معرفی بهترین دندانپزشکی در تهران

بهترین دندانپزشکی

دندان‌ها در طول زندگی انسان به دلیل عوامل گوناگون آسیب می‌بینند و انسان‌ها چاره‌ای جز کشیدن دندان و بیرون آوردن ریشه دندان از دهان ندارند. اما مساله اینجاست که وقتی دندان کشیده می‌شود استخوان فک خالی می‌ماند و دیگر هیچ دندانی به جای آن رشد نخواهد کرد. در بهترین دندانپزشکی از پروتزهای مختلفی برای پر کردن جای خالی دندان‌‎ها استفاده می‌شود و روش‌های جایگزین بسیاری وجود دارد که همانند دندان طبیعی بوده و کیفیت زندگی افراد را بهبود می‌بخشند. در بهترین دندانپزشکی در تهران از تجهیزات و امکانات مدرن برای کاشت دندان استفاده می‌شود. برای آشنایی با خدمات بهترین دندانپزشکی در شریعتی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین جایگزین برای دندان‌ها در بهترین دندانپزشکی

در صنعت دندانپزشکی از روش‌های مختلفی برای پر کردن جای خالی دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی در این میان روش کاشت دندان با استفاده از ایمپلنت بهترین روش شناخته شده و در مقایسه با سایر روش‌ها از مزایای بیشتری برخوردار است. ایمپلنت دندان روشی دائمی و بدون خطر است که انسان را تا پایان عمر از درمان‌های دندانپزشکی بی نیاز می‌کند.

بهترین جایگزین برای دندان‌ها، ایمپلنت‌های دندانی با دقت واقعیت طبیعی و عملکرد بیشتر هستند.
در بهترین دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها به همراه تخصص و مهارت پزشکان حرفه‌ای به عنوان جایگزینی موثر و پایدار ارائه می‌شوند.

افرادی که ایمپلنت دارند دیگر دغدغه درست کردن دندان‌ها و نگرانی بابت پوسیدگی و خرابی دندان‌ها را ندارند. عمل ایمپلنت اگر خوب و درست انجام شود تا پایان عمر ماندگار خواهد بود و دیگر نیازی نیست از پروتزهای متحرک و آزار دهنده استفاده کرد. با قرار دادن ایمپلنت در دهان نه تنها استخوان فک به شکل قبل باقی می‌ماند، بلکه چهره فرد نیز دچار تغییر نشده و زیبایی صورت حفظ می‌شود.

تعریفی از ایمپلنت دندان

اگر بخواهیم ایمپلنت دندان را در یک جمله کوتاه معرفی کنیم باید بگوئیم که ایمپلنت از سه بخش اصلی تشکیل شده است. فیکسچر، اباتمنت و روکش اصلی از مهمترین بخش‌های ایمپلنت هستند که به جای دندان طبیعی قرار می‌گیرند و نقش ریشه و دندان طبیعی را ایفا می‌کنند. به پایه ایمپلنت که در داخل استخوان قرار می‌گیرد فیکسچر می‌گویند. این پایه از آلیاژ تیتانیوم ساخته می‌شود و این آلیاژ با بدن انسان سازگاری داشته و پس از گذشت چند ماه با استخوان جوش می‌خورد.

پس از این که پایه ایمپلنت در جای خود محکم و ثابت شد، بخش بعدی که اباتمنت نام دارد بر روی ایمپلنت نصب می‌شود. این بخش نیز همانند فیکسچر از جنس فلز است و به روش‌های گوناگون به ایمپلنت متصل می‌شود.  اباتمنت واسطی میان فیکسچر و تاج دندان است. تاج دندان بر روی اباتمنت متصل می‌شود و از موادی ساخته می‌شود که از نظر رنگ و ظاهر شبیه به دندان طبیعی است. معمولا از سرامیک و یا ترکیب چینی و فلز برای ساخت تاج دندان استفاده می‌شود.

چه افرادی کاندید ایمپلنت دندان در بهترین دندانپزشکی در تهران هستند؟

ایمپلنت دندانی محدودیت سنی ندارد و هر فردی که از نظر جسمی و سلامت عمومی در وضعیت مساعدی قرار داشته باشد می‌تواند از این روش برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته استفاده کند. اگر در هر سنی هستید و چند دندان آسیب دیده یا کشیده شده دارید می‌توانید به راحتی و بدون محدودیت از این روش استفاده نمائید. و اما این روش برای چه افرادی توصیه می‌شود؟

  • افرادی که کلیه دندان‌های فک بالا یا پائین و یا هر دو را از دست داده باشند
  • افرادی که یکی از دندان‌های فک بالا یا پائین را از دست داده باشند و یا دندان در شرایطی باشد که نتوان آن را ترمیم کرد
  • افرادی که بیش از یک دندان خود را کشیده باشند و فاصله زیادی میان دندان‌ها ایجاد شده باشد
  • افرادی که به دلیل تصادف یا ضربه بخش زیادی از دندان خود را از داده باشند و یا استخوان آسیب دیده و دندان کنده شده باشد
  • افرادی که به دلیل تحلیل رفته استخوان فک دیگر نمی‌توانند از دندان مصنوعی استفاده کنند
  • افرادی که با دندان مصنوعی راحت نیستند و در زمان غذا خوردن یا صحبت کردن مشکل دارند
  • افرادی که از روش‌های جایگزین دیگر استفاده می‌کردند اما به دلیل آسیب دیدگی دندان‌های مجاور دیگر نمی‌توانند از این پروتزها برای پر کردن جای خالی دندان‌ها استفاده کنند.

چه افرادی نمی‌توانند ایمپلنت کنند؟

در بخش قبل گفتیم که کاشت ایمپلنت دندان در شمال تهران محدودیت سنی ندارد و همه افراد می‌توانند از این روش برای پر کردن جای خالی دندان‌های از دست رفته خود استفاده کنند.

اگرچه اکثر افراد می‌توانند از ایمپلنت‌های دندانی بهره‌برداری کنند، اما برخی شرایط و مشکلات سلامتی ممکن است جلوی قرارگیری ایمپلنت را بگیرند.
افرادی که استخوان‌های فک و دهانشان بر اساس ساختار یا تراکم ناصحیحی بوده و به اندازه کافی استون اصطکاکی ندارند، ممکن است برای ایمپلنت مناسب نباشند. استخوان کافی برای حمایت و تثبیت ایمپلنت بسیار مهم است.

اما در این میان امکان دارد برخی از افراد به دلیل شرایط جسمی نتوانند این عمل را انجام دهند و در صورتی که ایمپلنت داشته باشند امکان دارد عمل با شکست مواجه شود. افرادی که نمی‌توانند عمل ایمپلنت انجام دهند عبارتند از:

  • افرادی که به بیماری عفونی مبتلا بوده و از نظر جسمی آمادگی لازم برای انجام عملی مانند کاشت ایمپلنت را ندارند. این افراد ابتدا باید تحت درمان قرار بگیرند و مشکل اصلی را به طور کامل رفع کنند تا بتوانند عمل را انجام دهند. در صورتی که عفونت دلیل مشخصی داشته باشد بایستی درمان شود اما در صورتی که عفونت به دلیل یک بیماری غیر قابل درمان باشد فرد هرگز نخواهد توانست عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهد.
  • افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت، ایدز و هپاتیت دارند نمی‌توانند این عمل را انجام دهند. زیرا سیستم ایمنی این افراد ضعیف است و احتمال دارد پس از انجام عمل بدن نتواند ایمپلنت را قبول کند و پس از مدتی عمل با شکست مواجه شود. در نتیجه علاوه بر این که مشکلاتی برای فرد پیش خواهد آمد، هزینه‌ای که برای عمل و درمان نیز صرف شده است هدر خواهد شد. در صورتی که بیماری تحت کنترل باشد با در نظر داشتن شرایط بیمار و مشورت با پزشک امکان دارد بتوان این عمل را انجام داد.
  • افرادی که ناچار هستند به طور مداوم از داروهای آسپرین و ضد انعقاد خون استفاده کنند. این افراد با مشورت پزشک باید 5 الی یک هفته پیش از عمل مصرف دارو را قطع کنند و تا مدتی پس از عمل نیز نباید این داروها را مصرف کنند تا ناحیه جراحی بهبود یابد و خونریزی نداشته باشد.
  • افرادی که تحت شیمی درمانی یا رادیوتراپی قرار دارند نیز امکان دارد نتوانند این عمل را انجام دهند. به خصوص اگر درمان در ناحیه فک و صورت باشد بایستی را احتیاط و مشورت با پزشک متخصص انجام شود. در صورتی که طول درمان در این افراد طولانی باشد نمی‌توانند این عمل را انجام دهند.
  • انجام ایمپلنت در دوران بارداری ممنوع بوده و بهتر است مدتی صبر کنند تا دوره بارداری تمام شود و پس از آن با مشورت پزشک و در صورتی که برای شیردهی مشکلی نداشته باشد برای کاشت ایمپلنت اقدام کنند.

کاشت ایمپلنت دندان در بهترین دندانپزشکی در شریعتی چه مزایایی دارد؟

کاشت ایمپلنت دندان علاوه بر این که جای خالی دندان از دست رفته را پر می‌کند برای فرد مزایای دیگری نیز به همراه دارد. ایمپلنت دندان از نظر ظاهر و عملکرد دقیقا شبیه به دندان طبیعی است و به دلیل این که روش جراحی غیر تهاجمی و کم خطر محسوب می‌شود، بسیار پرطرفدار بوده و افراد بسیاری داوطلب انجام این عمل هستند. در ادامه مهمترین مزایای کاشت عمل ایمپلنت دندان را شرح خواهیم داد:

  • زیبایی ظاهری چهره فرد

اصلی‌ترین مزیت استفاده از ایمپلنت دندان افزایش زیبایی لبخند و ترمیم اوضاع نامناسب و نامنظم دندان‌ها است. زمانی که دندان از دست می‌رود جای خالی دندان در دهان جلوه نازیبایی خواهد داشت و فرد به همین دلیل اعتماد به نفس خود را از دست داده و ترجیح می‌دهد در جمع حضور کمتری داشته باشد. ایمپلنت دندان زیبایی از دست رفته دندان‌ها را جبران می‌کند و جای هر تعداد دندانی که از دست رفته باشد را پر می‌کند.

  • بهترین و مطمئن‌ترین روش برای جایگزین کردن دندان

ایمپلنت دندان روشی مطمئن و سریع است که می‌توان برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته انجام داد. این روش دائمی و مطمئن است و در صورتی که فرد از ایمپلنت دندانی خود به خوبی مراقبت کند هیچ مشکلی برای ایمپلنت به وجود نخواهد آمد و ایمپلنت دندان تا پایان عمر سالم باقی خواهند ماند. بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف دندان خود را از دست داده‌اند با استفاده از عمل کاشت ایمپلنت در مدت زمان کوتاهی دوباره صاحب دندانی مستحکم و مقاوم می‌شوند.

  • ماندگاری و طول عمر بالا

از دیگر مزایای ایمپلنت دندان ماندگاری بالای این روش است. سایر روش‌های جایگزین از جمله پروتز‌های ثابت و متحرک پس از چند سال نیاز به ترمیم و تعویض دارند اما ایمپلنت دندان اگر به خوبی کاشت شود و فرد نیز به خوبی از آنها مراقبت کند تا سال‌های سال بدون نیاز به ترمیم در دهان باقی خواهند ماند و همچون دندان طبیعی محکم و ثابت خواهد بود.

  • حفظ ظاهر استخوان فک و چانه

هنگامی که دندان کشیده می‌شود دیگر ریشه‌ای وجود ندارد تا سلول‌های استخوان ساز را تحریک کند. در نتیجه استخوان پس از مدتی تحلیل رفته و شکل اولیه خود را از دست می‌دهد. این تغییر شکل در ظاهر صورت و چانه تاثیر می‌گذارد و موجب می‌شود تا صورت فرد پیرتر به نظر برسد. در صورتی که تعداد دندان‌های از دست رفته زیاد باشند چانه به سمت بالا مایل شده و لب‌ها به داخل جمع می‌شوند. در نهایت در اطراف لب‌ها چین و چروک‌های عمیقی ایجاد می‌شود که در زیبایی ظاهری فرد تاثیر بسیار بدی خواهد داشت.

  • افزایش قدرت جویدن و مقایسه با سایر پروتزها

همانطور که گفتیم پایه ایمپلنت همانند ریشه دندان در داخل استخوان قرار می‌گیرد و به همین دلیل ایمپلنت بسیار محکم و در برابر فشار مقاومت بالایی دارد. بنابراین زمانی که فرد می‌خواهد غذا بجود احساس نمی‌کند که ایمپلنت دارد زیرا ایمپلنت از نظر قدرت جویدن درست مانند دندان طبیعی است و فشار زیادی را در زمان جویدن می‌توان وارد کرد. در حالی که در سایر روش‌های جایگزین توصیه می‌شود غذاهای سفت و ترد جویده نشود تا به پروتز آسیبی وارد نکند.

درست است که ایمپلنت دندان مراقبت‌های خاص خود را دارد و بهتر است که غذاهای سفت و خیلی ترد خورده نشود اما از نظر راحتی و استحکام از پروتزهای ثابت و متحرک دیگر مقاومت بیشتری داشته و همانند دندان طبیعی عمل می‌کند. در نتیجه فرد در زمان جویدن غذا نگران شل شدن یا شکستن پروتز نخواهد بود و به راحتی خوراکی یا غذای خود را میل می‌کند.

  • حفظ سلامت دهان و دندان

از دیگر مزایای ایمپلنت حفظ سلامت دهان و لثه‌ها است. هنگامی که دندانی کشیده می‌شود، محل خالی دندان بستر مساعدی برای رشد و تجمع باکتری است. ای باکتری‌ها پس از مدتی به دندان‌های دیگر آسیب می‌زنند و عاملی برای ایجاد پوسیدگی در دندان‌‌های مجاور محسوب می‌شوند. اما وقتی این فضای خالی با ایمپلنت پر شود، دیگر محیطی برای رشد باکتری وجود ندارد و فرد به راحتی می‌تواند دندان‌ها را تمیز کرده و فضای میان آنها را با استفاده از نخ دندان پاک کند.

مراحل کاشت ایمپلنت

جراحی ایمپلنت عملی پیچیده و حساس است که باید طبق برنامه و بر اساس مراحل از پیش مشخص شده انجام شود. عمل جراحی ایمپلنت یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که مرحله به مرحله انجام می‌شود و در میان مراحل مدت زمانی را برای بهبودی زمان می‌دهند تا عمل ایمپلنت با موفقیت انجام شود.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان با در نظر گرفتن تصویربرداری اولیه و جراحی دقیق در فک، ایجاد محیطی مثال زده‌شده برای پیوند استخوان و در نهایت، نصب دندان مصنوعی، انجام می‌شود.
در مراحل کاشت ایمپلنت دندان، ابتدا با تصویربرداری دقیق و تخصصی، محل مناسب برای کاشت ایمپلنت تعیین می‌شود و سپس با جراحی موفقیت‌آمیز در استخوان فک، پایه محکمی برای ایمپلنت‌ها فراهم می‌شود.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان عبارت است از:

  • مرحله اول: معاینه فرد و تعیین زمان و نحوه انجام عمل کاشت ایمپلنت

اولین مرحله پیش از انجام عمل ایمپلنت دندان بررسی وضعیت دهان و دندان‌های فرد متقاضی است. متخصص ایمپلنت وضعیت دندان‌های آسیب دیده، استخوان فک و سایر دندان‌ها را بررسی می‌کند و با توجه به شرایط بیمار مشخص می‌کند که چه نوع ایمپلنت و چه تعداد فیکسچر برای وی مورد نیاز است. در این مرحله زمان بندی عمل نیز مشخص می‌شود و درمان نیز بر اساس همین زمان بندی آغاز خواهد شد.

  • مرحله دوم: کشیدن دندان آسیب دیده

در صورتی که هنوز دندان آسیب دیده کشیده نشده باشد و ریشه یا کل دندان در دهان باقی مانده باشد ابتدا باید دندان کشیده شود. کشیدن دندان توسط پزشک عمومی انجام می‌شود و در صورت نیاز دندانپزشک جراح نیز درمان‌های لازم را انجام می‌دهد. دندان زمانی کشیده می‌شود که دیگر قابل ترمیم نباشد و نتوان آن را با استفاده از روش‌های ترمیم نگه داشت. در این صورت برای این که جای دندان در لثه خالی نماند متخصص ایمپلنت توصیه می‌کند تا زمانی که بافت استخوان و لثه تازه است عمل کاشت ایمپلنت انجام شود.

  • مرحله سوم: آماده سازی لثه و استخوان برای کاشت ایمپلنت

با بررسی‌های انجام شده پیش از آغاز درمان کاشت ایمپلنت در صورتی که استخوان فک در ناحیه کاشت به قدر کافی نباید نیاز است تا پیش از کاشت فیکسچر عمل پیوند استخوان انجام شود. این عمل به منظور تامین استخوان کافی برای قرار دادن فیکسچر انجام می‌شود. در صورتی که استخوان کافی در ناحیه عمل وجود نداشته باشد، فیکسچر خیلی زود شل شده و از داخل استخوان خارج می‌شود و احتمال این که به استخوان نیز آسیب بزند بالا خواهد بود.

بنابراین پیش از آغاز کاشت پایه ایمپلنت ابتدا درمان‌های لازم از جمله پیوند استخوان برای فک پائین و بالا و عمل لیفت سینوس برای فک بالا انجام می‌شود. مدت زمانی که طول می‌کشد تا استخوان برای کاشت فیکسچر آماده شود در حدود 4 الی 6 ماه است. در این مدت استخوان جدید با استخوان فک جوش می‌خورد و بستری مناسب برای قرار دادن پایه ایمپلنت فراهم می‌شود.

  • مرحله چهارم: کاشت پایه ایمپلنت

در این مرحله استخوان باید آماده باشد و درمان‌های لازم به درستی انجام شده و ناحیه جراحی بهبود یافته باشد. برای قرار دادن فیکسچر در داخل استخوان ابتدا با دریل حفره‌ای به اندازه قطر پایه ایمپلنت در داخل استخوان ایجاد می‌شود. طول این حفره با توجه به اندازه ایمپلنت و محل قرار گرفتن آن متفاوت خواهد بود. پس از ایجاد حفره، پایه ایمپلنت در داخل استخوان قرار داده می‌شود و سپس روی آن با لثه پوشانده می‌شود. البته این مرحله در انواع روش کاشت ایمپلنت متفاوت است.

  • مرحله پنجم: ترمیم ناحیه جراحی و رشد استخوان

در این مرحله متخصص ایمپلنت مدت زمانی را صبر می‌کند تا پایه ایمپلنت با استخوان جوش بخورد. در بدنه ایمپلنت موادی وجود دارد که سلول‌های استخوان ساز را تحریک می‌کند تا سریع‌تر رشد کرده و فضای خالی اطراف ایمپلنت را پر کنند. پایه ایمپلنت از جنس تیتانیوم است و این آلیاژ پس از گذشت چند ماه همانند بخشی از بافت استخوان خواهد شد و بدن آن را به عنوان بخشی از بافت استخوان می‌پذیرد. به همین دلیل است که ایمپلنت در داخل استخوان محکم می‌شود و حرکت نمی‌کند.

  • مرحله ششم: نصب اباتمنت و قالب گیری

پس از گذشت حدود 4 الی 6 ماه قسمت دوم ایمپلنت که اباتمنت نام دارد بر روی پایه نصب می‌شود. سپس از تمام ایمپلنت قالب گیری انجام می‌شود تا روکش مناسب برای ایمپلنت آماده شود. این روکش در لابراتوار و با استفاده از دستگاه‌های مجهز و مدرن ساخته می‌شود تا شبیه به دندان طبیعی باشد. انتخاب رنگ و شکل دندان در مرحله قالب گیری انجام می‌شود و معمولا رنگی را انتخاب می‌کنند که به دندان‌های طبیعی شبیه باشد و با آنها تفاوتی نکند.

  • مرحله پایانی: قرار دادن روکش بر روی ایمپلنت

در مرحله آخر روکش بر روی اباتمنت نصب می‌شود. روکش با استفاده از چسب مخصوص و یا به صورت پیچی نصب می‌شود و در انواع مختلف ایمپلنت متفاوت است. این آخرین مرحله کاشت ایمپلنت دندان است. پس از این مرحله متخصص ایمپلنت به فرد توصیه می‌کند تا به طور مرتب برای بررسی و چکاپ ایمپلنت مراجعه کند تا در صورتی که ایمپلنت شل شده باشد و یا مشکلی پیش آمده باشد پیش از حاد شدن شرایط رفع شود.  

پس از کاشت ایمپلنت دندان چه مراقبت‌هایی مورد نیاز است؟

  • پس از کاشت ایمپلنت دندان مشکلاتی از جمله پریودنتال که التهاب و عفونت نواحی اطراف ایمپلنت است به ندرت پیش می‌آید. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که فرد بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت نکند و دندان‌های خود را تمیز نگه ندارد. در نتیجه باکتری در اطراف ایمپلنت رشد کرده و موجب بروز عفونت می‌شود. در صورتی که این عفونت به موقع درمان نشود مشکلات جدی برای ایمپلنت ایجاد خواهد کرد و ایمپلنت دیگر در داخل استخوان باقی نخواهد ماند.

بنابراین مهم است که پس از کاشت ایمپلنت از نظر بهداشتی مراقبت ایمپلنت‌ها باشیم و در صورتی که عفونت یا دردی در نواحی اطراف ایمپلنت احساس شد سریعا به متخصص ایمپلنت اطلاع دهیم. بهترین متخصص ایمپلنت در تهران با توجه به شدت عفونت از روش‌های مختلفی برای رفع التهاب و عفونت موجود استفاده می‌کند در صورتی که به موقع اقدام شود با استفاده از دارو می‌توان عفونت ایجاد شده را رفع کرد.

  • خوردن غذاهای خیلی سفت و وارد کردن فشار بیش از اندازه بر روی ایمپلنت عامل اصلی التهاب بافت­های ایمپلنت یا ایجاد عفونت باکتریایی است. به همین دلیل توصیه می‌شود در ماه‌های اول پس از انجام عمل ایمپلنت دندان از مصرف غذاهای سفت پرهیز شود. در صورتی که آسیبی به پایه ایمپلنت وارد شود دیگر قابل ترمیم نخواهد بود و باید ایمپلنت را خارج کرد.
  • مراقبت‌های بهداشتی و شستشوی دندان‌ها طبق روال عادی از مهمترین مسائلی است که پس از انجام عمل ایمپلنت باید رعایت شود. هر قدر ایمپلنت‌ها به خوبی مراقبت شوند عمر و ماندگاری آنها نیز بیشتر خواهد بود. ایمپلنت‌ها را با استفاده از یک مسواک معمولی و با نخ دندان تمیز کنید و آنها را به دقت شستشو دهید تا از تجمع باکتری در اطراف آن جلوگیری نمائید.

پس از انجام عمل کاشت ایمپلنت استخوان به مرور زمان در اطراف پایه ایمپلنت رشد می‌کند تا زمانی که ایمپلنت را در بربگیرد. به همین دلیل در این مدت نباید فشاری بر روی ایمپلنت وارد کرد. زیرا اگر فشاری بر ایمپلنت وارد شود پایه ایمپلنت در داخل استخوان حرکت می‌کند و در نتیجه پایه ایمپلنت کج جوش خورده و بعدا خیلی زود شل می‌شود. توصیه می‌شود تا چند ماه پس از عمل ایمپلنت غذاهای نرم میل شود و حتی الامکان هیچ غذایی با ایمپلنت جویده نشود. در صورتی که این نکات به دقت رعایت شود عمل ایمپلنت با موفقیت انجام شده و هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

در بهترین دندانپزشکی متخصص ایمپلنت با توجه به شرایط هر فرد از بهترین نوع ایمپلنت استفاده می‌کند و تمامی مراحل با توجه به وضعیت فرد برنامه ریزی می‌شود. قطعا طول دوره درمان هیچ فردی با فرد دیگر یکسان نخواهد بود. در بهترین دندانپزشکی در تهران تمامی مراحل طبق برنامه پیش رفته و هیچ شتابی در کار نخواهد بود. همین مساله در موفقیت عمل نقش موثری خواهد داشت. متخصصین بهترین دندانپزشکی در شریعتی از متخصصین باتجربه و ماهر هستند و عمل پیوند ایمپلنت را با کیفیتی تضمین شده انجام می‌دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود