آشنایی با بهترین دکتر و متخصص ایمپلنت قزوین

در این محتوی دکتر متخصص ایمپلنت در قزوین معرفی می کنیم

بهترین دکتر و متخصص ایمپلنت قزوین کسی است که با روش‌های جراحی و پروتز دندان آشنایی کامل داشته باشد و در کنار آن تجربه کافی برای رسیدگی و ترمیم خرابی‌های دندان را دارا باشد. درمان دندان‌ها با استفاده از ایمپلنت، نیاز به دانش کاری خوب در این زمینه، تمرین زیاد برای تسلط بر جراحی و کاشت دندان و همچنین آگاهی و اطلاع از پیشرفت‌ها و علوم روز دنیا در این حوزه دارد.در غیر این صورت نمی توان گفت که یک دندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان بتواند عمل ایمپلنت دندان Dental implant و کاشت دندان را با موفقیت انجام دهد. علاوه بر موارد فوق، بهترین دکتر ایمپلنت قزوین باید از تجربه و دید فنی لازم جهت تجویز پروتز برای بیماران خود برخوردار باشد.

بسیاری از اصول و تکنیک‌های جراحی ایمپلنت، برگرفته شده از تکنیک‌های جراحی لثه هستند. علاوه بر این، جراح باید با روش‌ها و تکنیک‌های کاشت ایمپلنت نیز آشنایی کامل داشته باشد. موفقیت یک ایمپلنت دندان با ضمانت و گارانتی، به شدت به دانش و مهارت متخصص ایمپلنت بستگی دارد، بنابراین باید در انتخاب دکتر ایمپلنت قزوین دقت زیادی به خرج داد. اگر در قزوین ساکن هستید و مدتی است به دنبال بهترین دکتر ایمپلنت قزوین می‌گردید، دندانپزشکی آرامش با برخورداری از مجهزترین و به روز‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات و با کادری از متخصصان باتجربه ایمپلنت در قزوین،می‌ تواند لبخند زیبای شما را با ایمپلنت زیباتر کند. ایمپلنت‌ها نقش زیادی در جایگزینی دندان‌های از دست رفته و بهبود لبخند شما دارند.

تصور بسیاری از افراد بر این است که هر دندانپزشکی‌ می‌تواند ایمپلنت انجام دهد. در واقع می‌توان گفت، کاشت ایمپلنت توسط هر دندانپزشکی که دوره پزشکی عمومی را گذرانده باشد می‌تواند انجام شود. اما ایمپلنتولوژیست فردی است که علاوه بر تحصیلات عمومی دندانپزشکی، آموزش‌های تخصصی لازم در زمینه فناوری پزشکی و جراحی دندان و به ویژه ایمپلنت دندان را نیز داشته باشد. اتمام موفقیت آمیز یک دوره ایمپلنت دندان به معنای تسلط کامل بر مهارت‌های پیشرفته در زمینه کاشت دندان است.

برای شناخت متخصص ایمپلنت، باید توانایی‌ها و ویژگی‌های او را نیز بشناسید بنابراین توجه و ذکر این نکته بسیار مهم و ضروری است که یک متخصص ایمپلنت، علاوه بر گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی، باید شرایط و ویژگی‌هایی را نیز داشته باشد. این مقاله به معرفی ویژگی‌های بهترین دکتر ایمپلنت قزوین خواهیم پرداخت.

یک دندان پزشکی ایمپلنت دندان باید یک محیط آرام و تمیز داشته باشد.
اگر در شهر قزوین هستید و دنبال یک متخصص ایمپلنت دندان هستید من به شما دندان پزشکی ایمپلنت دندان آرامش رو پیشنهاد میدهم

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت قزوین

  • بورد تخصصی

دوره‌های حرفه‌ای دندانپزشکی نه تنها به استانداردهای بالای عملکردی، بلکه به استانداردهای بالای آموزشی نیز نیاز دارند. گذراندن دوره ایمپلنت و کسب عنوان متخصص ایمپلنت، به معنای کسب مهارت و دانش عالی در زمینه ایمپلنت دندان است. بنابراین متخصص ایمپلنت قزوین، دندانپزشکی است که یک دوره ۶ ساله دندانپزشکی عمومی و پس از آن یک دوره تخصصی ۳ تا ۴ ساله را گذراند باشد. همچنین باید در حین تحصیل در این رشته دانشگاهی، مشکلات دندانی و درمان از طریق پروتز و ایمپلنت دندان را نیز برای افراد بسیاری انجام داده باشد تا به این ترتیب، از تجربه و مهارت کافی در زمینه ایمپلنت دندان برخوردار باشد.

  • آزمون تخصصی

 این  آزمون، یک آزمون تئوری و عملی است که از تمامی فارغ التحصیلان دوره ایمپلنت گرفته می‌شود. تنها افرادی که در این آزمون موفق می‌شوند، می‌توانند بورد حرفه ای در زمینه ایمپلنت دندان را دریافت کنند. کاشت ایمپلنت و پروتز بهتر است توسط متخصص ایمپلنت یا پروتز دندان و با مشاوره حرفه ای متخصص ایمپلنت انجام شود.

وجدان حرفه ای و تعهد اخلاقی، دانش و تجربه خوب در زمینه ایمپلنت و دسترسی به تجهیزات مدرن، از مهمترین ویژگی‌های متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی است که آنها را از سایر دندانپزشکان متمایز می‌کند.

  • محیط مناسب

بیشتر بیماران، به خصوص اگر خاطره بدی از دندانپزشک یا محیط دندانپزشکی داشته باشند، ترس از دندانپزشکی دارند و این ترس در هر سنی ممکن است وجود داشته باشد. تمام بیماران، اعم از زن یا مرد، پیر یا جوان، تا حدودی از محیط دندانپزشکی ترس دارند و از مراجعه به دندانپزشک می‌ ترسند.

این ترس در صورتی که بیمار محیط دندانپزشکی را دوست داشته و حس ارامش در فضای مطب را داشته باشد، در تمام جلساتی که نیاز است برای انجام مراقبت‌ها و اتمام فرایند دندانپزشکی به آنجا مراجعه نماید، استرس نداشته و این دوره و جلسات، با مراجعه منظم و توام با آرمش به مطب دندانپزشکی همراه خواهد بود.

  • انتخاب مرکز مناسب

درمان دندان در دندانپزشکی آرامش و توسط بهترین دکتر ایمپلنت قزوین نیازمند استفاده از جدیدترین تجهیزات، تجهیزات عالی و درمان مناسب در کلینیک دندانپزشکی است.

قبل از هر اقدامی برای رفع مشکل بیمار، ایمپلنتولوژیست باید معاینه کامل از دندان‌ها و فک انجام دهد.

برخی از دندانپزشکان فقط محل کاشت دندان را بررسی کرده و احتمال موفقیت ایمپلنت دندان را ارزیابی می‌ کنند، اما به سلامت عمومی بیمار، سلامت دهان و دندان و سایر شرایط دندانی توجهی ندارند. اما قبل از انتخاب دندانپزشک، باید مطمئن شوید که معاینه کامل دندانپزشکی بر روی دندان‌های شما انجام خواهد شد یا خیر. با در نظر گرفتن موارد زیر می‌توانید یک متخصص ایمپلنت خوب و کاربلد را انتخاب نمایید. یک دکتر ایمپلت باید:

  • برای ایمپلنت، رادیوگرافی مناسب و عکس از تمام دندان‌ها و فک بیمار انجام دهد.
  • وضعیت کلی لثه و استخوان فک را از نظر سلامتی بررسی نماید.
  • غربالگری سرطان دهان را برای فرد انجام دهد.
  • الگوی لق شدگی دندان‌ها، میزان ساییدگی دندان‌ها و همچنین عملکرد کلی دندان‌ها را ارزیابی نماید.
  • مفصل گیجگاهی فکی ار از نظر عملکردی به طور کامل بررسی نماید.
  • بافت لثه و استخوان محل کاشت دندان را از نظر استحکام، شکل و تراکم، به دقت مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

در دندانپزشکی آرامش، از چه نوع ایمپلنت‌هایی استفادهمی‌ شود؟

ایران برندهای مختلفی از ایمپلنت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند از جمله ایمپلنت‌های کره‌ای، سوئیسی و آلمانی. در این میان، ایمپلنت‌های کره ای در ایران محبوبیت بیشتری دارند زیرا در مقایسه با انواع دیگر، ارزان تر بوده و راحت‌تر در دسترس هستند. البته ذکر این نکته نیز لازم است که قیمت پایین برندهای کره‌ای دلیل بر کیفیت پایین این نوع ایمپلنت‌ها نیست. در کلینیک دندانپزشکی آرامش، تمامی برندهای ایمپلنت موجود در بازار ایران وجود داشته و با توجه به سلیقه و انتخاب مراجعین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • نوع و برند ایمپلنت

در حال حاضر برندهای مختلفی از ایمپلنت‌ها در بازار وجود دارد، اما تفاوت اصلی این ایمپلنت‌ها مربوط به درصد آلیاژ به کار رفته در تولید آنها و خواص سطحی آنها است که چندان مهم نیست. اما چیزی که یک ایمپلنت خوب و با کیفیت را از یک ایمپلنت بد و بی کیفیت متمایز می‌کند، مهارت جراح و متخصص ایمپلنت است نه مواد به کار رفته در تولید آنها. مطمئنا ایمپلنت های تولید شده توسط شرکت های معتبر و کشورهای توسعه یافته، نام و معروفیت بیشتری در مقایسه با سایر انواع آن خواهند داشت. معمولا ایمپلنت های کره ای در تمام دنیا، در دسته ایمپلنت های اقتصادی قرار می‌گیرند اما کشورهای پیشرفته ای مانند آلمان، آمریکا و سوئیس نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشته و ایمپلنت‌های بسیار خوبی تولید می‌کنند.

در حال حاضر بهترین تکنولوژی ساخت ایمپلنت دنیا متعلق به کشور سوئیس است و از بین برندهای بسیار معروف سوئیسی، کمپانی‌های Strohmann, SPI, SIC ، بهترین ایمپلنت‌های دنیا را تولید می‌کند.

  • نحوه انتخاب انواع ایمپلنت

اگر نگاهی به دندان های طبیعی خود بیندازید متوجه خواهید شد که اندازه، شکل و ساختار انواع دندان با توجه به عملکرد و موقعیت آنها متفاوت است. این مسئله در تولید ایمپلنت ها نیز در نظر گرفته شده است و برای اینکه این ساختار در درون دهان، عملکردی کاملا طبیعی داشته باشد، شکل و اندازه ایمپلنت های تولید شده با توجه به موقعیت آنها درون دهان با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

ساختار، ارتفاع، قطر و سایز ایمپلنت ها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و استفاده از هر یک از این ایمپلنت ها با توجه به تشخیص و نظر متخصص ایمپلنت صورت می گیرد. دکتر ایمپلنت در واقع پس از انجام بررسی ها و آزمایش های اولیه و با توجه به شرایط دهان و دندان های شما و همچنین با در نظر گرفتن میزان تراکم استخوانی فک، شکل فک و میزان استحکام فک، بهترین نوع ایمپلنت را برای شما انتخاب خواهد نمود.

ایمپلنت های دندانی براساس پیچی بودن و یا تیغی شکل بودن با هم فرق میکنند.
اگر در شهر قزوین هستید و دنبال یک متخصص ایمپلنت دندان هستید من به شما دندان پزشکی ایمپلنت دندان آرامش رو پیشنهاد میدهم

انواع ایمپلنت

برای معرفی انواع ایمپلنت باید گفت که ایمپلنت های مختلف بر اساس معیارهای مختلف به 3 دسته اصلی تقسیم می شوند. هر یک از این دسته بندی ها، خود دارای انواع مختلف هستند که در ادامه مورد بحث قرار خواهند گرفت.

  • انواع ایمپلنت بر اساس موقعیت نصب بر روی فک:

  • ایمپلنت های اندو استیل یا داخل استخوانی: این نوع از ایمپلنت ها با داشتن پایه پیچی شکل، به طور کامل درون استخوان فک پیچ شده و با گذشت زمانی حدود 6 ماه، به استخوان جوش می خورند. همین مسئله موجب شده است تا این دسته از ایمپلنت ها در دسته مقاوم ترین و با دوام ترین نوع ایمپلنت ها قرار گرفته و بیشترین کاربرد را داشته باشند.

ایمپلنت های اندواستیل خود به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • ایمپلنت پیچی شکل:

با توجه به اینکه در این نوع از ایمپلنت به دلیل تشابه ساختاری با ریشه دندان و همچنین نحوه قرار گیری آن درون استخوان فک، به ایمپلنت ریشه ای نیز معروف است.

  • ایمپلنت تیغه ای:

این نوع از ایمپلت به دلیل ساختار و نحوه نصب آن، تنها مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرار گرفت اما به دلیل محبوبیت ایمپلنت های پیچی، استفاده از انواع تیغه ای آن منسوخ شد. برای نصب این نوع ایمپلنت، یک شکاف کوچک درون استخوان فک ایجاد شده و تیغه پایه درون آن قرار می گرفت. در مرحله بعد، قسمت بالایی ایمپلنت بر روی این تیغه نصب می‌شد.

  • ایمپلنت عرضی:

این دسته از ایمپلنت ها را می توان یکی از محکم ترین و مقاوم ترین انواع ایمپلنت معرفی نمود اما به دلیل نصب سخت و مراحل طولانی انجام ایمپلنت، جراحی زمان بر و نیاز به مهارت بسیار زیاد برای انجام مراحل سخت تر و پیچیده تر نصب این نوع ایمپلنت، دندانپزشکان کمتری به سراغ این روش می روند.

ایمپلنت عرضی، بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که استخوان فک آنها استخوان استحکام لازم برای نصب ایمپلنت را نداشته و حتی انجام تمام روش‌های موجود جهت پیوند و تقویت استخوان فک برای این کار جوابگو نیست.

برای نصب این نوع ایمپلنت، یک پایه در زیر استخوان فک قرار گرفته و میله‌های پایه دندان از قسمت بالایی فک و محل نصب دندانها خارج می‌شوند. تاج دندان بر روی این میله‌ها نصب می شود.

  • ایمپلنت ساب پریو استیل یا روی استخوانی: در این نوع ایمپلنت، ابتدا یک پایه و اسکلت فلزی طویل و دارای میله های متعدد بر روی استخوان فک و در زیر لثه نصب شده و پس از جوش خوردن لثه و ثابت شدن پایه بر روی استخوان فک، تاج ایمپلنت به میله‌های آن متصل می شوند. این نوع ایمپلنت برای آن دسته از افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تراکم و استحکام استخوان فک او برای نصب ایمپلنت مناسب نباشد و فرد تمایلی برای انجام پیوند استخوان نیز نداشته باشد.
  • ایمپلنت زیگوماتیک: این نوع از انواع ایمپلنت، ساختار و کاربردی بسیار پیچیده تر از دو نوع قبلی داشته و برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرند که در آنها، استخوان فک، تحمل و قدرت حفظ هیچ یک از انواع دیگر را نداشته باشد. در این حالت، میله ایمپلنت به جای نصب بر روی استخوان فک، درون استخوان گونه نصب می شود. به همین دلیل، فرایند نصب این نوع ایمپلنت نیز در مقایسه با انواع دیگر پیچیده‌تر بوده و نیازمند مراقبت‌های بعدی بیشتری نیز هست.

انواع ایمپلنت بر اساس روش کاشت:

  • ایمپلنت‌های معمولی:

این دسته از ایمپلنت‌ها، همان ایمپلنت های رایج مورد استفاده هستند که پس از گذشت 4 الی 6 ماه به طور کامل به استخوان فک جوش می‌خورد.

  • ایمپلنت‌های فوری:

ایمپلنت فوری دندان به دلیل ترکیب و ساختار خود، بسیار سریعتر از نوع اول به استخوان جوش خورده و طول درمان کمتری نسبت به آن دارد.

  • ایمپلنت دیجیتال:

این دسته از ایمپلنت‌ها با استفاده از تجهیزات دیجیتال و جراحی دستگاهی انجام شده و کمترین میزان درد و خونریزی را به همراه دارند. از سوی دیگر، میزان موفقیت این روش بسیار بیشتر از روش‌های دیگر است.

  • ایمپلنت اوردنچر:

این نوع از ایمپلنت‌ها ظاهری کاملا مشابه دندان‌های مصنوعی سنتی دارند. نحوه نصب آنها بر روی فک نیز به صورت ردیف کامل دندان‌ها بر روی میله‌های ایمپلنت است.

  • بریج بر پایه ایمپلنت:

در حالت عادی بریج بر روی ریشه دندان قرار دارد اما در مواقعی که ریشه دندان ضعیف بوده و به دلیل لق بودن درون لثه توانایی نگه داشتن بریج را نداشته باشد، یک پایه ایمپلنت درون استخوان فک نصب و بریج دندان بر روی آن قرار می گیرد.

  • مینی ایمپلنت:

این دسته از ایمپلنت‌ها دارای سایز کوچک بوده و برای نصب آنها نیازی به استفاده از روش پیوند استخوان وجود ندارد.

انواع ایمپلنت از نظر جنس روکش:

  • روکش پی اف ام:

این نوع روکش را می‌توان یکی از اقتصادی ترین و به صرفه ترین نوع روکش ایمپلنت طبقه بندی نمود که از ترکیب فلز و چینی ساخته می شود.

  • روکش زیرکونیا:

ایمپلنت‌های دارای روکش زیرکونیا، در دسته ایمپلنت‌های تمام سرامیکی قرار گرفته و در کنار زیبایی بیشتر، دوام و استحکام بسیار بالاتری دارند.

  • روکش ایمکس:

یکی دیگر از انواع روکش ایمپلنت ها، روکش ایمکس است که از نوعی سرامیک ساخته می‌شود. دوام، زیبایی و استحکام این نوع از روکش‌ها بسیار بیشتر از سایر انواع ایمپلنت بوده و بیشتر از آنها مورد استقبال قرار گرفته است.

نکاتی در مورد مراحل نصب ایمپلنت

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، کیفیت ایمپلنت‌ها به شدت به تکنیک کار و در بهترین حالت، به جراحی کاشت ایمپلنت، یعنی قرار دادن ایمپلنت‌ها درون استخوان فک بستگی دارد. نصب پایه ایمپلنت توسط جراح فک و صورت و یا جراح لثه انجام می‌شود و در مرحله بعد، روکش یا پروتز باید توسط متخصص پروتز ساخته شود.

هنگام انجام درمان ایمپلنت، با توجه به تشخیص متخصص ایمپلنت، ممکن است اعمالی نظیر پیوند استخوان، پودر استخوان، لیفت سینوس و غیره توصیه شود که در ادامه، هر یک از این موارد را به اختصار توضیح خواهیم داد. زمانی که دندان کشیده می‌شود، استخوان و لثه های آن ناحیه به تدریج ضعیف شده و فرو می‌روند و ارتفاع و عرض آن ناحیه کاهش می‌یابد.

ممکن است بنا به دلایلی، فاصله زمانی زیادی میان زمان کشیدن یا افتادن دندان یا دندان‌های افراد ایجاد شود. در چنین شرایطی اگر زمان زیادی بین کشیدن دندان تا جایگزینی ایمپلنت بگذرد، فرسایش لثه و استخوان از قرار گرفتن ایمپلنت خوب با قطر مناسب در جای خود جلوگیری می‌کند. در چنین حالتی، پزشک متخصص، بنا به شرایط، قبل و یا  در حین عمل ایمپلنت، اقدام به بالا آوردن لثه و استخوان فک و عریض تر کردن آن می‌نماید.

گاهی نصب ایمپلنت همراه با کشیدن دندان انجام می‌شود و یا این کار با فاصله زمانی بسیار کمی اتفاق می افتد. چنانچه فاصله زمانی زیادی میان کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت وجود نداشته باشد، این اصلاح ساختار استخوان با استفاده از پودر استخوان قابل انجام خواهد بود. با این حال، اگر زمان قابل توجهی بین این دو مرحله سپری شده باشد، معمولاً ابتدا پیوند استخوان انجام می‌شود و 4 تا 6 ماه بعد از پیوند استخوان، ایمپلنت دندان و کاشت دندان بر روی استخوان فک قابل اجرا خواهد بود.

یکی دیگر از مراحلی که بنا به تشخیص پزشک معالج، برای برخی از کاندیدهای ایمپلنت مورد نیاز خواهد بود، عمل لیفت سینوس است. همان طور که می‌دانید در قسمت بالایی فک بالا، حفره ای به نام حفره سینوسی وجود دارد که با برداشتن یا افتادن دندان (لثه)، در طول زمان، به سمت پایین منبسط می‌شود. این اتفاق معمولا ممکن است زمانی برای فرد رخ دهد که فاصله زمانی زیادی از کشیده یا افتادن دندان‌ها در محل مورد نظر برای کاشت دندان ایجاد شده باشد و یا اینکه به طور طبیعی فرد دارای حفره‌های سینوسی متمایل به سمت پایین باشد. در چنین شرایطی با استفاده از روشی به نام لیفت سینوس، این فضای خالی باید دوباره به سمت بالا هل داده شود. ایمپلنت‌ها ارتفاع دارند و این کار را می‌توان همزمان با کاشت دندان یا بسته به میزان تراکم استخوان موجود در این ناحیه، لیفت سینوس را قبل از کاشت دندان انجام داد. عامل تعیین کننده برای این کار، میزان تراکم استخوان موجود در قسمت فک بالا و ناحیه سینوسی فرد است. اگر استخوان این قسمت خیلی کوچک و با قطر کم باشد، بهتر است ابتدا سینوس لیفت انجام شود و پس از حدود 6 ماه ایمپلنت در محل خود قرار داده شود.

ماندگاری ایمپلنت به کشور سازنده و نوع ایمپلنت فرق می کند.
اگر در شهر قزوین هستید و دنبال یک متخصص ایمپلنت دندان هستید من به شما دندان پزشکی ایمپلنت دندان آرامش رو پیشنهاد میدهم

ماندگاری و دوام ایمپلنت‌ها چقدر است؟

مهمترین سوالی که قبل از انجام ایمپلنت برای همه افراد پیش می آید، دوام و ماندگاری ایمپلنت نصب شده است. چنانچه این کار را به بهترین دکتر ایمپلنت قزوین بسپارید، در بیشتر موارد، دوام ایمپلنت بیش از 15 سال خواهد بود. ماندگاری کاشت دندان، به جنس مواد سازنده پایه و روکش، نوع ایمپلنت، روش کاشت و مهمتر از همه مهارت پزشک متخصص بستگی دارد.

لازم به ذکر است که ایمپلنتهای تولید شده توسط برندهای مطرح دنیا، علیرغم دارا بودن قیمت های بالاتر نسبت به سایر ایمپلنت‌ها، دوام بسیار بیشتری در مقایسه با آنها داشته و می‌توان گفت که با یک بار هزینه، می توانید سال‌های سال از مراجعه به دندانپزشک بی نیاز شوید.

البته توجه به این نکته نیز لازم و ضروری است که با وجود دوام بالای ایمپلنت‌ها، مراجعه سالانه و روتین جهت معاینه و کنترل استحکام و سلامت ایمپلنت و بررسی سلامت استخوان‌های فک پس از انجام ایمپلنت، در کنار انجام مراقبت‌های روزانه و حفظ بهداشت دهان و دندان، در ماندگاری و دوام آن اهمیت و تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

با انجام ایمپلنت دندان فوری و تمام مراحل مربوط به ترمیم و بازسازی دندان‌های خود در مرکز دندانپزشکی آرامش، این اطمینان خاطر را خواهید داشت که ایمپلنت دندان شما، سالیان سال دوام و ماندگاری خواهد داشت.

مرکز دندان پزشکی آرامش چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند؟

یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی است که با استفاده از به روز ترین دستگاه‌ها و تجهیزات و با بهره گیری از تخصص بهترین دکتر ایمپلنت قزوین، خدمات دندانپزشکی درمانی را به هموطنان ارائه می‌نماید.

در این مرکز، تمام خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی از جمله: ترمیم و زیبایی دندان، درمان ریشه، جراحی های دندان، دندانپزشکی اطفال، پروتز، ایمپلنت دندان با ضمانت و گارانتی و ارتودنسی دندان برای هموطنان عزیز ارائه می‌گردد.

استفاده از مجهزترین دستگاه ها و به روز ترین روش‌های کاشت دندان در دندانپزشکی آرامش، در کنار محیطی آرام و برخورد مناسب و دوستانه کادر مرکز، موجب می‌شود تا مراجعین بدون هرگونه استرسی برای انجام درمان‌های مورد نیاز خود به این مرکز مراجعه کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایرج
ایرج
1 سال قبل

این سایت شما بسیار سایت مزخرفی است .پس از کلی متن که در سراسر آن صحبت از قزوین و قزوین و قزوین و… کرده اید در نهایت مشخص می،شود که مرکزی که مع فی می کنید در تهران است !!! البته ممکن است این سایت توسط یک رباط که ساخته اید افراد را به سمت این سایت هدایت می کند . ولی بدانید که نتیجه این هدایت فرد به این سایت به جلب مشتری منجر نمی،شود . بلکه ایجاد تنفر شدید از،سایت و آن مرکزی را که معرفی می کنید در پی دارد …

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود