بهترین کلینیک دندانپزشکی در قم

مراجعه به دندانپزشکی، یکی از مهم ترین اقداماتی است که همه افراد بایستی به طور منظم و حداقل دوبار در هر سال انجام بدهند. دندان‌های هر فرد، به خصوص دندان‌های دائمی بزرگسالان، از پراهمیت‌ترین و حیاتی ترین اعضای بدن وی به شمار می‌آیند.

اگر برای مدتی طولانی، به هر دلیلی مشکلات دهان و دندان خود را نادیده بگیرید و نسبت به پیشگیری و یا درمان بیماری‌های دندانی و لثه ای اقدام نکنید، خطر ابتلا به عواقب دردناک و گاهی غیرقابل جبرانی مانند شکسته شدن دندان‌های طبیعی، پوسیدگی و فاسد شدن پالپ دندان و ریشه‌ها، ظهور ضایعه مخاطی یا کیست چرکی در محل کانال ریشه، تورم و آسیب دیدگی لثه، آسیب دیدگی استخوان فک شما را تهدید خواهد کرد. با مراجعه منظم و به موقع به کلینیک دندانپزشکی دارای کادر درمانی متخصص و حرفه ای در زمینه درمان انواع مشکلات دهان و دندان، می‌توانید نسبت به تشخیص زودهنگام و درمان به موقع بیماری‌ها اقدام نمایید.

همه مردم در هر سنی و طبقات اجتماعی و اقتصادی، امروزه به لطف آموزش با کیفیت و افزایش آگاهی جمعی، از اهمیت مراقبت‌های بهداشتی دهان و دندان مطلع هستند. یکی از اولویت‌های بهداشتی هر فردی، باید سلامت دندان های او باشد. هر گونه آسیب به دندان‌های دائمی، نه تنها گران تمام می‌شود بلکه باعث درد و ناراحتی زیادی خواهد شد و چه بسا موجب افسردگی و انزوای اجتماعی نیز گردد. برای اینکه لبخندی زیبا داشته باشید و سال‌ها از سلامت دندان های خود لذت ببرید، همانطور که به خوبی می‌دانید، باید به خوبی از دندان های با ارزش خود مراقبت کنید.

یک کلینیک دندانپزشکی درجه یک با برترین خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی، خیال شما را از بابت انتخاب کلینیک دندانپزشکی راحت کنیم.

آشنایی با دندانپزشکی خوب در قم

فرقی نمی‌کند قصد مراجعه به کدام متخصصین سلامت را داشته باشید؛ به احتمال زیاد اولین کاری که برای آشنایی با یک متخصص درمانی انجام می‌دهید، این است که از دوستان، آشنایان و خویشاوندان خود درباره متخصص موردنظر سوال می‌پرسید تا یک مرکز درمانی معتبر را شناسایی کنید که مراجعان از آن نتیجه خوب و رضایت بخشی گرفته باشند.

مزیت بزرگ زندگی در قرن بیست و یکم این است که می‌توانید با انجام یک جستجوی اینترنتی دقیق، اطلاعات بسیار خوبی درباره هرچیزی که بخواهید کسب کنید. به کمک برترین موتورهای جستجو و به خصوص گوگل، خواهید توانست آدرس بهترین کلینیک دندانپزشکی در قم را بیابید و به علاوه، از تجربیات مراجعه کنندگان قبلی نیز آگاه شوید.

بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی، امکان دریافت مشاوره پزشکی جهت تعیین وقت و تجویز داروهایی از جمله آنتی بیوتیک را برای عزیزان مراجعه کننده فراهم کرده اند. اگر به دنبال یک کلینیک حرفه ای هستید که درمان‌های مختلف، از جمله درمان مشکلات ریشه، عصب کشی و درمان عفونت و پوسیدگی کانال، کاشت انواع ایمپلنت، انجام امور ترمیمی و زیبایی و سایر اقدام‌های درمانی دهان و دندان را در سطحی تخصصی و استاندارد و مطابق با متدهای به روز جهان ارائه بدهد، حتماً به توصیه ما جهت مراجعه به دندانپزشکی آرامش توجه نمایید.

متخصصان مجرب اندودنتیست، ارتودنتیست و به خصوص متخصص‌های حرفه ای و درجه یک کاشت ایمپلنت های دندانی در کلینیک های دندانپزشکی قم آماده خدمت رسانی به هم وطنان گرامی و به ویژه شهروندان استان قم می‌باشند.

عزیزانی که قصد مراجعه به کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرامش را داشته باشند، با دریافت خدمات حرفه ای از دندان پزشکان مرکز، از سلامتی دهان و دندان خود اطمینان حاصل خواهند کرد. این رضایت، هدف کادر و پرسنل زحمتکش کلینیک بوده و مایه افتخار دندانپزشکی آرامش خواهد بود؛ افزون بر آن یک معیار قابل اعتماد برای همه مشتریان آینده کلینیک به حساب می‌آید تا با خیال راحت جهت درمان‌های مختلف، معاینات دوره‌ای و سایر امور به دندانپزشکی آرامش مراجعه نمایند.

یک کلینیک دندانپزشکی درجه یک با برترین خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی، خیال شما را از بابت انتخاب کلینیک دندانپزشکی راحت کنیم.

خدمات درمانی بهترین دندانپزشکی در قم

هم وطنان گرامی جهت امور مختلفی به بهترین کلینیک دندانپزشکی در قم مراجعه می‌نمایند؛ از جمله دلایل مراجعه عزیزان به دندانپزشکی می‌توان به چکاپ سلامتی دهان و دندان به طور سالیانه، دریافت درمان‌های سبک، جرم گیری و امور زیبایی مانند بلیچینگ و ساخت لمینت، و درمان‌های اساسی‌تری از جمله کشیدن دندان، درمان کانال ریشه، ارتودنسی یک یا هر دو فک، کاشت ایمپلنت دندانی، ساخت کامپوزیت دندان و سایر امور اشاره کرد.

نقش دندانپزشکان متخصص و مجرب این است که اقدام‌های لازم برای پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان مشکلات دهان و دندان و لثه را انجام بدهند و همچنین، عملکرد و ظاهر مطلوب و بهینه دندان‌ها را حفظ کنند. بسیاری از بیماری‌ها و ناهنجاری‌های دهان، می‌توانند حاکی از وجود بیماری‌ها و مشکلات دیگر باشد.

به طور کلی، خدمات درمانی و زیبایی ارائه شده در دندانپزشکی آرامش عبارت هستند از:

  • کشیدن دندان:

در بسیاری از موارد، آسیب دیدگی و عفونت دندان به حدی گسترده است که هنگام مراجعه بیمار به دندان پزشک، برای نجات دندان دیر شده و برای درمان، چاره ای جز کشیدن دندان عفونی باقی نمانده است. کشیدن دندان با انجام بی حسی موضعی و در برخی موارد، طی یک جراحی سرپایی انجام می‌شود.

  • پر کردن دندان و درمان کانال‌های ریشه:

درمان کانال ریشه یا به عبارت شناخته شده تر، عصب کشی دندان، زمانی انجام می‌شود که متخصص اندودنتیست پالپ و عصب عفونی شده ریشه دندان را برمی‌دارد، داخل کانال ریشه دندان را با استفاده از فایل و دریل مخصوص شکل می‌دهد، سپس فضای خالی کانال را با استفاده از آمالگام و یا کامپوزیت پر می‌نماید. پس از آن، دندانپزشک ممکن است برای تکمیل درمان و ترمیم دندان آسیب دیده و عصب کشی شده، نسبت به نصب روکش اقدام نماید.

تجویز روکش برای دندان‌های عصب کشی و درمان ریشه شده، تا حد زیادی بستگی به جایگاه دندان و گستردگی میزان آسیب بستگی خواهد داشت. هر قدر میزان آسیب دیدگی به دیواره دندان بیشتر باشد، روکش ضرورت بیشتری خواهد داشت.

  • دندانپزشکی زیبایی (شامل بلیچینگ، ونیر چین و کامپوزیت)

هدف دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، ایجاد لبخندی متعادل، متقارن و زیباتر و به بیان دیگر، اصلاح طرح لبخند است. خدمات متداول دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی شامل بلیچینگ دندان‌ها، باندینگ دندان، ونیر، و کانتورینگ دندان و لثه می‌شود.

  • بلیچینگ:

در طی زمان طولانی، غذاها و نوشیدنی‌های تیره رنگ (مانند قهوه، چای و سایر نوشیدنی‌ها) و مصرف دخانیات ممکن است دندان‌های شما را لکه دار کنند. انجام بلیچینگ توسط متخصصان دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، می‌تواند به طور چشمگیری رنگ روشن‌تری به دندان‌های شما ببخشد تا در نهایت، لبخند زیباتر و درخشانی داشته باشید.

بسیاری از دندانپزشکان علاوه بر انجام بلیچینگ یک الی دو جلسه ای در کلینیک دندانپزشکی، امکان انجام بلیچینگ در خانه را نیز برای بیماران خود فراهم می‌کنند. هر جلسه بلیچینگ در کلینیک، حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

  • باندینگ دندان:

باندینگ دندان شامل استفاده از رزین کامپوزیت همرنگ دندان می‌باشد. دندان پزشک از این ماده برای پوشاندن و پنهان کردن ترک‌ها، خطوط تیرگی (ترک‌ خوردگی و مو برداشتن مینای دندان‌ها)، اصلاح تغییر رنگ و سایر عیوب زیبایی استفاده می‌کند. باندینگ دندانی می‌تواند شکل دندان را تغییر دهد و ظاهر آن را بلندتر، پهن‌تر یا یکنواخت‌تر جلوه بدهد. باندینگ دندان معمولاً هر پنج تا هفت سال یکبار نیاز به تعویض دارد. به علاوه، ویژگی روش باندینگ در این است که نیازی به برداشتن مینای طبیعی دندان ندارد، به بیان دیگر، این روش کاملاً برگشت پذیر خواهد بود.

  • روکش‌های چینی: روکش‌های پرسلن یا لمینت‌هایی که از سرامیک یا رزین مخصوص پزشکی ساخته شده اند، پوسته‌های نازک و محکمی هستند که به سطوح جلویی دندان‌های شما می‌چسبند. مانند باندینگ دندان، این روکش‌های نازک نیز می‌توانند طیف وسیعی از عیوب زیبایی از جمله ترک خوردگی‌ها و تغییر رنگ را پنهان کنند. انواع مختلفی از روکش‌ها وجود دارند. برای نصب همه روکش‌ها نیاز حداقلی به برداشتن مینای طبیعی وجود خواهد داشت، به این معنی که بسته به نوع انتخابی شما می‌توانند برگشت‌پذیر باشند. در بیشتر موارد، روکش های چینی هر 10 سال یا بیشتر نیاز به تعویض خواهند داشت.
  • کاشت و ترمیم ایمپلنت دندانی:

از نظر فنی، ایمپلنت دندان شامل یک ریشه دندان مصنوعی از جنس تیتانیوم مخصوص گرید پزشکی است که در استخوان فک شما قرار می‌گیرد تا دندان مصنوعی یا پل را نگه دارد. بسیاری از افرادی که به هر دلیلی دندان طبیعی خود را از دست داده باشند (مانند آسیب دیدگی وسیع و غیرقابل برگشت دندان، کشیده شدن و یا آسیب دیدگی صورت و فک منجر به از دست رفتن دندان) می‌توانند جهت دریافت و کاشت ایمپلنت دندانی اقدام نمایند. همچنین، کاشت ایمپلنت دندانی می‌تواند برای افرادی که یک یا چند دندان را به دلیل بیماری پریودنتال دیگر از دست داده اند و ترجیح می دهند از دندان مصنوعی استفاده نکنند، گزینه خوبی باشد.

  • جرم گیری دندان:

جرم دندانی یا تارتار، زمانی روی دندان‌ها ایجاد می‌شود که پلاک دندانی، مدت زیادی تمیز نشده و پس از باقی ماندن در جای خود به مدت طولانی، سفت و سخت شود. در طول روز پلاک روی دندان‌های شما جمع می‌شود و اگر تمیز نشود، به زودی به جرم تبدیل خواهد شد. تارتار روی دندان، حاوی مخلوطی از ترکیبات کلسیم، باکتری ها و سایر مواد آلی است که به طور طبیعی در دهان وجود دارند. تارتار یا جرم دندانی، اغلب در اطراف خطوط لثه روی دندان‌ها ایجاد می‌شود، چون در این نواحی مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دشوارتر است و امکان تجمع پلاک و جرم وجود خواهد داشت.

بر خلاف پلاک که تقریبا نامرئی است، تارتار به راحتی قابل تشخیص خواهد بود. رنگ آن از سفید و زرد تا قهوه ای و سیاه متغیر است و معمولا هر چه بیشتر بماند تیره می‌شود. تارتار معمولاً ابتدا در اطراف لثه و بین دندان ها جمع می‌شود و به تدریج گسترش می‌یابد.

دندان پزشکان در کلینیک آرامش می‌توانند با استفاده از ابزارهای ظریف مخصوص جرمگیری و یا جرمگیر اولتراساوند، نسبت به از بین بردن تارتار تجمع یافته بر روی دندان‌های شما اقدام نمایند. جرمگیری عملی بدون درد بوده و طی جلسه 45 دقیقه الی 90 دقیقه انجام خواهد شد.

  • روکش:

روکش دندانی، عمدتاً نوعی پوشش به شکل دندان طبیعی است که روی دندان قرار می‌گیرد. از روکش دندانی جهت پوشاندن دندان استفاده می‌شود تا دندان درمان شده، شکل و اندازه مشابه دندانهای طبیعی پیدا کند و از نظر زیبایی تأثیر سوء بر روی لبخند شما نگذارد. روکش‌ها وقتی در جای خود چسبانده شوند، تمام قسمت قابل مشاهده دندان را که در و بالای خط لثه قرار دارد، کاملاً می‌پوشانند.

در مواقعی که مقدار زیادی از دندان اصلی از بین رفته باشد، مانند پس از درمان ریشه، می‌توان روکش دندانی را می‌توان برای پوشاندن یک دندان شکسته یا پوسیده استفاده کرد. همچنین برای محافظت از دندان‌های ضعیف در برابر شکستن و پوشاندن دندان‌های لکه دار یا بد شکل، یا برای نگه داشتن بریج یا پروتز در جای خود، از انواع روکش دندانی استفاده می‌شود.

دندانپزشک معمولاً دندان را با برداشتن لایه ای از سطح خارجی آن آماده می‌کند. ضخامت روکش، به اندازه ضخامت این لایه تراشیده شده خواهد بود. برای ساخت روکش، دندانپزشک قالبی از دندان می‌گیرد و آن را نزد لابراتوار دندانپزشکی یا تکنسین متخصص ساخت پروتز می‌فرستد که روکش را آماده کند. انواع مختلفی از روکش وجود دارد و شما طبق محل دندان موردنظر و ترجیح خود می‌توانید روکش موردنظر را انتخاب نمایید.

  • بریج:

اگر دندان‌های از دست رفته دارید، دندانپزشک بهترین دندانپزشکی در قم می‌تواند به طور مؤثری شکاف‌های لبخند شما را با بریج‌های دندانی ببندد و جای خالی را پر کند. بریج دندانی یا پل دندانی، یک دندان مصنوعی به نام پونتیک را شامل می‌شود که توسط دندان‌های پایه در دو طرف شکاف، ثابت درجای خود نگهداشته می‌شود. دندان پونتیک معمولاً از جنس سرامیک یا پرسلن پزشکی ساخته می‌شود تا ظاهری مشابه دندان‌های طبیعی داشته باشد و از نظر زیبایی با دندان‌های طبیعی شما ترکیب شود، اما ممکن است از جنس فلزاتی مانند تیتانیوم و آلیاژ نیکل نیز ساخته شود.

  • دندان مصنوعی:

پروتزهای کامل دندانی یا پروتز فک، از مجموعه دندان‌های مصنوعی فک بالایی و پایینی تشکیل شده اند و ابزارهای متحرکی به شمار می‌روند که می‌توانند برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده شوند. دندان‌های پروتزی از پرسلن یا اکریلیک ساخته شده اند و توسط یک پایه اکریلیک یا فلزی به هم متصل می‌شوند. افرادی که تعداد زیادی از دندان‎‌های خود را از دست داده باشند، خواهند توانست به کمک دندان مصنوعی ظاهر بهتری به دندان‌های خود ببخشند و احساس اعتماد به نفس بیشتری برای لبخند زدن داشته باشند.

  • ارتودنسی

یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه به دندانپزشکی، به خصوص در کودکان و بیماران جوان، انجام ارتودنسی جهت نظم بخشی به ردیف دندان‌ها و اصلاح هرگونه ناهنجاری در دندان‌ها می‌باشد که باعث بدشکل شدن بایت شده و به فک و صورت فشار وارد می‌آورند.

نحوه قرار گرفتن دندان‌های افراد روی هم، تاثیر به سزایی بر سلامت دهان و دندان آنها دارد. با بهبود نحوه برخورد دندان‌های بالا و پایین، می‌توان خطر ابتلا به بسیاری از مشکلات سلامت دهان، از جمله پوسیدگی، بیماری لثه و سایش بیش از حد (فرسایش) را کاهش داد. در بهترین دندانپزشکی در قم، ارتودنتیست‌ها (متخصصان ارتودنسی) این نوع درمان را انجام می‌دهند.

یک کلینیک دندانپزشکی درجه یک با برترین خدمات درمانی، ترمیمی و زیبایی، خیال شما را از بابت انتخاب کلینیک دندانپزشکی راحت کنیم.

خدمات کاشت ایمپلنت در دندانپزشکی قم

عزیزانی که به هر دلیلی یک یا چند عدد از دندان‌های خود را از دست داده باشند، می‌توانند به کمک روش درمانی قطعی و مادام العمر کاشت ایمپلنت دوباره جای خالی دندان را در دهان خود پر نمایند و با بازیابی زیبایی لبخند خود، هم اعتماد به نفس بهتری داشته باشند و هم از مشکلاتی مانند سختی در بایت، درد دهانی و دشواری هنگام صحبت و یا جویدن راحت شوند.

دندانپزشکان مجرب و متخصص در زمینه کاشت ایمپلنت در بهترین کلینیک دندانپزشکی در قم، جهت ساخت ایمپلنت‌های مختلف به بیماران مشاوره داده و آنها را جهت انجام انتخاب قطعی و مناسب راهنمایی خواهند کرد.

از جمله مزایای دریافت ایمپلنت دندانی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایمپلنت‌های دندانی، دارای پایه‌های تیتانیومی هستند که در استخوان فک ثابت می‌شوند. استخوان به تدریج با ایمپلنت جوش می‌خورد و آن را در جای خود محکم و ثابت نگه می‌دارد تا تاجی که در نهایت روی فیکسچر نصب خواهد شد، بتواند مانند یک دندان طبیعی عمل کند.
  • ایمپلنت‌ها با یک روکش (دندان مصنوعی) پوشانده می‌شوند که با رنگ، شکل و اندازه دندان‌های باقیمانده شما مطابقت دارد. این امر باعث می‌شود احساس راحتی داشته باشید.
  • ایمپلنت‌ها یک راه حل ثابت و طولانی مدت هستند که می‌توانند 10 سال یا بیشتر دوام بیاورند و تا زمانی که به درستی از آنها مراقبت شود، سالم و قابل استفاده باشند. از آنجایی که ایمپلنت‌ها یک روش درمانی دائمی و ثابت هستند، لازم نیست نگران برداشتن آن ها در زمان خوردن یا خواب باشید. خطر افتادن آن نیز وجود ندارد.
  • وقتی دندانی را از دست می‌دهید، استخوان فک زیر آن کوچک می‌شود و به مرور تحلیل می‌رود، زیرا دیگر توسط ریشه دندان تحریک نمی‌شود. با گذشت زمان، این وضعیت ممکن است شکل صورت و فک شما را تغییر دهد و باعث شود پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید. ایمپلنت‌های دندانی نیز مانند دندان‌های طبیعی، فک را تحریک می کنند و از تحلیل رفتن استخوان و نشست کردن لثه جلوگیری می‌کنند.

انواع ایمپلنت‌های دندانی

ایمپلنت دندانی اندوستال (داخل استخوان): این نوع ایمپلنت، رایج‌ترین نوع ایمپلنت دندانی است. اشکال مختلف آن شامل پیچ، استوانه یا تیغه هایی می‌شود که با جراحی در استخوان فک قرار می‌گیرند. هر ایمپلنت، یک یا چند دندان مصنوعی را نگه می‌دارد. این نوع ایمپلنت به طور کلی یک روش درمانی جایگزین برای بیمارانی است که فعلاً از بریج یا پروتز متحرک استفاده می‌کنند.

ساب پریوستال (روی استخوان): این نوع ایمپلنت در بالای فک با پایه‌های چارچوب فلزی قرار می‌گیرد که از لثه بیرون زده و ایمپلنت را در جای خود نگه می‌دارد. ایمپلنت ساب پریوستال عموماً برای بیمارانی استفاده می‌شود که قادر به استفاده از پروتزهای مصنوعی معمولی نیستند و استخوان فک آن ها، تراکم یا استحکام کافی برای نگه داشتن ایمپلنت در جای خود را نداشته باشد.

برای اینکه تشخیص بدهید آیا کاندید مناسبی برای دریافت ایمپلنت دندانی هستید یا خیر، حتماً بایستی توسط دندان پزشک متخصص درمان و کاشت ایمپلنت مورد معاینه قرار بگیرید تا مشخص شود آیا کاشت ایمپلنت، برای شما گزینه مناسبی خواهد بود یا خیر.

به طور کلی افرادی که دارای خصوصیت‌های زیر باشند، معمولاً کاندیدهای مناسب برای دریافت ایمپلنت خواهند بود:

  • افرادی که از سلامت عمومی و دهان و دندان خوبی برخوردار باشند؛
  • استخوان کافی در فک خود برای حمایت از ایمپلنت داشته باشند؛
  • دارای بافت لثه سالم و عاری از بیماری پریودنتال باشند.

ایمپلنت‌های دندانی با بافت‌های نرم (یعنی لثه‌ها) و بافت‌های سخت زیرین (مانند استخوان) در دهان ارتباط نزدیک دارند. از آنجایی که پریودنتیست‌های حاضر در بهترین کلینیک دندانپزشکی قم سه سال آموزش تخصصی فراتر از دانشکده دندانپزشکی گذرانده اند تا برای کاشت ایمپلنت در بافت استخوان فک و در جوار بافت نرم لثه تخصص لازم را کسب نمایند، ترکیب ایده آلی از تجربه و دانش را خواهند داشت تا مطمئن شوند که ایمپلنت دندانی شما، ظاهر و احساسی شبیه به دندان‌های خود شما را داشته باشد.

پس از دریافت ایمپلنت دندانی، بایستی طبق توصیه دندان پزشک متخصص خود نسبت به رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی در طی دوران نقاهت اقدام نمایید تا از بروز هر گونه مشکل، از جمله عفونت ایمپلنت دندان جلوگیری به عمل بیاید.

انجام ایمپلنت دندانی به خودی خود عوارضی دربر نخواهد داشت، اما عدم مراقبت صحیح، فشار آوردن به محل ایمپلنت و عدم رعایت بهداشت ممکن است موجب بروز عفونت، بیماری پریدونتال و ضایعه چرکی در اطراف ایمپلنت شود.

دریافت نوبت و مراجعه به دندانپزشکی در قم

اگر ساکن قم هستید و قصد دارید برای انجام فرایندهای درمانی و حفاظت از سلامتی دندان و دهان خود اقدامی انجام بدهید، توصیه می‌کنیم پس از آشنایی با کلینیک موردنظر، در اسرع وقت نوبت بگیرید و برای انجام معاینه و شروع فرایندهای درمانی اقدام کنید.

طبق توصیه متخصصان دندان پزشک در سراسر کشور به همه هم وطنان، پیشنهاد می‌شود که منظم و با فواصل زمانی نه چندان زیاد به مطب دندانپزشکی مراجعه نمایید تا علاوه بر معاینه دوره ای و درمان مشکلات موجود، نسبت به پیشگیری و درمان زودهنگام بیماری‌ها و ناهنجاری‌های دندان و دهان خود اقدام کنید و از سلامت خود لذت ببرید.

کلیه مراجعه کنندگان گرامی در شهر قم که قصد داشته باشند جهت دریافت درمان‌های مختلف، کاشت ایمپلنت و روکش گذاری و سایر امور به بهترین دندانپزشکی در قم مراجعه کنند، به راحتی می‌توانند از طریق مسیرهای ارتباطی به صورت تلفنی و یا حضوری نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

دهان و دندان شما، ارزش و اهمیتی فوق العاده در سلامتی شما دارند و نقشی بسیار حیاتی ایفا می‌نمایند. حتماً به طور مرتب به منظور ارزیابی وضعیت سلامتی دهان و دندان خود، خانواده و فرزندان دلبندتان، به کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمایید تا با حفظ سلامتی دندان‌های ارزشمند خود، از زندگی و داشتن لبخندی زیبا لذت ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود