در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مرکز کاشت و ایمپلنت دندان در شمال تهران بپردازیم. سالانه افراد بسیاری برای کاشت ایمپلنت به دندانپزشکی آرامش مراجعه می‌نمایند و با آسودگی خاطر این عمل جایگزین را برای دندان‌هایی که کشیده شده است انتخاب می‌کنند. کاشت ایمپلنت نیاز به جراحی و درمان‌های جانبی دارد و باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود. بیشترین درصد موفقیت این عمل به تجربه و تخصص دندانپزشک و کیفیت متریال استفاده شده در زمان عمل بستگی دارد. در ادامه درباره ایمپلنت دندان، ویژگی‌های بهترین مرکز ایمپلنت شمال تهران، ایمپلنت اقساطی و ایمپلنت دندان فوری صحبت خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان شمال تهران
سالانه افراد بسیاری برای کاشت ایمپلنت به دندانپزشکی آرامش مراجعه می‌نمایند و با آسودگی خاطر این عمل جایگزین را برای دندان‌هایی که کشیده شده است انتخاب می‌کنند.

ویژگی‌های مرکز ایمپلنت و کاشت دندان در شمال تهران

یک مرکز مجهز تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای انجام مراحل درمان و جراحی مورد نیاز در زمان کاشت ایمپلنت را مهیا نموده است و بیماران تمام خدمات را در داخل مرکز دریافت می‌کنند و با اطمینان خاطر به دندانپزشکی مراجعه می‌کنند. می‌توان گفت دندانپزشکی آرامش با تمامی نیازهای مراجعه کنندگان خود آشنا است و تمامی ملزومات و خدمات را پیش بینی کرده و مرکزی مجهز با بهترین خدمات را راه اندازی نموده است.

افرادی که تصمیم دارند عمل کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند برای انتخاب مرکز کاشت ایمپلنت دقت بیشتری بکار می‌برند و درباره سابقه فعالیت دندانپزشکی و بسیاری از فاکتورهای دیگر پرس و جو می‌کنند. در این بخش می‌خواهیم مهمترین ویژگی‌های بهترین مرکز ایمپلنت شمال تهران را یادآور شویم:

  • حضور متخصص ایمپلنت مجرب و ماهر

مهمترین ویژگی مرکز کاشت ایمپلنت دندان شمال تهران متخصصان و کادر دندانپزشکی هستند. متخصصین ایمپلنت دندانپزشکی آرامش از تجربه و تخصص کافی در زمینه کاشت ایمپلنت و سایر درمان‌های مورد نیاز برخوردار هستند و زیباترین و ماندگارترین ایمپلنت را انجام می‌دهند. با توجه به اینکه علم دندانپزشکی در حال پیشرفت است، متخصصان ما نیز پیوسته در حال بروز نمودن اطلاعات و تخصص خود می‌باشند و از جدیدترین تکنولوژی و تکنیک‌های روز دنیا در انجام عمل کاشت ایمپلنت دندان و فراهم نمودن بستر کاشت ایمپلنت استفاده می‌کنند.

بنابراین یکی از ویژگی‌های یک مرکز کاشت ایمپلنت خوب و مجهز حضور متخصصین با تجربه و دارای مهارت بالا است. ما به شما اطمینان می‌دهیم که در دندانپزشکی آرامش تمامی مراحل کاشت ایمپلنت دندان و تمامی درمان‌های جانبی آن توسط تیم دندانپزشکی متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود و در تمامی مراحل وضعیت دندان و کیفیت کار بررسی می‌گردد.

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و دستگاه‌های مدرن

از دیگر ویژگی‌های مهم مرکز کاشت ایمپلنت دندان برخورداری از دستگاه‌های مجهز و مدرن و استفاده از تجهیزات کامل و پیشرفته در تمامی مراحل جراحی است. ابزارهایی که در زمان کاشت ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد به صورتی طراحی شده‌اند که بهترین کارایی را دارند و در بالا بردن دقت متخصص ایمپلنت نقش مهمی ایفا می‌کنند. در زمان کاشت ایمپلنت دندان متخصص بهترین و باکیفیت‌ترین متریال و برند ایمپلنت را برای مراجعه کننده بکار می‌برد. استفاده از متریال درجه یک و برندهای معروف ایمپلنت با توجه به شرایط استخوان فرد متقاضی در موفق بودن عمل ایمپلنت دندان تاثیر بسزایی دارد. این مساله زمانی که عمل کاشت ایمپلنت دندان فوری انجام می‌شود و زمانی که استخوان فرد متقاضی تراکم کمی دارد با دقت بیشتری بررسی می‌گردد. برای افرادی که تراکم استخوان در ناحیه کاشت ایمپلنت کم است و بافت استخوان ضعیف است باید از پایه مخصوص استفاده شود تا ایمپلنت به خوبی با استخوان ادغام شده و محکم شود.

  • انجام مشاوره تخصصی و حضور تیم پشتیبانی حرفه‌ای:

حضور تیم پشتیبانی مسلط و حرفه‌ای در کنار متخصص ایمپلنت در بهبود خدمات ارائه شده در دندانپزشکی موثر است. تیم تخصصی ایمپلنت دندان شمال تهران متشکل از کارشناسان و مشاوران متخصص می‌باشد و این موضوع در میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات و اعتماد آنها به مرکز کاشت ایمپلنت دندان بسیار موثر است. ویژگی‌های تیم پشتیبانی ما:

  • در مورد عمل کاشت ایمپلنت دندان آگاهی و تجربه لازم را دارند.
  • در مورد تمامی مراحل عمل کاشت ایمپلنت اطلاعات کامل دارند و در هر مرحله متقاضی را راهنمایی می‌کنند و وی را از جزئیات مطلع می‌کنند.
  • یکی یا چند راه ارتباطی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهند تا بتوانند به صورت غیر حضوری با کارشناسان در ارتباط باشند و مشاوره دریافت کنند.
  • ارتباط صمیمی و مهربان با متقاضی برقرار می‌کنند تا او بتواند به راحتی مشکلات و سوالات خود را مطرح کند.
  • به نظرات و نیازهای مراجعه کنندگان احترام می‌گذارند و در صورت نیاز از هیچ تلاشی برای کسب رضایت متقاضی دریغ نمی‌کنند.

 

  • امکان دسترسی آسان مراجعه کنندگان به کلینیک:

دسترسی آسان به مرکز ایمپلنت و کاشت دندان در شمال تهران در شهر بزرگی مانند پایتخت برای مراجعه کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. هر قدر سختی رفت و آمد کم باشد مراجعه کننده راحت‌تر می‌تواند در زمان مناسب برای ادامه درمان به کلینیک مراجعه کند و از این موضوع رضایت بیشتری خواهد داشت.

نزدیک بودن کلینیک ایمپلنت دندان به ایستگاه‌های مترو و بی آر تی و همچنین وجود جای پارک کافی در اطراف کلینیک از دیگر ویژگی‌های بهترین مرکز ایمپلنت شمال تهران محسوب می‌شود.

  • استفاده از ایمپلنت‌هایی معروف دارای تائیدیه سازمان جهانی بهداشت:

در دندانپزشکی آرامش از بهترین برندهای موجود در بازار استفاده می‌شود و نوع ایمپلنت و جنس آن بر اساس شرایط بیمار و تراکم استخوان وی انتخاب می‌شود. به عنوان مثال ایمپلنت‌های کره‌ای برای افرادی با شرایط عادی مناسب است و ایمپلنت آلمانی برای افرادی که استخوان ضعیف با تراکم کم دارند بهتر خواهد بود. زیرا در زمان کاشت با استخوان فک بهتر ادغام شده و احتمال موفق بودن عمل بالاتر می‌رود.

  • انجام مراحل کاشت در محیطی استریل و آرام:

در کلینیک دندانپزشکی آرامش تمامی اصول بهداشتی به طور کامل رعایت می‌گردد و تمامی لوازم و محیط دندانپزشکی به صورت منظم استریل می‌شوند. این موضوع در آرامش بیمار و احساس رضایت وی بسیار موثر می‌باشد. استفاده از لوازم استریل از بروز عفونت‌های لثه، دهان و دندان جلوگیری می‌کند و این موضوع در مورد دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

  • هزینه‌های مقرون به صرفه و مصوب:

در مرکز ایمپلنت دندان هزینه کاشت و جراحی‌های مورد نیاز در حد معقول است و در صورتی که فردی نتواند تمام هزینه را به صورت یک جا بپردازد می‌تواند از ایمپلنت اقساطی استفاده کند. هزینه ایمپلنت بر اساس توان پرداخت فرد متقاضی در چند مرحله قسط بندی می‌شود و طی چند ماه هزینه کاشت ایمپلنت پرداخت می‌شود. با استفاده از این شرایط تمامی افرادی که نیاز دارند ایمپلنت دندان انجام دهند می‌توانند دندان‌های از دست رفته خود را با ایمپلنت جایگزین کند.

  • فعالیت در فضای مجازی:

امروزه فعالیت داشتن در فضای مجازی و انجام تبلیغات گسترده برای پیشرفت و معرفی خدمات و امکانات مرکز ایمپلنت و کاشت دندان از اهمیت بالایی برخودار است. بسیاری از متقاضیان می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی و سایت درباره رضایت مندی مراجعین دیگر و مراحل کاشت ایمپلنت اطلاعاتی را کسب نمایند.

  • ما در سایت دندانپزشکی آرامش به نشانی اینترنتی https://arameshdental.com/ فیلم‌هایی از نحوه انجام برخی از مراحل کاشت را بارگزاری نموده‌ایم.

با مشاهده فیلم و عکس مراجعین مرکز می‌توانید با نحوه کاشت ایمپلنت آشنا شوید.

حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و مجازی موجب می‌شود تا متقاضیان به راحتی بتوانند با مرکز در تماس باشند و از مشاوره‌های لازم بهره مند گردند.

بهترین مرکز ایمپلنت شمال تهران
سالانه افراد بسیاری برای کاشت ایمپلنت به دندانپزشکی آرامش مراجعه می‌نمایند و با آسودگی خاطر این عمل جایگزین را برای دندان‌هایی که کشیده شده است انتخاب می‌کنند.

عمل کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

کاشت ایمپلنت یک روش جایگزین ماندگار و طولانی مدت است که برای دندان‌های از دست رفته انجام می‌شود. افراد بسیاری هستند که به دلایل مختلف یک یا چند عدد از دندان‌های خود را خیلی زود از دست می‌دهند و برای جویدن غذا و صحبت کردن با مشکلاتی مواجه می‌شوند، علاوه بر این عدم وجود دندان ممکن است موجب خجالت فرد در زمان خندیدن و صحبت کردن شود.

عدم وجود دندان بر روی لثه موجب بروز بیماری‌های دهان و دندان می‌شود و با گذشت زمان لثه تحلیل می‌رود و بر شکل ظاهری استخوان فک و چانه اثر می‌گذارد. وجود ریشه در داخل استخوان فک موجب تحریک بافت استخوان می‌شود و همیشه بافت استخوان تازه است، اما هنگامی که ریشه از داخل استخوان خارج می‌شود، دیگر عاملی برای تحریک سلول‌های بافت استخوان وجود ندارد و به مرور زمان تراکم استخوان کاهش می‌یابد. به همین دلیل هر چه زودتر باید به دنبال راهی برای جایگزین کردن دندان از دست رفته بود.

روش‌های جایگزین متعددی برای پر کردن جای خالی دندان بر روی لثه وجود دارد مانند چل دندانی، پروتز ثابت یا متحرک، اما هیچ یک از این روش‌ها از تحلیل رفتن لثه و استخوان فک جلوگیری نمی‌کنند. تنها راهی که می‌توانند جای خالی دندان را همانند دندان طبیعی پر کند و از استخوان و لثه حمایت کند، کاشت ایمپلنت دندان است.

ایمپلنت دندان شمال تهران روشی نوین و یکی از بزرگترین پیشرفت‌های علم دندانپزشکی محسوب می‌شود که عملکردی شبیه به دندان طبیعی دارد و از متریالی ساخته شده است با بدن انسان سازگار می‌باشد و بدن آن را پس نمی‌زند. پایه ایمپلنت از آلیاژ تیتانیوم و زیرکونیوم است و در مدت زمان کوتاهی با استخوان جوش می‌خورد و همانند ریشه دندان در استخوان محکم می‌شود.

انتخاب یک کلینیک مجهز و انجام عمل ایمپلنت توسط متخصص در کیفیت کاشت ایمپلنت و موفق بودن عمل نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. این روش به دلیل مزایای بسیاری که دارد در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. دقت داشته باشید که مراکز غیر معتبر شاید کاشت ایمپلنت را با هزینه کمتری انجام می‌دهند اما احتمال عفونت لثه، پس زده شدن ایمپلنت توسط بدن و شل شدن آن در سال‌های اولیه کاشت بیشتر خواهد بود.

معرفی انواع ایمپلنت دندان
سالانه افراد بسیاری برای کاشت ایمپلنت به دندانپزشکی آرامش مراجعه می‌نمایند و با آسودگی خاطر این عمل جایگزین را برای دندان‌هایی که کشیده شده است انتخاب می‌کنند.

معرفی انواع ایمپلنت دندان

عمل کاشت ایمپلنت دندان به روش‌های مختلف انجام می‌شود و تعداد جلسات مورد نیاز برای مراجعه به مرکز ایمپلنت و کاشت دندان در شمال تهران متفاوت خواهد بود. انواع روش کاشت ایمپلنت دندان عبارتند از:

  • کاشت ایمپلنت دو مرحله‌ای:

این روش کاشت ایمپلنت دندان معمولا برای افرادی که سلامت عمومی بدن آنها در حالت عادی قرار دارد استفاده می‌شود. روش کاشت به این صورت است که در یک مرحله پایه ایمپلنت درون استخوان قرار می‌گیرد و پس از آن لثه بر روی آن کشیده می‌شود تا زمانی که پایه ایمپلنت با استخوان جوش بخورد. لثه از پایه ایمپلنت محافظت می‌کند و باعث می‌شود تا پایه زودتر با استخوان فک ادغام شود. متخصص ایمپلنت مدت زمانی را مشخص می‌کند تا پایه در استخوان فک محکم شود، پس از آن در مرحله دوم متخصص لثه را کنار زده و قسمت اباتمنت را بر روی پایه ایمپلنت نصب می‌کند و در نهایت تاج دندان بر روی اباتمنت با استفاده از چسب را پیچ محکم می‌شود. در روش کاشت ایمپلنت دو مرحله‌ای نیاز به جراحی لثه می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید از طرح ویژه ایمپلنت اقساطی استفاده کنید و هزینه‌ها را طی چند قسط پرداخت کنید.

 

  • کاشت ایمپلنت یک مرحله‌ای:

روش کاشت یک مرحله‌ای برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بیماری لثه دارند و شرایط لثه آنها به صورتی نیست که بتوان کاشت دو مرحله‌ای را انجام داد. در این روش پس از اینکه پایه در داخل استخوان فک قرار داده شد، لثه به دور پایه بخیه زده می‌شود و بخش مورد نظر از لثه بیرون می‌ماند تا زمانی که پایه با استخوان فک جوش خورده و برای ادامه کار آماده شود. در روش ایمپلنت یک مرحله‌ای نیازی به جراحی لثه نیست.

  • کاشت ایمپلنت دندان فوری:

در روش کاشت ایمپلنت فوری تمامی مراحل تنها در یک جلسه انجام می‌شود و پس از اینکه پایه ایمپلنت در داخل استخوان فک قرار گرفت تاج دندان نیز بر روی آن نصب می‌شود. این روش بسیار سریع‌تر از روش‌های دیگر انجام می‌شود و معمولا برای افرادی انجام می‌شود به تازگی دندان خود را کشیده باشند و سلامت عمومی آنها در حد مطلوب باشد. روش ایمپلنت فوری معمولا برای دندان‌های جلو انجام می‌شود تا ظاهر دندان‌های فرد متقاضی مشکلی از بابت زیبایی نداشته باشد.

کاشت ایمپلنت دندان چه مزایایی دارد؟

همانطور که در بخش قبل بیان کردیم روش کاشت ایمپلنت دندان در مقایسه با سایر روش‌های جایگزین کردن دندان از دست رفته مزایای بسیاری به همراه دارد که عبارتند از:

  • ایمپلنت دندان درست شبیه به دندان طبیعی است و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی هر نوع غذایی را بجوید.
  • با کاشت ایمپلنت دندان زیبایی ظاهری دندان‌ها دوباره اصلاح می‌شود و جای خالی دندان‌های از بین رفته با استفاده از دندان‌هایی سفید و زیبا پر می‌شود.
  • ایمپلنت از تحلیل رفتن استخوان فک و لثه جلوگیری می‌کند و از استخوان فک و شکل چانه حمایت می‌کند.
  • ایمپلنت احتمال ابتلا به انواع بیماری لثه را کاهش می‌دهد و از سایر دندان‌های مجاور مراقبت می‌کند.
  • با قرار دادن ایمپلنت در جای خالی دندان از دست رفته از حرکت دندان‌های مجاور و بد شکل شدن نظم دندان‌ها جلوگیری می‌شود.
  • اعتماد به نفس فرد بالا می‌رود و مشکلات موجود در زمان صحبت کردن و غذا خوردن از بین می‌رود.

نحوه مراقبت از ایمپلنت پس از انجام عمل کاشت

طبق بیان متخصص ایمپلنت پس از کاشت ایمپلنت دندان بایستی چند نکته را رعایت کرد  تا عوارض شدیدی پس از کاشت برای فرد متقاضی ایجاد نشود. نکاتی که پس از کاشت ایمپلنت باید رعایت شود به شرح زیر است:

  • تمام توصیه‌های دندانپزشک را با دقت انجام دهید.
  • تا 3 الی 4 روز پس از عمل از مصرف دخانیات پرهیز کنید.
  • تا جایی که امکان دارد فشاری بر دهان و دندان‌های خود وارد نکنید. به عنوان مثال عمل بیرون ریختن آب دهان همراه با فشار برای لثه و محل جراحی مضر است.
  • تا 3 روز نباید بر روی دندان ایمپلنت شده فشاری وارد شود بنابراین توصیه می‌شود از خوردن غذاهای سفت پرهیز کنید.
  • اگر دندانپزشک مسکن یا داروی خاصی را تجویز کرده بود حتما آنها را در زمان مناسب مصرف کنید.
  • در صورتی که در زیادی را در ناحیه جراحی احساس کردید یا دیدید که ایمپلنت شل شده است در اسرع وقت به دندانپزشکی مراجعه کنید تا شرایط به دقت بررسی شود و در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

چند نکته که باید پیش از انجام عمل کاشت ایمپلنت دندان بدانید

پیش از اینکه تصمیم بگیرید که عمل کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهید لازم است که چند نکته را بدانید:

  • درباره هزینه ایمپلنت به دقت تحقیق کنید و از نحوه پرداخت هزینه ایمپلنت اقساطی مطلع شوید. تمامی هزینه‌ها را برآورد کنید و پس از آن برای کاشت اقدام نمائید. تعداد اقساط و زمان پرداخت آن را با توجه به بودجه خود و زمان مناسب را بر اساس زمانی که می‌توانید اقساط را پرداخت کنید در قرارداد ذکر کنید.
  • پیش از شروع عمل کاشت ایمپلنت اگر پرونده پزشکی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتما به دندانپزشک اطلاع دهید.
  • درباره تمام مراحل انجام کاشت ایمپلنت و نحوه انجام آنها اطلاعات کافی کسب کنید تا بعدا مورد مبهمی برایتان پیش نیاید.
  • ایمپلنت از موادی ساخته شده است که برای بدن شما هیچ زیانی ندارد و هیچ عارضه‌ای پس از عمل نخواهید داشت. پایه ایمپلنت از جنس تیتانیوم است و این آلیاژ با بدن انسان و محیط زیست سازگار می‌باشد. اگر در این مورد سوالی داشتید حتما از متخصص ایمپلنت و یا واحد پشتیبانی سوالات خود را بپرسید.
  • مدت زمان انجام هر مرحله و زمان ترمیم را از متخصص ایمپلنت بپرسید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. با دانستن زمان تقریبی هر مرحله بهتر می‌توانید برای شروع درمان برنامه ریزی کنید. زمان تقریبی هر مرحله با توجه به شرایط لثه و استخوان متقاضی تعیین می‌شود و در هر فرد ممکن است متفاوت باشد.
  • هرگز برای انجام عمل ایمپلنت عجله نکنید، عمل کاشت ایمپلنت باید مطابق با برنامه و رعایت تمامی اصول انجام شود. پیش از اقدام برای کاشت ایمپلنت اطلاعات لازم را کسب نمائید و در صورتی که از نظر زمانی و مالی در شرایط مساعدی قرار دارید به دندانپزشکی مراجعه کنید. در صورتی که یکی از مراحل در زمان تعیین شده انجام نشود عوارضی به همراه خواهد داشت و ممکن است به انجام درمان‌های اضافی نیاز باشد.
  • در مورد برندهای معروفی که در کشور ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند اطلاعات کسب کنید و درباره کیفیت و قیمت هر یک تحقیق کنید. با دانستن کیفیت و قیمت بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام برند بهتر است. جنس پایه ایمپلنت و تاج آن در دوام و ماندگاری ایمپلنت نقش موثری دارد.
  • مواردی که در موفق نبودن عمل کاشت ایمپلنت تاثیر دارند را از متخصص ایمپلنت بپرسید و پیش از انجام عمل از انجام آنها خودداری کنید. به عنوان مثال توصیه می‌شود که پیش از کاشت ایمپلنت از مصرف برخی از داروها یا دخانیات پرهیز شود، در صورتی که فردی این موارد را رعایت نکند ممکن است در زمان انجام کاشت یا پس از آن عوارضی را تجربه کند.

در زمان کاشت ایمپلنت دندان چه مواردی بررسی می‌شوند؟

متخصص ایمپلنت پیش از آغاز عمل چندین مورد را بررسی می‌کند و در صورت مساعد بودن تمامی شرایط زمان دقیق عمل کاشت ایمپلنت دندان را مشخص می‌کند. این موارد عبارتند از:

  • بررسی وضعیت استخوان فک:

مهمترین نکته برای کاشت ایمپلنت سلامت استخوان فک و داشتن تراکم کافی در ناحیه عمل است. اگر مدت زیادی از کشیده شدن دندان گذشته باشد مسلما استخوان فضای کافی برای کاشت پایه ایمپلنت را ندارد و نیاز است که درمان‌های دیگری انجام شود. برای بررسی وضعیت استخوان فک نیاز است که عکسبرداری انجام شود.

  • تعداد و نوع ایمپلنت:

برخی از ایمپلنت‌ها را می‌توان به صورت چندتایی بر روی یک پایه در لثه قرار داد. تعداد پایه‌های نگهدارنده تاج ایمپلنت به وضعیت استخوان فک متقاضی و شرایط دندان‌های مجاور بستگی دارد. در برخی از شرایط ممکن است برای کاشت یک ردیف ایمپلنت برای فک بالا یا پائین تنها 4 پایه مورد نیاز باشد و لازم نیست برای هر دندان یک ایمپلنت در استخوان قرار داده شود. نوع ایمپلنت نیز بر اساس شرایط سلامت دهان و استخوان فک فرد متقاضی انتخاب می‌شود.

  • مدیریت بافت لثه:

پیش از انجام عمل کاشت ایمپلنت شرایط لثه نیز به دقت بررسی می‌شود و در صورت نیاز جراحی لثه انجام می‌شود تا بافت نرم کافی برای محافظت از ایمپلنت وجود داشته باشد. اگر لثه پائین‌تر از حد طبیعی باشد، پایه ایمپلنت دیده خواهد شد و تاج ایمپلنت با فاصله از لثه قرار می‌گیرد. در صورت نیاز عمل پیوند بافت نرم انجام می‌شود.

  • طراحی پروتز بر اساس فضای خالی در دهان:

گاهی ایمپلنت تنها برای یک یا دو عدد از دندان‌ها انجام می‌شود، اگر فاصله دندان‌ها از حالت طبیعی بیشتر با کمتر باشد نیاز است که طراحی پروتز به صورت ویژه انجام شود تا ایمپلنت به خوبی فضای خالی موجود در میان دندان‌ها را پر کند. اگر شکل پروتز با شکل سایر دندان‌ها همخوانی نداشته باشد، ایمپلنت مشخص خواهد شد و ظاهر نازیبایی ایجاد می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود