اگر دندانتان درد میکند و یا شکسته است، با اطلاع از هزینه و قیمت ایمپلنت اقساطی در تهران می‌توانید دندان‌های خود را با ایمپلنت‌ دندان جایگزین نموده و تا همیشه دندان‌هایی زیبا داشته باشید. راه‌های بسیاری برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته وجود دارد مانند پل دندانی و انواع پروتز ثابت و متحرک. اما بهترین و ماندگارترین روش برای جایگزین نمودن دندان‌ها، ایمپلنت است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا با وجود اینکه قیمت ایمپلنت در تهران از سایر روش‌ها بیشتر است باز هم ما ایمپلنت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دلیل این موضوع را در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد.

چرا ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟

ایمپلنت به عنوان یک راه حل دائمی برای دندان‌های از دست داده شناخته می‌شود و بهترین جایگزین برای دندان‌های طبیعی است که دیگر قابل ترمیم نیستند. دلیل برتری ایمپلنت نسبت به سایر روش‌ها به شرح زیر است:

  • دلیل اول مربوط عملکرد ایمپلنت در دهان است. ایمپلنت درست همانند ریشه دندان طبیعی در داخل استخوان قرار می‌گیرد و از تحلیل رفتن فک و تغییر شکل استخوان جلوگیری می‌کند.
  • مقاومت و استحکام ایمپلنت همانند دندان طبیعی است و قدرت جویدن فرد را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. به همین دلیل هیچ محدودیت غذایی برای فرد وجود نخواهد داشت. عمل جویدن با استفاده از ایمپلنت بسیار ساده و راحت است و فرد هیچ مزاحمتی بر روی لثه و در دهان خود احساس نمی‌کند.
  • دلیل دیگر دائمی بودن و ماندگاری بالای ایمپلنت است و دیگر نیازی نیست چند سال یکبار برای ترمیم یا تعویض به دندانپزشکی مراجعه نموده و ایمپلنت را متناسب با شکل دهان تغییر داد.
  • مشکلات تکلم و اعتماد به نفس افراد رفع می‌گردد. افرادی که از پروتز متحرک یا دندان مصنوعی استفاده می‌کنند در زمان صحبت کردن احساس می‌کنند که پروتز در دهان حرکت می‌کند و همین موضوع موجب می‌شود تا فرد نتواند به راحتی سخن بگوید و کلمات را درست تلفظ کند.

ایمپلنت درست در جایی که دندان کشیده شده است قرار داده می‌شود و پایه ایمپلنت جای ریشه دندان را در داخل استخوان پر می‌کند. جنس پایه ایمپلنت از تیتانیوم است و این آلیاژ به دلیل اینکه با بدن انسان سازگار است، پس از مدتی کوتاه و پس از 2 الی 3 ماه با استخوان جوش می‌خورد و همانند دندان طبیعی محکم و ثابت می‌شود. به همین دلیل عملکرد آن درست مانند دندان طبیعی خواهد بود و به دلیل مرغوب بودن جنس مواد به کار رفته در ساخت آن، هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند و یک روش درمانی بدون عارضه محسوب می‌شود.

مزیت ایمپلنت در این است که حتی اگر یک دندان نیز از دست رفته باشد می‌توان جای خالی آن را با استفاده از ایمپلنت پر کرد. و اما مهمترین مزیت ایمپلنت جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان فک و لثه‌ها می‌باشد. هیچ روش جایگزین همانند ایمپلنت نمی‌تواند از استخوان محافظت کند و پس از چند سال استخوان به دلیل عدم وجود عاملی برای تحریک بافت آن، تحلیل رفته و از ارتفاع آن کاسته می‌شود.

اما پایه ایمپلنت نقش ریشه دندان را بازی می‌کند و باعث می‌شود تا بافت لثه تازه مانده و رشد کند. در این صورت استخوان به حالت عادی و طبیعی باقی مانده و ظاهر صورت فرد تغییری نمی‌کند. از طرفی بافت لثه نیز تحت حمایت دندان خواهد بود و از نرم شدن و خونریزی آن جلوگیری می‌کند. مزیت دیگر ایمپلنت امکان پرداخت هزینه ایمپلنت در تهران به صورت اقساطی می‌باشد. هزینه و قیمت ایمپلنت اقساطی در تهران در چندین مرحله پرداخت می‌شود و کمک می‌کند تا همه افراد بتوانند از این روش استفاده کنند و لبخند زیبایی داشته باشند.

زمان کاشت ایمپلنت
هنگامی که فردی برای کاشت ایمپلنت به مرکز ایمپلنت آرامش مراجعه می‌کند، ما تمامی هزینه‌ها و مراحل کاشت ایمپلنت را به او میگوییم.

چه زمان باید برای کاشت ایمپلنت اقدام کرد؟

طبق نظر متخصصان مرکز ایمپلنت آرامش بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت زمانی است که دندان کشیده می‌شود و حفره ریشه دندان در استخوان هنوز ترمیم نشده و شرایط برای کاشتن پایه ایمپلنت مهیا است. این عمل در صورتی امکان پذیر است که دندان آسیب دیده عفونی نبوده و استخوان اطراف ریشه در اثر عفونت از بین نرفته باشد. در این صورت می‌توان بلافاصله پس از کشیدن دندان عمل کاشت ایمپلنت را انجام داد.

هر چه زودتر برای کاشت ایمپلنت اقدام کنید، درصد موفقیت عمل کاشت ایمپلنت بیشتر خواهد بود. از دیگر عواملی که در موفقیت عمل ایمپلنت تاثیر دارد، سلامت دهان و دندان می‌باشد. اگر لثه‌ها و سایر دندان‌ها در شرایط خوبی باشند هیچ مانعی برای کاشت ایمپلنت وجود نخواهد داشت. اما اگر در ناحیه مورد نظر بیماری خاصی وجود داشته باشد یا ارتفاع و تراکم استخوان به قدری نباشد که بتوان پایه ایمپلنت را در استخوان کاشت، ابتدا باید درمان‌های لازم انجام شود، سپس مراحل کاشت ایمپلنت ادامه یابد.

در صورتی که سال‌های زیادی از کشیده شدن دندان گذشته باشد مسلما بخشی از استخوان تحلیل می‌رود و از ارتفاع و پهنای استخوان کاسته می‌شود. به همین دلیل متخصص ایمپلنت برای اینکه بتواند بستر مناسبی برای کاشت پایه ایمپلنت مهیا کند. به همین منظور بایستی عمل پیوند استخوان انجام شود تا استخوان ناحیه مورد نظر تقویت شده و شرایط برای کاشت ایمپلنت آماده باشد.

افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند بایستی پیش از آغاز عمل کاشت ایمپلنت با پزشک مشورت نمایند. برخی از بیماری‌ها مانند دیابت و سرطان احتمال موفقیت عمل کاشت ایمپلنت را کاهش می‌دهند و متخصص ایمپلنت با بررسی شرایط بیمار تصمیم می‌گیرد که عمل انجام شود یا خیر. هزینه ایمپلنت در صورت نیاز به درمان‌های جانبی بیشتر از شرایط عادی خواهد بود. این هزینه‌ها مانند عمل پیوند استخوان و درمان لثه به صورت جداگانه محاسبه می‌شوند. با استفاده از مزایای کاشت ایمپلنت اقساطی می‌توانید هزینه‌ها را در چند نوبت پرداخت کنید و مخارج خود را مدیریت کنید.

منظور از ایمپلنت اقساطی چیست؟

هنگامی که فردی برای کاشت ایمپلنت به مرکز ایمپلنت آرامش مراجعه می‌کند، کارشناسان ما تمامی هزینه‌های مخصوص به مراحل کاشت ایمپلنت را برای وی شرح می‌دهند. در صورتی که فرد بخواهد هزینه را در چند مرحله پرداخت کند می‌تواند از مزایای پرداخت هزینه ایمپلنت در تهران به صورت اقساطی بهره مند گردد. در این روش هزینه و قیمت ایمپلنت اقساطی در تهران؛ در چند مرحله پرداخت می‌گردد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

ایمپلنت اقساطی در چند مرحله انجام می‌شود؟

قیمت کاشت ایمپلنت دندان در مقایسه با سایر روش‌های جایگزین دندان کمی بیشتر است و به همین دلیل مراکز کاشت ایمپلنت به منظور سهل نمودن پرداخت هزینه‌ها برای مراجعه کنندگان این امکان را فراهم نموده‌اند که بتوان هزینه‌ها را بسته به مراحل درمان در چند نوبت و در عرض چند ماه پرداخت نمود. اگر شما نیز به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های درمان هستید می‌توانید هزینه ایمپلنت در تهران را به صورت اقساطی پرداخت نموده و از مزایای ان بهره مند گردید.

روش قسط بندی و پرداخت هزینه بر اساس مراحل درمان و انتخاب فرد مراجعه کننده قسط بندی خواهد شد. اقساط به صورت 2 ماهه، 6 ماهه و 9 ماهه می‌باشند و در هر مرحله بخشی از هزینه درمان پرداخت می‌گردد. با استفاده از شیوه پرداخت علاوه بر این که از مزایای درمان بهره مند می‌شوید و ایمپلنتی با کیفیت و بادوام می‌کارید، می‌توانید هزینه را در چند مرحله پرداخت کرده و فشار کمتری را متوجه شوید.

هزینه ایمپلنت دندان از 6/500/000 تومان شروع میشود تا مبلغ 13/800/000 تومان

قیمت ایمپلنت به چه صورت قسط بندی می‌شود؟

هزینه کاشت ایمپلنت در هر مرکز به شیوه متفاوتی قسط بندی می‌گردد. در صورتی که هزینه به صورت سه ماهه قسط بندی شده باشد مراحل پرداخت هر قسط به شرح زیر خواهد بود:

  • پرداخت قسط اول در زمان کاشت پایه ایمپلنت

در جلسه اول کاشت ایمپلنت دندان ابتدا شرایط بیمار بررسی می‌شود. متخصص ایمپلنت با استفاده از معاینات اولیه و بررسی عکس دندان‌ها شرایط استخوان و ریشه دندان‌ها را بررسی می‌نماید و در صورت مساعد بودن تمامی شرایط، عمل کاشت را آغاز می‌کند. در این مرحله شکافی بر روی لثه ایجاد می‌شود و سپس با استفاده از دریل حفره‌ای در داخل استخوان ایجاد می‌گردد. این حرفه درست به اندازه قطر و ارتفاع ایمپلنت است و در عمیق‌ترین بخش استخوان قرار می‌گیرد.

این مرحله اولین مرحله کاشت ایمپلنت است و باید 3 الی 4 ماه بسته به وضعیت جسمی بیمار صبر کرد تا ایمپلنت با استخوان جوش خورده و ثابت شود. یکی از اقساط در همین مرحله پرداخت می‌گردد.

دقت داشته باشید که اگر نیاز به درمان‌های دیگر از جمله جراحی لثه یا پیوند استخوان باشد، ابتدا باید این مراحل انجام شوند تا استخوان و لثه برای کاشت ایمپلنت آماده شود. هزینه این درمان‌ها نیز به هزینه درمان کلی اضافه می‌شود. هر یک از این درمان‌ها دوره نقاهت مشخصی دارند. به عنوان مثال اگر متخصص ایمپلنت تشخیص دهد که برای ایجاد بستر کافی عمل پیوند استخوان انجام شود، 2 الی 3 ماه باید صبر کرد تا استخوان جدید با استخوان فک جوش خورده و آماده کاشت ایمپلنت شود.

در جلسه اول مراحل درمان با توجه به نیازهای درمانی بیمار برنامه ریزی می‌شود و هزینه درمان نیز بر همین اساس قسط یندی خواهد شد. به طور کلی اولین قسط پس از کاشت پایه ایمپلنت پرداخت می‌گردد. هزینه ایمپلنت در تهران با توجه به تعداد دندان‌های از دست رفته و تعداد پایه مورد نیاز متفاوت خواهد بود. تمامی هزینه درمان‌های جانبی به سه بخش تقسیم می‌شود و معمولا در هر قسط یک سوم هزینه کل پرداخت می‌گردد.

  • پرداخت قسط دوم در جلسه قالب گیری روکش ایمپلنت

پس از کاشت پایه ایمپلنت بسته به وضعیت بدنی بیمار، 3 تا 6 ماه زمان نیاز است تا پایه ایمپلنت با استخوان جوش خورده و ثابت شود. سپس در جلسه دوم بیمار به دندانپزشکی مراجعه نموده تا قالب گیری از دندان انجام شود. این قالب گیری به منظور ساخت روکش ایمپلنت انجام می‌شود. پیش از قالب گیری متخصص ایمپلنت وضعیت پایه ایمپلنت را بررسی می‌کند و از موفق بودن عمل اطمینان حاصل می‌کند. پایه ایمپلنت بایستی محکم باشد و حرکت نکند. همچنین اطراف ایمپلنت بایستی عاری از هر گونه عفونت و زخم باشد. این علائم نشان می‌دهد که عمل با موفقیت انجام شده و ایمپلنت به خوبی با استخوان جوش خورده است.

قسط دوم ایمپلنت در این مرحله پرداخت می‌شود. در مرحله دوم قالب گیری انجام می‌شود و رنگ روکش با توجه به رنگ سایر دندان‌ها انتخاب می‌گردد. معمولا مدتی زمان نیاز است تا تاج دندان آماده شود. قالب به آزمایشگاه فرستاده می‌شود تا روکش بر اساس وضعیت لثه و پایه ایمپلنت ساخته شود. جنس روکش دندان از سرامیک با کیفیت ساخته می‌شود و در برابر تغییرات دمایی و فشار مقاومت بالایی دارد.

  • پرداخت قسط سوم در جلسه آخر و پس از اتمام کار

ساخت روکش دندان حدود 3 الی یک ماه زمان می‌برد. روکش دندان به دو صورت بر روی پایه ایمپلنت نصب می‌شود. در برخی از مدل‌های ایمپلنت روکش با استفاده از چسب و به روش سیمان کردن انجام می‌شود و در برخی از انواع ایمپلنت روکش دندان با استفاده از پیچ به پایه ایمپلنت متصل می‌گردد. در جلسه آخر کار کاشت ایمپلنت به پایان می‌رسد و در این مرحله باقی مانده هزینه و قیمت ایمپلنت اقساطی پرداخت می‌گردد.

در صورتی که اقساط به صورت 6 ماهه باشد، هزینه کل درمان به 6 قسمت تقسیم بندی می‌شود و زمان پرداخت اقساط در فواصل درمان پرداخت می‌گردد. نوع قسط بندی بست به شرایط مالی بیمار و نوع قرارداد مرکز کاشت ایمپلنت تعیین می‌گردد.

قیمت ایمپلنت
هنگامی که فردی برای کاشت ایمپلنت به مرکز ایمپلنت آرامش مراجعه می‌کند، ما تمامی هزینه‌ها و مراحل کاشت ایمپلنت را به او میگوییم.

قیمت ایمپلنت چگونه محاسبه می‌گردد؟

قیمت ایمپلنت دندان از 6/500/000 تومان شروع میشود تا مبلغ 13/800/000 تومان

در جلسه اول متخصص ایمپلنت بر اساس شرایط بیمار و با بررسی سلامت دهان و دندان وی مراحل بیماری را برنامه ریزی می‌نماید. در این مرحله تمامی درمان‌های مورد نیاز، تعداد پایه ایمپلنت مورد نیاز، تعداد روکش‌ها و … تعیین می‌گردد. از جمله عواملی که در تعیین قیمت تاثیر دارد عبارت است از:

  • جراحی‌های مورد نیاز پیش از آغاز کاشت پایه ایمپلنت

یکی از مهمترین جراحی‌های مورد نیاز پیش از کاشت ایمپلنت، جراحی پیوند استخوان است. معمولا بیشتر افرادی که برای کاشت ایمپلنت مراجعه می‌کنند نیازی به پیوند استخوان ندارند، تنها زمانی پیوند استخوان نیاز خواهد بود که مدت زمام زیادی از کشیده شدن دندان گذشته و استخوان تحلیل رفته باشد. در این شرایط برای اینکه عمل کاشت ایمپلنت موفقیت آمیز باشد نیاز است که استخوان ناحیه جراحی تقویت شود تا فضای کافی برای قرار دادن پایه ایمپلنت وجود داشته باشد.

از دیگر جراحی‌های مورد نیاز، جراحی لثه است. در صورتی که فرد دارای مشکلی در لثه باشد، متخصص ایمپلنت پیش از آغاز عمل کاشت پایه ایمپلنت جراحی لثه را انجام داده و محل مورد نظر را برای کاشت ایمپلنت آماده می‌کند. در صورتی که به درمان‌های جانبی نیاز باشد هزینه درمان کمی بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

  • درمان‌های لازم برای مناسب نمودن بستر کاشت پایه ایمپلنت

معمولا در زمان کاشت ایمپلنت در فک بالا، با مشکل عدم ارتفاع کافی برای قرار دادن پایه ایمپلنت مواجه خواهیم بود. این اتفاق به دلیل وجود حفره‌های سینوسی رخ می‌دهد و نیاز است که پیش از آغاز مراحل کاشت، عمل لیف سینوس انجام شود و حفره‌های سینوسی بالا برده شوند تا فضای مناسب برای قرار گرفتن پایه ایمپلنت تامین شود. در صورت نیاز عمل پیوند استخوان نیز انجام می‌شود تا پایه ایمپلنت به خوبی با استخوان جوش خورده و شل نشود. این درمان‌ها هزینه دیگری دارند و در هزینه کل محاسبه می‌شوند.

  • درمان انواع بیماری‌های لثه

در شرایطی که فرد متقاضی به بیماری‌های لثه مبتلا باشد، پیش از آغاز عمل کاشت ایمپلنت بایستی بیماری لثه درمان شود. عفونت لثه و هر گونه بیماری در دهان موجب شکست عمل کاشت ایمپلنت می‌شود و احتمال موفقیت این درمان را کاهش می‌دهد. به همین دلیل ابتدا باید بیماری‌های دهان و دندان درمان گردد و سپس مرحله کاشت پایه ایمپلنت آغاز شود. در برخی از شرایط ممکن است به دلیل تحلیل رفتن لثه متخصص ایمپلنت عمل پیوند لثه را انجام دهد تا لثه کافی در ناحیه کاشت وجود داشته باشد تا پایه ایمپلنت به خوبی حمایت شده و مشاهده نشود.

  • دستمزد متخصص ایمپلنت

از دیگر عوامل موثر در قیمت ایمپلنت اقساطی میزان دستمزد متخصص ایمپلنت می‌باشد. در هر شهر و هر مرکز با توجه به تخصص و مهارت پزشک، میزان دستمزد آن نیز متفاوت می‌باشد.

برای اطلاع از دستمزد متخصص ایمپلنت در مرکز ایمپلنت آرامش با کارشناسان ما در تماس باشید. https://arameshdental.com/

  • برند و نوع ایمپلنت

در مراکز کاشت ایمپلنت دندان از برندهای مختلفی با طراحی‌های متنوع استفاده می‌شود و هر برند با توجه به جنس مواد بکار رفته در آن و نوع طراحی دارای قیمت متفاوتی است. مسلما برندهای معروف دارای کیفیت بالاتری هستند و قیمت بیشتری دارند. به عنوان مثال برندهای کره‌ای به دلیل قیمت مناسب بیشتر از برندهای آلمانی و سوئیسی مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی از نظر کیفیت با آنها برابری می‌کنند. اما اگر بخواهید از برندهای معروف‌تر مانند برندهای آلمانی استفاده کنید باید مبلغ بیشتری را برای درمان در نظر بگیرید.

  • قیمت روکش دندان

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت ایمپلنت در تهران، قیمت ساخت روکش دندان است. معمولا روکش ایمپلنت از سرامیک ساخته می‌شود و این ماده شباهت بسیاری به دندان طبیعی دارد. روکش سرامیکی با استفاده از چسب به پایه ایمپلنت متصل می‌شود و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

عوامل نام برده در قیمت کلی کاشت ایمپلنت دندان تاثیر دارند و هزینه کلی با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده محاسبه می‌گردد. از این رو شما می‌توانید با برآورد بودجه خود و توان مالی‌تان هزینه کل را به صورت اقساط 3 مرحله‌ای، 6 مرحله‌ای و یا 9 مرحله‌ای تقسیم بندی کنید. به عنوان مثال در اقساط سه مرحله‌ای یک سوم از هزینه پس از کاشت پایه ایمپلنت دریافت می‌شود، یک قسط در مرحله قالب گیری روکش دندان و قسط آخر در مرحله نصب روکش دریافت می‌گردد. فواصل زمانی پرداخت اقساط را می‌توانید با توجه به برنامه مالی خود تعیین کنید.

هنگامی که فردی برای کاشت ایمپلنت به مرکز ایمپلنت آرامش مراجعه می‌کند، ما تمامی هزینه‌ها و مراحل کاشت ایمپلنت را به او میگوییم.

مزایای کاشت ایمپلنت اقساطی

شرایط ایمپلنت اقساطی در تهران ۸۰۰ هزار تومان پیش پرداخت
مابقی اقساط ۶_۹ ماه

ایمپلنت یکی از روش‌های جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته است. این روش علاوه بر دوام و ماندگاری بالا از نظر قیمت نیز با سایر روش‌های جایگزین تفاوت دارد. اما مراکز کاشت ایمپلنت دندان برای رفاه حال متقاضیان ایمپلنت راهکاری را ارائه داده‌اند و آن پرداخت هزینه درمان و کاشت ایمپلنت به صورت اقساطی است. این روش مزایای فراوانی برای بیماران دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ایمپلنت با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده است و هیچ عارضه و مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند. این مواد دوام و ماندگاری بالایی دارند و همانند دندان طبیعی تا سالیان سال در دهان باقی می‌مانند و درست مانند دندان طبیعی عمل می‌کنند. پایه ایمپلنت از آلیاژی ساخته شده است که با بدن سازگار است و پس از چند ماه با استخوان جوش خورده و مانند ریشه دندان محکم می‌شود. بنابراین ارزش دارد که شما به جای استفاده از روش‌های جایگزین موقت از ایمپلنت استفاده کنید و هزینه‌های آن را به راحتی و بدون نگرانی در چند قسط پرداخت کنید.
  • مراقبت از ایمپلنت بسیار ساده است و برای تمیز کردن آن نیاز به وسیله خاصی ندارید. ایمپلنت‌ها با استفاده ای یک مسواک معمولی و نخ دندان به راحتی تمیز می‌شوند. اما برای تمیز کردن پروتزها شما باید آنها را از دهان خارج کنید و سپس با استفاده از محلول ضد عفونی کننده تمیز نمائید. پروتزهای ثابت نیز به راحتی قابل تمیز کردن نیستند و ممکن است باکتری در زیر آنها تجمع کند و موجب بروز عفونت شود. اما ایمپلنت همانند دندان در داخل استخوان است و اطراف آن با لثه پوشیده شده . هیچ عفونتی به داخل لثه وارد نمی‌شود.
  • ظاهر ایمپلنت با دندان طبیعی هیچ تفاوتی ندارد. مزیت این روش در این است که ظاهر و شکل دندان‌ها درست شبیه به دندان واقعی است و حتی اگر یکی از دندان‌های خود را ایمپلنت کرده باشید هیچ فردی متوجه تفاوت آنها نخواهد شد. اما پروتزهای دیگر ممکن است به مرور زمان تغییر رنگ بدهند و یا به دلیل اینکه به خوبی بر روی لثه قرار نگرفته‌اند ظاهر طبیعی نداشته باشند.
  • قدرت جویدن با ایمپلنت بسیار بیشتر از انواع پروتز ثابت و متحرک است و فردی که ایمپلنت دارد می‌تواند همانند گذشته غذا را خوب بجود. افرادی که پروتز متحرک دارند بایستی رژیم غذایی مخصوصی را رعایت کنند و غذاهای نرم میل نمایند. اما در مورد ایمپلنت هیچ رژیم غذایی خاصی تجویز نمی‌شود و فرد می‌تواند تمامی مواد غذایی را میل کند.
  • مواد استفاده شده در ساخت پایه و روکش ایمپلنت بسیار مقاوم و باکیفیت هستند و به همین راحتی شکسته نمی‌شوند و آسیب نمی‌بینند. به همین دلیل اگر از آنها به خوبی مراقبت شود نیازی به تعویض نخواهند داشت و تا پایان عمر بدون مشکل می‌توان از آنها استفاده کرد.
  • ایمپلنت از لثه و استخوان در برابر خوردگی و تحلیل رفتن جلوگیری می‌کند. شاید بتوان گفت بزرگترین مزیت ایمپلنت به همین مورد مربوط می‌شود. با تحلیل رفتن استخوان فک و لثه شکل ظاهری چانه و صورت نیز تغییر خواهد کرد. اما ایمپلنت از این تغییرات جلوگیری می‌کند.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود