینی و پیشانی، بیرون آمدن مخاط سبز با زرد رنگ از بینی، مسدود شدن راه تنفس در بینی، سردردهای سینوسی مزمن و ادامه دار، کاهش حس بویایی، احساس بود بد در دهان، دندان درد مزمن و … با مشاهد هر یک از این علائم باید به مرکز ایمپلنت غرب تهران مراجعه کنید تا درمان‌های لازم انجام شده و ناحیه آسیب دیده ترمیم شود.

  • عوارض بلند مدت

بیماری پری ایمپلنت از جمله بیماری‌هایی است که به دلیل عدم مراقبت از ایمپلنت را انجام عمل ایمپلنت در مراکز غیر معتبر به وجود می‌آید. بیماری پری ایمپلنت موجب بروز عفونت در لثه و استخوان اطراف ایمپلنت می‌شود. در صورتی که این بیماری به موقع تشخیص داده نشود، موجب می‌شود بخش زیادی از لثه و استخوان از بین برود.

در صورتی که بافت استخوان از بین برود و درگیر عفونت شود، دندانپزشک بخش آسیب دیده را تراش می‌دهد و از استخوان جدید برای ترمیم ناحیه آسیب دیده استفاده می‌کند. پس از ترمیم استخوان مجدد مراحل کاشت ایمپلنت انجام می‌شود.

توصیه می‌شود برای کاهش عوارض و جلوگیری از هزینه‌های اضافی به مراکز معتبر کاشت ایمپلنت دندان مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود