ایمپلنت دندان جلو توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کلینیک آرامش

ایمپلنت دندان جلو یک روش درمانی و زیبایی است که شامل جایگزینی دندان‌های جلو آسیب دیده یا از دست رفته با یک پایه دائمی و روکشی شبیه به دندان طبیعی است. این روش به دلیل حساسیت بالا نیازمند تخصص و مهارت دکتر متخصص ایمپلنت خواهد بود. ایمپلنت از یک قطعه پیچ مانند تشکیل شده که با روش جراحی در استخوان فک توسط متخصص ایمپلنت دندان جاسازی می‌شود و چندین ماه طول می‌کشد تا کاملا با استخوان به صورت یکپارچه جوش بخورد. هنگامی که ایمپلنت در استخوان ثابت و محکم شد، بهترین متخصص ایمپلنت دندان می‌تواند تاج دندان که ساختاری دندان مانند است را روی ایمپلنت قرار دهد.

تاج دندان از مواد مختلفی از جمله چینی، سرامیک و یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌شود. با استفاده از روش کاشت ایمپلنت، دندان‌های جلو که به دلیل عوامل مختلف آسیب دیده باشند را می‌توان جایگزین کرد. ایمپلنت دندان جلو از نظر زیبایی بسیار شبیه به دندان طبیعی بوده و با مراقبت و نگهداری مناسب می توان سال‌ها از آنها استفاده کرد.

تعریف ایمپلنت دندان جلو از زبان متخصص ایمپلنت دندان؟

ایمپلنت دندان جلو یک روش جایگزین برای دندان‌های جلو فک بالا و فک پائین است که برای از دندان‌های از دست رفته در این ناحیه از فک کاربرد دارد. ایمپلنت همانند ریشه دندان در داخل استخوان قرار می‌گیرد و می‌تواند یک یا چند روکش دندان را نگه دارد. ایمپلنت‌ها ممکن است به صورت مجموعه ای از سه یا چند تاج متصل به هم باشند که بر روی چند پایه ایمپلنت قرار می‌گیرند.

ایمپلنت دندان جلو (یا ایمپلنت دندان تکی) از دیدگاه متخصص ایمپلنت دندان یک روش جراحی پیشرفته در زمینه اندودنتیکس (علم دندانپزشکی ترمیمی) است.
این روش علاوه بر تقویت قابلیت گازگیری و کارکرد دندان می‌تواند به طراحی زیبایی و ترمیمی دندان و لبخند بی‌عیب و نقص کمک کند.

ایمپلنت‌های دندان به طور کلی روشی ایمن و موثر برای بازگرداندن لبخند هستند، اما این عمل مانند هر عمل جراحی دیگر پیچیدگی‌ها و خطرات خاص خود را دارد. بنابراین مهم است که این عمل توسط فردی متخصص انجام شود تا عوارض عمل کمتر بوده و موفقیت کاشت ایمپلنت تضمین شود.

اما به طور کلی ایمپلنت دندان بهترین روش جایگزین برای دندان‌های از دست رفته محسوب می‌شود و ماندگاری و دوام این روش از سایر روش‌ها بیشتر بوده و فرد را تا پایان عمر از انجام درمان‌های دندانپزشکی بی نیاز می‌کند. ایمپلنت دندان جلو به دلیل ظریف بودن استخوان این بخش از فک و کم بودن ارتفاع آن کمی حساس است و مهم است که متخصص از ایمپلنت مناسب و برند باکیفیتی استفاده کند.

ایمپلنت دندان جلو برای چه کسانی مناسب است؟

ایمپلنت دندان جلو برای هر فردی که یک یا چند دندان از دندان‌های جلو را از دست داده باشد و بخواهد ظاهر و عملکرد طبیعی لبخند خود را بازگرداند، مناسب است. هر فردی که به دلایل مختلف از جمله پوسیدگی، تصادف، ضربه و … از دست داده است می‌تواند با استفاده از ایمپلنت دندان بدون نیاز به ایجاد تغییر در سایر دندان‌ها، دندان از دست رفته خود را جایگزین کنند.

ایمپلنت دندان جلو برای طیف وسیعی از بیمارانی که یک یا چند دندان جلوی خود را از دست داده‌اند بهترین گزینه محسوب می‌شود. این افراد معمولاً به دنبال راهی برای جایگزین کردن دندان‌های جلو خود هستند که هم ظاهری طبیعی داشته باشد و هم عملکرد آن همانند دندان طبیعی بوده و مقاومت لازم را داشته باشد. به طور کلی همه افراد می‌توانند از این روش برای جبران دندان‌های آسیب دیده استفاده کنند و محدودیتی برای کاشت ایمپلنت وجود ندارد.

با این حال، مهم است که برای جایگزین کردن دندان‌های جلو از یک روش دائمی و مطمئن استفاده کنید و به دنبال راهی باشید تا ظاهر دندان‌های شما حفظ شده و در کنار سایر دندان‌ها جلوه زیبایی داشته باشد. استفاده از برند مناسب و مهارت متخصص ایمپلنت در موفقیت عمل کاشت ایمپلنت بسیار موثر بوده و ماندگاری آن را بیشتر می‌کند.

ماندگاری ایمپلنت دندان جلو چقدر است؟

طول عمر ایمپلنت دندان جلو به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ایمپلنت، وضعیت استخوان فک و عادات بهداشت دهان و دندان بیمار بستگی دارد. با مراقبت و نگهداری مناسب، ایمپلنت دندان می‌تواند سال‌ها و به طور بالقوه برای تمام عمر دوام خواهد آورد.

ماندگاری ایمپلنت دندان جلو به عوامل متعددی بستگی دارد و ممکن است متفاوت باشد.
ایمپلنت‌های دندانی با مراقبت مناسب و توجه به عوامل زیر می‌توانند به مدت بسیار طولانی‌تری از دندان‌های طبیعی دوام بیاورند.

ایمپلنت‌های دندانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با مراقبت و نگهداری مناسب برای سال‌ها، احتمالاً برای تمام عمر، دوام می‌آورند. در صورتی که بیمار با توجه به توصیه‌های پزشک مراقبت‌های لازم را انجام دهد هیچ گونه مشکلی برای ایمپلنت به وجود نخواهد آمد. مراقبت‌های لازم برای رعایت بهداشت ایمپلنت خیلی ساده بوده و درست مانند مراقبت‌های بهداشتی دندان‌های طبیعی است.

ماندگار بودن ایمپلنت دندان به میزان رعایت این اصول بهداشتی و مراقبت‌های پس از کاشت ایمپلنت دندان بستگی دارد. علاوه بر این برند ایمپلنت و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت ایمپلنت از دیگر عواملی است که بر ماندگاری ایمپلنت تاثیر خواهد داشت. ایمپلنت‌های دندانی انواع مختلفی دارند و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای دندان‌های جلو از نوع ظریف‌تر با قطر متوسط استفاده می‌شود. برای افرادی که استخوان ضعیفی دارند از ایمپلنت‌های باریک‌تر استفاده می‌شود تا ماندگاری ایمپلنت بیشتر شده و به استخوان فرد آسیبی وارد نشود.

در صورتی که فرد از عادت‌های نادرست که موجب آسیب دیدن ایمپلنت می‌شود دوری کند ماندگاری ایمپلنت دندان نیز بیشتر خواهد بود. یکی از عوامل آسیب دیدگی ایمپلنت دندان قروچه است. افرادی که شب‌ها دندان قروچه دارند و یا عادت دارند در حالت عادی دندان‌ها را بر روی هم فشار دهند، به روکش ایمپلنت و سایر بخش‌های آن فشار زیادی وارد می‌کنند که به مرور زمان بر ایمپلنت اثر گذاشته و مشکلاتی برای آن ایجاد خواهد کرد.

تاثیر رژیم غذایی بر ماندگاری ایمپلنت

از دیگر عواملی که بر ماندگاری و طول عمر ایمپلنت دندان تاثیر دارد می‌توان به رژیم غذایی فرد و مواد غذایی که مصرف می‌شود اشاره کرد. تاج دندان یا همان روکش ایمپلنت بر روی پایه ایمپلنت متصل می‌شود و در صورتی که فشار زیادی بر روی آن وارد شود امکان دارد ایمپلنت لق شده و یا بشکند. به همین دلیل توصیه می‌شود پس از کاشت ایمپلنت و حتی پس از بهبودی کامل از مصرف خوراکی‌های سفت و خیلی ترد پرهیز شود.

پایه ایمپلنت از جنس تیتانیوم است و این آلیاژ بسیار مقاوم و محکم بوده و می‌تواند فشار بالا را تحمل کند. اما اگر فرد بر روی ایمپلنت فشار زیادی وارد کند احتمال این که به استخوان آسیب برساند و یا  ترکی بر روی ایمپلنت ایجاد شود وجود دارد. درست است که فرد با استفاده از ایمپلنت می‌تواند تمام مواد غذایی را میل کند اما اگر شما بر روی دندان طبیعی نیز فشار زیادی وارد کنید احتمال ترک خوردن دندان وجود دارد. در مورد ایمپلنت نیز احتمال دارد اتصالات فیکسچر با اباتمنت و یا روکش لق یا کج شود.

جویدن آدامس، خوردن مواد غذایی چسبناک، مصرف مواد غذایی سفت مانند آجیل‌ها و … ایمپلنت دندان ار پوسیده یا خراب نمی‌کند اما امکان دارد ایمپلنت را شل کند. ایمپلنت دندان‌های جلو به مراقبت بیشتری نیاز دارند و بهتر است در زمان غذا خوردن بیشتر مراقبت شوند. مصرف مواد غذایی حاوی الکل و خوراکی‌های رنگی بر رنگ و ماندگاری ایمپلنت تاثیر خواهند داشت.

تاثیر بیماری بر ماندگاری ایمپلنت

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر ماندگاری ایمپلنت ابتلا به بیماری‌هایی از جمله دیابت، بیماری‌های مفصلی، روماتیسم و بیماری‌های خود ایمنی است که بر طول عمر ایمپلنت اثر دارد. البته بهتر است فرد پیش از ایمپلنت متخصص را از بیماری خود مطلع کند تا شرایط وی بررسی شده و از ایمپلنت مناسب برای وی استفاده شود. پیش از انجام عمل کاشت ایمپلنت ابتدا باید تراکم استخوان و سلامت عمومی بیمار مورد بررسی قرار گیرد.

مشکلات و بیماری‌ها در شکست عمل کاشت ایمپلنت تاثیر دارند. از دیگر مشکلاتی که بر موفقیت عمل ایمپلنت تاثیر دارند افزایش وزن و تجمع چربی در بدن است. بیماری‌های لثه در افرادی که اضافه وزن دارند بالا است و دلیل ان دریافت سیگنال‌های شیمیایی از سوی سلول‌های چربی است. به همین دلیل متخصص ایمپلنت پیش از عمل شرایط جسمی و سلامتی بیمار را از جهات مختلف بررسی می‌کند و در صورتی که بیماری خاصی وجود داشته باشد درمان‌ها و اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا درصد موفقیت ایمپلنت دندان تا حد امکان افزایش یابد.

نقش بهترین متخصص ایمپلنت دندان بر ماندگاری آن

مهارت و تجربه متخصص ایمپلنت در شریعتی از جمله عواملی است که می‌تواند بر ماندگاری و دوام ایمپلنت تاثیر بگذارد. متخصص ایمپلنت با توجه به مهارت و تجربه خود ابتدا استخوان فک بیمار و شرایط دهان و دندان وی را بررسی می‌کند و از بهترین نوع ایمپلنت برای وی استفاده می‌کند. ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و برندهای متفاوتی ایمپلنت‌ها را در سایزهای مختلف تولید می‌کنند. متخصص ایمپلنت با توجه به شرایط بیمار سایز و مدل ایمپلنت را انتخاب می‌کند.

 

برای بررسی دقیق‌تر از عکس برداری استفاده می‌شود تا هم شرایط دندان‌ها و هم تراکم استخوان ارزیابی شده و ایمپلنتی انتخاب شود که با ساختار استخوان و دهان فرد متناسب باشد. مهارت متخصص ایمپلنت و انجام درمان‌های لازم پیش از کاشت بر ماندگاری و افزایش طول عمر ایمپلنت تاثیر دارد. نگهداری مناسب و مراجعه نزد دندانپزشک برای انجام بررسی‌های دوره‌ای به منظور جلوگیری از مشکلات و آسیب‌های احتمالی به ایمپلنت نیز ضروری است و از سوی متخصصین ایمپلنت توصیه می‌شود.

آیا ایمپلنت دندان جلو درد دارد؟

جراحی کاشت دندان جلو را می‌توان یک عمل سرپایی در نظر گرفت، اما برای بی حس کردن ناحیه به داروی بی‌حسی نیاز خواهد بود. با این حال، این روش به طور معمول بدون درد بوده و بسیاری از بیماران در طول فرآیند درمان درد و ناراحتی زیادی را احساس نمی‌کنند. متخصص ایمپلنت به منظور کاهش درد و عوارض ناشی از عمل از داروهای مورد نیاز استفاده می‌کنند تا بیماران در طول درمان دردی را احساس نکنند و راحت‌تر باشند.

فرآیند کاشت دندان جلو معمولاً تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، بنابراین اکثر بیماران کمترین ناراحتی را در طول عمل تجربه می‌کنند. با این وجود ممکن است برخی از بیماران در روزهای پس از جراحی، در زمان بهبود استخوان فک، کمی درد و ناراحتی را تجربه کنند. این اتفاق کاملا طبیعی است و با استفاده از داروهای مسکن بدون نسخه قابل کنترل خواهد بود.

در طول دوره نقاهت اولیه، امکان دارد برخی از بیماران علائمی از جمله تورم، خونریزی و ناراحتی را در ناحیه اطراف ایمپلنت تجربه کنند. این علائم معمولاً خفیف هستند و پس از گذشت چند روز رفع می‌شوند. پیروی از توصیه‌های دندانپزشک برای کنترل درد و همچنین مراقبت و نگهداری مناسب از ناحیه جراحی ایمپلنت دندان پس از جراحی ضروری است. مراقبت‌ها در به حداقل رساندن درد و عوارض جراحی بسیار موثر بوده و کمک می‌کند تا ناحیه جراحی زودتر التیام یابد.

دوره نقاهت ایمپلنت دندان جلو چقدر است؟

مدت زمان بهبودی ایمپلنت دندان جلو بسته به شرایط جسمی افراد متفاوت است، اما معمولاً از چند هفته تا چند ماه متغیر خواهد بود. مدت زمانی لازم است تا پایه ایمپلنت با استخوان ادغام شود و استخوان اطراف ناحیه جراحی رشد کرده و فضای خالی موجود میان ایمپلنت را پر کند. بدنه بیشتر انواع ایمپلنت به موادی آغشته شده است که عمل استخوان سازی را سرعت می‌بخشد و همین مساله موجب می‌شود تا طول درمان کوتاه‌تر شود.

مدت زمان جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان به مراحل درمان و سختی جراحی کاشت ایمپلنت نیز بستگی دارد. در صورتی که فرد در شرایطی باشد که نیاز باشد تا عمل پیوند استخوان انجام شود، باید مدت زمان بیشتری صبر کردن تا استخوان برای کاشت پایه ایمپلنت آماده شود و پس از آن پایه ایمپلنت در داخل استخوان کاشت می‌شود. سپس باید دوباره مدتی را صبر کرد تا پایه ایمپلنت با استخوان جوش بخورد.

به طور کلی، پروسه بازیابی ایمپلنت دندان ممکن است چندین ماه طول بکشد، اما با مراقبت و نگهداری مناسب، این فرآیند به راحتی قابل تحمل خواهد بود و نتیجه لذت بخشی را برای فرد به همراه خواهد داشت.

چه مدت طول می کشد تا دکتر متخصص ایمپلنت مراحل کاشت را انجام دهد؟

بسته به شرایط بیمار، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا پروسه کاشت ایمپلنت دندان تکمیل شود. این پروسه شامل مشاوره با دندانپزشک، عکس برداری، انجام درمان‌های لازم، کاشت پایه ایمپلنت، ساخت تاج دندان و نصب آن است. به طور معمول قبل از قرار دادن تاج دندان بیمار باید یک دوره بهبودی را پشت سر گذاشته باشد تا بتوان مرحله پایانی که همان قرار دادن روکش دندان است را انجام داد.

مدت زمانی که برای انجام مراحل کاشت ایمپلنت دندان توسط دکتر متخصص ایمپلنت نیاز است، بستگی به عوامل:وضعیت فردی بیمار، تعداد و موقعیت ایمپلنت‌ها دارد.

مدت زمان مورد نیاز برای کاشت ایمپلنت دندان بسته به عوامل مختلف از جمله روش کاشت دندان، میزان مهارت دندانپزشک و پیچیدگی مراحل درمان متفاوت خواهد بود. پروسه کاشت ایمپلنت دندان شاید به طور یکسان انجام شود اما این پروسه در هر فرد متفاوت خواهد بود و مدت زمان بهبود هر فرد بسته به شرایط جسمی نیز تفاوت دارد.

اولین مرحله کاشت ایمپلنت دندان مشاوره و معاینه دندان‌ها است. در طول مشاوره و ارزیابی اولیه، دندانپزشک شرایط بیمار را بررسی کرده و اقدامات لازم برای انجام ایمپلنت دندان جلو را انجام می‌شود. پس از این جلسه، بیمار بایستی یک سری عکس برداری انجام دهد تا مشخص شود که کل فرآیند جراحی چندین ماه طول خواهد کشید و چه درمان‌هایی پیش از عمل مورد نیاز است.

رعایت دقیق دستورالعمل‌های دندانپزشک در طول فرآیند ایمپلنت دندان و همچنین رعایت بهداشت دهان و دندان و پیروی از توصیه‌های دندانپزشک برای مراقبت و نگهداری از دندان‌ پس از قرار دادن تاج نهایی ضروری است و کمک می‌کند تا نتیجه مطلوب سریع‌تر به دست آید.

آیا جایگزینی برای ایمپلنت دندان جلو وجود دارد؟

در برخی موارد، ممکن است روش‌های جایگزین دیگری برای دندان‌های جلو پیشنهاد شود، مانند دندان مصنوعی یا بریج دندانی که هر یک به روش مختلف انجام می‌شوند. اما با وجود سایر روش‌های جایگزین بهترین و مطمئن‌ترین روش همان روش کاشت ایمپلنت دندان است که به عنوان طبیعی‌ترین و ماندگارترین راه حل برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروتزهای متحرک یا همان دندان مصنوعی یکی از راه حل‌های مقرون به صرفه برای جبران دندان‌های از دست رفته است و به عنوان یک گزینه مناسب برای افرادی که شرایط کاشت ایمپلنت را ندارند توصیه می‌شود. بریج‌های ثابت یا همان پل دندانی نیز یک گزینه دیگر برای از جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته در جلو فک بالا و پائین است. اما این روش کمی تهاجمی است و به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی دندان‌های مجاور بیشتر از سایر روش‌ها خواهد بود.

روکش‌های دندانی گزینه دیگری برای از ترمیم ظاهر دندان‌های از دست رفته جلو هستند، اما این روکش‌ها معمولا برای پوشاندن عیوب کوچک و بهبود ظاهر لبخند استفاده می‌شود و نمی‌توان آن را جایگزینی دائمی برای دندان‌های از دست رفته دانست. این روکش‌ها معمولاً از یک لایه نازک چینی ساخته می‌شوند و مستقیماً به دندان‌ها چسبانده می‌شوند، بدون اینکه به آماده سازی یا برداشتن هیچ دندانی نیاز باشد.

به طور کلی هر روش جایگزین مزایا و معایب خاص خود را دارد و بهترین روش معمولا با توجه به شرایط جسمی و وضعیت دندان‌های  فرد توصیه می‌شود. به همین دلیل مهم است پیش از انتخاب روش جایگزین کردن دندان ابتدا با دندانپزشک مشورت کرد تا وی با بررسی شرایط بهترین و مطمئن‌‌ترین روش را پیشنهاد کند.

عوارض احتمالی ایمپلنت دندان جلو

مانند هر روش دندانپزشکی، برخی از عوارض مرتبط با ایمپلنت دندان جلو، از جمله عفونت، خونریزی و عوارض دیگر در طول فرآیند بهبودی وجود خواهد داشت. در موارد نادر، امکان دارد ناحیه اطراف ایمپلنت عفونت کند و به درمان‌های دیگری نیاز داشته باشد. اما اگر فرد به توصیه‌های دندانپزشکی پس از کاشت ایمپلنت عمل کند و مراقبت‌های لازم را انجام دهد عوارض جدی پس از کاشت ایمپلنت مشاهده نخواهد شد و مشکلی برای فرد به وجود نخواهد آمد.

ایمپلنت دندان جلو، مثل سایر ایمپلنت‌ها، ممکن است با عوارض و مشکلاتی روبرو شود
در موارد نادر، ایمپلنت دندان ممکن است به عصب‌ها یا بافت‌های اطراف آسیب بزند، که می‌تواند به مشکلات حساسیت دندانی یا مشکلات حرکتی دهانی منجر شود.

ایمپلنت‌های دندانی یکی از روش‌های ایمن و موثر برای بازگرداندن زیبایی لبخند هستند، اما در این روش مانند هر جراحی دیگری، برخی از خطرات و عوارض احتمالی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

یکی از خطرات احتمالی مرتبط با ایمپلنت دندان جلو، خطر عفونت حین یا پس از جراحی است. این مشکل را می‌توان با پیروی از دستورالعمل‌های مراقبتی پس از انجام عمل کاشت ایمپلنت کنترل کرده و از بروز عفونت جلوگیری کرد.

از دیگر خطرات بالقوه مرتبط با کاشت ایمپلنت‌های دندان، خطر پس زدن ایمپلنت توسط بدن است. زمانی که بدن ایمپلنت را به عنوان یک جسم خارجی تشخیص دهد سعی می‌کند تا آن را به طریقی از بدن بیرون کند. این اتفاق را می‌توان با استفاده از مواد با کیفیت بالا و با پیروی از دستورالعمل‌های دندانپزشک به حداقل رساند.

در موارد نادر، ممکن است پایه ایمپلنت به طور کامل با استخوان فک ادغام نشود، که در این صورت نیاز به انجام مجدد خواهد بود.

مزایای کاشت ایمپلنت برای دندان‌های جلو

دندان‌های جلو در زیبایی لبخند نقش بسیار موثری دارند و افرادی که دندان‌های جلو خود را به هر دلیل از دست می‌دهند از این که لبخند بزنند و یا صحبت کنند خجالت می‌کشند و همین مساله موجب کاهش اعتماد به نفس در آنها می‌شود. سایر روش‌های جایگزین برای دندان‌های از دست رفته ممکن است زیبایی و مقاومت ایمپلنت را نداشته باشند و پس از مدتی نیاز به تعویض یا ترمیم داشته باشند. اما ایمپلنت دندانی علاوه بر استحکام و ماندگاری ظاهر طبیعی داشته و با دندان‌های طبیعی هیچ تفاوتی ندارند. از دیگر مزایای کاشت ایمپلنت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در روش بریج‌های دندانی برای قرار دادن پروتز باید تغییراتی در دندان‌های مجاور ایجاد کرد تا بتوان پروتز را میان آنها قرار داد. بریج دندانی با استفاده از یک سیم به دندان‌های مجاور متصل می‌شود و در حقیقت این دندان‌های هستند که پروتز را نگه می‌دارند. در این روش احتمال آسیب دیدگی و پوسیدگی دندان‌های مجاور بالا است اما در ایمپلنت دندانی هیچ آسیبی به دندان‌های مجاور وارد نمی‌شود و ایمپلنت به طور مستقل در داخل استخوان قرار می‌گیرد.
  • ایمپلنت از تحلیل رفتن استخوان جلوگیری می‌کند، چیزی که در هیچ یکی از روش‌های جایگزین دندان وجود ندارد.
  • ایمپلنت دندان همانند ریشه دندان عمل کرده و بسیار مقاوم و محکم است و در زمان جویدن غذا و صحبت کردن هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند.
  • مراقبت و تمیز کردن ایمپلنت دندان بسیار آسان است و همانند دندان طبیعی می‌توان آن را با استفاده از مسواک و خمیر دندان شستشو داد. برای تمیز کردن ایمپلنت به ابزار و مواد خاصی نیاز نیست و با استفاده از نخ دندان می‌توان میان دندان‌ها و فضای خالی بین آنها را تمیز کرد.

متخصص ایمپلنت دندان پیش از آغاز درمان ابتدا شرایط بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به وضعیت دهان و دندان‌ها بهترین روش را برای جایگزین کردن دندان‌ها پیشنهاد می‌کند. بهترین متخصص ایمپلنت دندان با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن جراحی کاشت ایمپلنت را انجام می‌دهد و همین مساله میزان موفقیت عمل را افزایش می‌دهد. دکتر متخصص ایمپلنت مطمئن‌ترین روش را برای جبران کردن دندان‌های از دست رفته توصیه می‌کند و درمان‌های لازم برای انجام جراحی را طبق برنامه ریزی درمانی انجام می‌دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود