بهترین متخصص ایمپلنت کردستان

با خوندن این مطلب با بهترین متخصص ایمپلنت در کردستان آشنا شوید

یافتن بهترین متخصص ایمپلنت کردستان  ساده ای نیست، به خصوص که امروزه دندان پزشکان زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و هر روز بر تعداد آنها افزوده میشود. به طور کلی درمان دندانها با استفاده از  ایمپلنت توسط هر دندانپزشک عمومی قابل انجام است، اما کارهای جزئی تر فقط باید توسط دندان پزشکی انجام شود که دوره تخصصی این حوزه را گذرانده و دارای بورد تخصصی ایمپلنت باشد.

 ایمپلنتولوژیستها ابتدا دوره ای 6 ساله را در رشته دندانپزشکی عمومی و سپس دورههای 3 ساله در حوزه تخصصی جراحی دندان و ایمپلنتولوژی را میگذرانند تا در این زمینه مهارت کامل را کسب نمایند.

در شهرهای کردستان تعداد دندانپزشکیان عموعی تعداد کمی ندارند و برای شما که دنبال متخصص ایمپلنت در کردستان هستید به شما دندانپزشکی آرامش رو پیشنهاد میدهیم

ایمپلنت و لزوم استفاده از آن چیست؟

همه افراد با افزایش سن دندانهای خود را از دست میدهند و استفاده از دندان مصنوعی برای رفع این مشکل از زمانهای قدیم در بین مردم رایج بوده است. اما نگهداری از این دندانها دشوار بوده و بروز هر گونه تغییرات در لثه، چاق یا لاغر شدن فرد و یا هر تغییر دیگر، نیازمند تعویض و جایگزینی دندان مصنوعی است. اما تمام این مشکلات با کمک ایمپلنت و روش کاشت دندان حل شد.

 ایمپلنتها میلههای فلزی پیچی شکل از جنس تیتانیوم یا زیرکن هستند که قطرهای مختلفی دارند. این میلههای پیچی درون استخوان  فک قرار گرفته و پس از مدتی به استخوان فک جوش میخورند. قسمت بالایی میله (با در نظرگرفتن انواع ایمپلنت) به شکل پیچ یا حفره ای بوده و قسمت بالایی ایمپلنت یا اباتمنت با روکش هایی از جنسهای متفاوت، به  شکل دندان یا تاج دندان روی این میله پیچ میشود. بنابراین با توجه به اینکه این نوع از دندان مصنوعی که دقیقا جایگزین ریشه دندان و دندان طبیعی میشود، درست همانند یک دندان طبیعی در فک قرار میگیرد و برای افزایش طول عمر و ماندگاری آن،  باید طبق اصول بهداشتی و مراقبت از دهان از آن مراقبت کرد.

شایان ذکر است که ایمپلنتها توسط برندهای مختلفی تولید میشوند که یکی از شناخته شده ترین و بهترین انواع ایمپلت، انواع سوئیسی آن است که بسیار مورد استقبال بهترین متخصص ایمپلنت کردستان نیز قرار دارد.

انواع برند ایمپلنت و ایمپلنتهای سوئیسی

افراد اغلب به دنبال کسب اطلاعات در مورد بهترین برند ایمپلنت سوئیسی هستند تا از این ایمپلنت با کیفیت و مقرون به صرفه برای بهبود شرایط دندانی خود استفاده کنند. چند سالی است که استفاده از ایمپلنت به عنوان مصارف درمانی و حتی برای مقاصد زیبایی و بهبود طرح لبخند و گاه بهبود گفتار، در میان اقشار مختلف رواج پیدا کرده است.

انواع مختلفی از ایمپلنتها با کیفیتها و قیمتهای مختلف توسط برندهای متفاوتی در دنیا تولید میشوند که یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین آنها، ایمپلتهای سوئیسی هستند.

از آنجا که تولید ایمپلنت نیازمند فناوریهای خاص و تکنولوژیهای روز و پیشرفته است، تولیدکنندگان کمی در سراسر دنیا اقدام به تولید این محصول کاربردی کرده اند.

در میان 5 کشور سازنده ایمپلنت، کشور سوئیس بهترین برندهای سازنده ایمپلنت را داشته و تولیدات آن در سراسر دنیا با عنوان ایمپلنتهای درجه یک و بسیار مرغوب مورد استفاده قرار میگیرند.

ایمپلنت دندان برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

شاید این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد. چه کسی باید ایمپلنت دندان را انجام دهد؟ آیا بهترین ایمپلنتولوژیستها پروتزهای خوب و مناسب ارائه میدهند؟ در پاسخ به این سوالات باید بگویم که اگر میخواهید ایمپلنت دندان فوری انجام دهید، علاوه بر یافتن بهترین متخصص ایمپلنت کردستان، باید شرایط زیر را نیز داشته باشید تا پس از انجام ایمپلنت نتیجه خوبی بگیرید:

  • قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که هیچ محدودیت سنی برای کاشت ایمپلنت وجود ندارد و هر فردی در هر سنی میتواند این کار را انجام دهد.
  • تمام دندانهای فک جلو یا فک عقب از بین رفته باشند.
  • بخشی یا یکی از دندانها در فک جلویی از دست رفته باشد، اما فاصله بین دندانها به طور کاملا طبیعی حفظ شده باشد.
  • از دست رفتن چندین دندان در فک جلویی یا عقبی؛ در حالی که این اتفاق تاثیری بر فاصله بین دندانهای عقبی نداشته باشد.
  • کسانی که به دلایل پزشکی و تخصصی قادر به استفاده از سایر دندانهای نیستند.
  • تمام کسانی که میخواهند ساختار دندانهای خود را ترمیم و نحوه گفتار خود را بهبود بخشند.
اگر دندانتون را کشیدید جای آن را خالی نزارید چون رو چهره شما به مرور تاثیر میگذارد
در شهرهای کردستان تعداد دندانپزشکیان عموعی تعداد کمی ندارند و برای شما که دنبال متخصص ایمپلنت در کردستان هستید به شما دندانپزشکی آرامش رو پیشنهاد میدهیم

 اما ضرورت استفاده از ایمپلنت چیست و چرا باید از ایمپلنت استفاده نمود؟

بسیاری از افراد پس از کشیدن دندان، برای پر کردن محل آن هیچ اقدامی انجام نمی دهند اما نبود دندان و خالی بودن جای دندان درون فک، میتواند به مرور زمان موجب تغییر شکل استخوان فک و در نهایت بد فرم شدن چهره گردد.

به همین دلیل توصیه دندان پزشکان بر این است که حتی پس از گذشت مدتی، اقدام به کاشت دندان نموده و محل ریشه دندان را پر نمایید. مهمترین و رایج ترین روش برای این کار ایمپلنت است که جایگزینی بسیار مناسب برای دندانهای حذف شده است.

مراحل کاشت ایمپلنت کردستان

ایمپلنت دندان فوری و نصب ایمپلنت برای هر فرد، دارای مراحل متعددی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پس از معاینه اولیه و بررسیهای اولیه پزشک متخصص ایمپلنت، برنامه ریزیهای لازم جهت اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت. در این مرحله، تک مرحله ای یا دو مرحله ای بودن درمان و نصب ایمپلنت مشخص شده و اقدامات اولیه لازم بر روی فک بیمار انجام میشود.

پس از کشیدن دندان وخارج کردن کامل ریشه از درون استخوان فک، لثه در محل نصب ایمپلنت برش داده شده و با استفاده از گیرههای مخصوص باز نگه داشته میشود. در این مرحله با در نظر گرفتن عمق میله ایمپلنت، مته مناسب انتخاب شده و حفره لازم برای نصب ایمپلنت درون استخوان فک ایجاد میشود.

پس از قرار گرفتن پایه درون استخوان، لثه روی آن بخیه زده شده و مدتی برای جوش خوردن پایه به استخوان فک، در نظر گرفته میشود. پس از گذشت زمانی حدود 4 تا 6 ماه، مجددا لثه روی پایه برش داده شده و اباتمنت بر روی آن نصب میشود.

در فاصله زمانی لازم برای جوش خوردن استخوان فک و پایه ایمپلنت، برای جلوگیری از بروز عفونت و یا هر گونه مشکل در جویدن و صحبت کردن، از یک پروتز دندان موقت برای پوشاندن بخش رویی پایه ایمپلنت استفاده میشود.

چه کسانی نباید از ایمپلنت استفاده کنند؟

  • وجود هرگونه عفونت در دهان یا دندان، میتواند موجب بروز مشکل در مراحل مختلف ایمپلنت و یا پس از انجام آن گردد. بنابراین، قبل از اقدام به کاشت ایمپلنت، تمام موارد عفونت باید درمان و رفع گردد. در غیر این صورت، نه تنها ایمپلنت دندان با شکست مواجه میشود، بلکه ممکن است پس از مدتی سبب تشدید عفونت شود. در برخی موارد، سطح عفونت آنقدر شدید میشود که ممکن است پزشک مجبور به برداشتن ایمپلنت شود که این فرایند موجب هدر رفت هزینه ایمپلنت و تلاش پزشک برای نصب آن خواهد شد.
  • بیماران دیابتی مانند سایر افراد تنها در صورتی میتوانند از ایمپلنت برای بهبود ساختار دندان خود استفاده کنند که پزشک معالج قند خون بیمار را کنترل کرده و تمام اصول مربوط به ایمپلنهت بیماران دیابتی را رعایت کند.
  • سیگار کشیدن در حین عمل کاشت دندان میتواند مستقیماً بر عملکرد و میزان موفقیت ایمپلنت تأثیر بگذارد و حتی گاه باعث شکست کاشت دندان شود..بنابراین افراد سیگاری باید قبل از پیوند مدتی سیگار را ترک کنند تا در این کار موفق شوند.
  • مصرف داروهای ضد انعقاد خون میتواند در طول فرایند ایمپلنت و در مراحل مختلف آن مشکل ساز شود. به همین دلیل افرادی که به هر دلیلی داروهای ضد انعقاد خون مصرف میکنند باید چندین روز قبل از ایمپلنت، زیر نظر پزشک متخصص، مصرف داروی خود را قطع یا محدود کنند.
  • پرتودرمانی فک و صورت و درمان طولانی مدت با بیس فسفوناتها از جمله ممنوعیتهای کاشت ایمپلنت است و افراد دارای چنین شرایطی باید جداً از کاشت ایمپلنت دندان خودداری کنند.
می توان ایمپلنت های کره ای ،آلمانی و سوئیسی را معرفی کرد
در شهرهای کردستان تعداد دندانپزشکیان عموعی تعداد کمی ندارند و برای شما که دنبال متخصص ایمپلنت در کردستان هستید به شما دندانپزشکی آرامش رو پیشنهاد میدهیم

معروفترین برندهای ایمپلنت کدام­اند؟

همان طور که در بخشهای قبلی به آن اشاره شد، برندهای سوئیسی از معروفترین برندهای تولید کننده انواع ایمپلنت در تمام دنیا هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به بررسی مختصری از این نوع ایمپلنت بپردازیم.

کشور سوئیس یکی از چند کشور تولید کننده ایمپلنت در دنیا است که محصولات تولید شده در برندهای مختلف آن نیز شهرت جهانی دارند. انواع برندهای تولید کننده ایمپلنت در کشور سوئیس عبارتند از:

  1. برند اشترومن:

به جرات میتوان گفت که اشترومن، بهترین برند ایمپلنت سوئیسی است که به دلیل تولید ایمپلنتهای با دوام و با کیفیت بالا، سالیان سال در رتبه اول برترین برندهای تولید کننده ایمپلنت قرار دارد.

یکی از دلایل محبوبیت و معروفیت این نوع از ایمپلنتها را میتوان استفاده از متریال بسیار با کیفیت و همچنین به کارگیری تکنولوژیهای روز دنیا در تولید آنها دانست.

از دیگر ویژگیهای ایمپلنتهای تولیدی این برند، درصد موفقیت بالای آن است. از آنجا که پایه ایمپلنت درون استخوان فک نصب شده و میزان دوام و استحکام آن، به سرعت و کیفیت جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک دارد، متخصصین ایمپلنت در سراسر دنیا، همگی معتقدند که میزان مطابقت و سرعت جوش خوردن ایمپلنتهای اشترومن با استخوان فک، بسیار بیشتر از سایر برندها است.

بر همین اساس، دندان پزشکان بدون نگرانی، استفاده از ایمپلنتهای سوئیسی و به ویژه برند اشترومن را در دستور کار خود قرار داده و اولین پیشنهاد آنها به مراجعین خود، این برند است.

نکته قابل ذکر دیگر در مورد ایمپلنتهای اشترومن این است که این برند با تولید انواع مختلفی از ایمپلنت ها، توانسته است محصولات متنوعی از نظر جنس روکش، نوع و عرض پایه، ارتفاع ایمپلنت و همچنین ایمپلنت هایی با سرعت جوش خوردگی متفاوت را تولید و روانه بازار نماید. به همین دلیل، محصولات این برند از انواع تیتانیومی تا سرامیکی، جایگاه ویژه ای به ویژه در درمان افرادی دارند که از نظر استخوان فک دچار مشکل بوده و برای استفاده از ایمپلنت باید مراحل درمانی ویژه ای را پشت سر بگذارند.

  1. برند SIC:

محصولات تولید شده توسط برند SIC را میتوان از بهترین انواع ایمپلنتهای تیتانیومی نام برد که کاربرد فراوانی در میان دندان پزشکان و ایمپلنتولوژیستها دارد. این دسته از ایمپلنتها در واقع محصول مشترک دانشمندان سوئیسی و آلمانی بوده و تعبیه دو سطح مشترک در محل اتصال آنها با استخوان موجب استحکام بیشتر پایه ایمپلنت درون استخوان فک میگردد. این ویژگی موجب شده است تا موفقیت استفاده از این نوع ایمپلنت به بیش از 96 درصد رسیده و دندان پزشکان با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایند.

با توجه به ساختار و شکل ویژه ایمپلنتهای برند SIC، میتوان این چنین گفت که تولید کنندگان و طراحان این نوع از ایمپلنت ها، با در نظر گرفتن مشکلاتی در ساختار دندانها و استخوان فک افراد مانند نرم بودن استخوان فک، هم گرایی ریشههای دندان، تراکم پایین و بافت کم استخوانی، اقدام به تولید آن کرده اند. پایههای مخروطی نوک تیز و ساختار پیچ مانند این نوع ایمپلنت ها، ویژگی شاخص آنها بوده و در مواقع استفاده از روش لیفت سینوس، ایمپلنتهای SIC بهترین برند ایمپلنت سوئیسی مورد انتخاب دندان پزشکان و متخصصین ایمپلنت خواهند بود.

  1. برند تامن مدیکال:

محصولات این برند، با توجه به تجربیات چندین گروه دندان پزشکی بین المللی، اقدام به تولید ایمپلنت هایی با اندازهها و اشکالی کرده است که نصب و استفاده از آن هم برای پزشک و هم برای بیمار بسیار ساده تر خواهد بود.

ایمپلنتهای تولید شده در برند تامن مدیکال، بدنه ای استوانه ای شکل و باریک شونده داشته و قسمت بالایی آن گنبدی شکل و شیاردار است. این نوع ایمپلنت با استفاده از پیچ گوشتی بر روی استخوان فک محکم شده و پس از جوش خوردن پایه به استخوان، قسمت تاج و روکش، روی آن نصب میشود.

  1. برند lhde

ایمپلنتهای تولید شده در برند lhde، به گونه ای طراحی و تولید میشوند که استفاده از آنها برای 99 درصد بیماران امکان پذیر بوده و موفقیت آن تضمینی است. این نوع از ایمپلنتها را میتوان بهترین برند ایمپلت سوئیسی معرفی نمود که بلافاصله پس از کشیدن دندان بر روی استخوان فک نصب میشود.

در واقع ایمپلنتهای lhde، از نوع ایمپلنتهای فوری هستند که بر خلاف ایمپلنتهای فوری قدیمی، کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند. قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول این دسته از ایمپلنتهای سوئیسی، موجب شده است تا استفاده از آن در تمام کشورها و به ویژه در ایران بسیار رایج باشد.

انواع ایمپلنت کدام اند؟

انواع ایمپلنتهای دندانی بسته به نوع طبقه بندی انجام شده بر اساس معیارهای مختلف، تولید و روانه بازار میشوند. به طور کلی، هنگامی که در مورد انواع ایمپلنتهای دندانی صحبت میشود، اساسی ترین و اولیه ترین طبقه بندی انواع ایمپلنت ها نوع ایمپلنت بسته به موقعیت ایمپلنت نسبت به استخوان فک است.

بر همین اساس، انواع ایمپلنت با توجه به موقعیت در فک عبارتند از:

  • ایمپلنت اندوستایل یا داخل استخوانی

این نوع ایمپلنت ها در حال حاضر محبوب ترین و قابل اعتمادترین انواع ایمپلنت ها هستند. ایمپلنت اندوستایل برای اکثر افراد مناسب و قابل استفاده است. رایج ترین نوع این نوع ایمپلنت، انواع پیچی آن است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و با استفاده از مته دندان در استخوان فک قرار میگیرد. سپس استخوان به تدریج رشد میکند و با جوش خوردن سطح ایمپلنت و استخوان فک، این پایه درون فک تثبیت میشود.

  • ایمپلنت ساب پریوستال

این نوع ایمپلنت به جای اینکه در استخوان فرو برود، در بالای استخوان (و در قسمت زیر لثه) قرار میگیرد. ایمپلنت ساب پریوستال یک قاب فلزی دارای یک یا چند میله است که در زیر لثه قرار میگیرد. این پروتز پس از جوش خوردن لثه در جای خود ثابت شده  و دندان مصنوعی بر روی پایه بیرون زده از لثه متصل میشود.

ایمپلنتهای ساب پریوستال فقط زمانی استفاده میشوند که استخوان فک بیمار برای قرار دادن ایمپلنتهای معمولی مناسب نباشد یا پیوند استخوان قبل از جراحی ایمپلنت فک برای بیمار امکان نداشته باشد.

انواع ایمپلنت بر اساس طول و قطر

ایمپلنت ها بر اساس اندازه نیز طبقه بندی میشوند. بر این اساس انواع ایمپلنت عبارتند از:

  • ایمپلنتهای استاندارد یا معمولی: این نوع از ایمپلنت ها با قطر 3.5 تا 4.5 میلی متر تولید شده و معمولا برای درمان قسمتهای جلویی فک استفاده میشوند.
  • ایمپلنتهای عریض: این نوع ایمپلنت ها، قطری حدود 4 تا 6 میلی متر داشته و معمولا در بخشهای پشتی و عقبی دهان (به جای دندانهای آسیاب بزرگ) بر روی استخوان فک نصب میشوند.
  • مینی ایمپلنت ها: قطر 2-3.5 میلی متر در نظر گرفته شده برای این نوع ایمپلنت ها، موجب شده است تا به آنها عنوان مینی ایمپلنت داده شود. از این نوع ایمپلنت، عمدتاً برای کسانی که فضای کافی در حفره دهان برای قرار دادن ایمپلنتهای معمولی ندارند و یا زمانی که تراکم استخوان کافی در فک وجود نداشته باشد، استفاده میگردد.

انواع ایمپلنت با توجه به سطوح

ایمپلنتهای اولیه دندان دارای سطوح تیتانیومی صاف بودند، اما طرحهای دیگری به مرور زمان اضافه شدند. به طور کلی، تلاش طراحان و تولید کنندگان ایمپلنت این است که اطمینان حاصل کنند که سطح ایمپلنت تا حد ممکن به استخوان فک جوش میخورد. ناهمواریهای موجود در سطح ایمپلنت باعث افزایش سطح تماس ایمپلنت و بهبود پایداری و مقاومت آن میشود. با توجه به اینکه استخوان دندان از آپاتیت ساخته شده است، بنابراین افزودن یک لایه هیدروکسی آپاتیت باعث بهبود ارتباط بین استخوان و ایمپلنت میشود.

با این حال، وجود سطوح ناهموار در ایمپلنت، احتمال آلودگی و عفونت را نیز افزایش میدهد. به همین دلیل، برخی از ایمپلنت ها دارای سطوح صاف و برخی دیگر دارای بخشهای صاف و سطوح ناهموار هستند. تولیدکنندگان ایمپلنت، ایمپلنت هایی با سطوح ناهموار و بخش هایی با شیارهای ریز تولید کرده اند که سطح تماس ایمپلنت ها با استخوان فک و امکان جوش خوردن پایه و استخوان فک و همچنین موفقیت ایمپلنت کردن دندان­ها را بسیار بیشتر میکند. این شکل طراحی شده برای ایمپلنت ها، نتیجه مطالعات علمی و در نظر گرفتن تجربیات متخصصین این حوزه بوده و امکان استفاده از ایمپلنتهای کوچکتر با ثبات بیشتر را فراهم میکند (به خصوص اگر حجم استخوان کم باشد).

انواع ایمپلنت با توجه به نوع اتصال با اباتمنت

سر ایمپلنت دندان جایی است که باید به یک قطعه میانی به نام اباتمنت متصل شود. قطعه ای که روکش دندان نیز روی آن قرار میگیرد. اباتمنت نصب شده بر روی پایه ایمپلنت، به دلیل داشتن ترکیب خاص خود، درست همانند روکش طبیعی روی دندان عمل میکند. این قسمت که آماده نصب بر روی پایه است و تاج را نگه میدارد. سرهای ایمپلنت از نظر اتصال به اباتمنت به سه دسته تقسیم میشوند.

  •  اتصال شش ضلعی داخلی:

در این نوع از ایمپلنت ها، روی سر ایمپلنت سوراخی شش ضلعی قرار دارد که اباتمنت (اتصال داخلی) در آن وارد شده و پیچ میشود.

  •  اتصال شش ضلعی خارجی

سر این دسته از ایمپلنت ها یک برآمدگی به شکل شش ضلعی است که اباتمنت (اتصال پین) به آن پیچ میشود.

  • اتصال هشت ضلعی داخلی:

دهانه سر این نوع ایمپلنت ها هشت ضلعی است که اباتمنت داخل آن قرار گرفته و پیچ میشود.

کلینیک دندانپزشکی آرامش

یکی از مجهزترین مجموعه­های دندان پزشکی موجود در کردستان، کلینیک دندانپزشکی آرامش است که با کادری متشکل از بهترین متخصص ایمپلنت کردستان مشغول به ارائه خدمات دندان پزشکی به هموطنان عزیز است. این مرکز با دارا بودن تجهیزات به روز و مدرن و همچنین بهره گیری از تجربیات چندین متخصص ایمپلنت کردستان، توانسته است خدمات قابل قبولی در زمینه ایمپلنت کردستان به مشتریان خود ارائه نموده و رضایت آنها را جلب کند.

 یکی از مهمترین خدمات قابل ذکر در دندانپزشکی آرامش، ارائه خدمات ایمپلنت دندان فوری و کاشت دندان زیر نظر بهترین متخصص ایمپلنت کردستان در محیطی آرام و کاملا بهداشتی و تخصصی است.

ارائه تمام خدمات عمومی و تخصصی دندان پزشکی از جمله: ترمیم، زیبایی دندان، درمان ریشه، جراحی دندان و لثه، ایمپلنت و ارتودنسی دندان، به هموطنان عزیز در این مجموعه انجام میشود.

استفاده از مجهزترین دستگاه ها و روش‌های کاشت دندان  مطابق با علم روز دنیا در دندان پزشکی آرامش، در کنار محیط مناسب و برخورد دوستانه کادر درمانی آن، سبب شده است تا مراجعین بدون هرگونه استرسی برای انجام درمان‌ مشکلات دندان خود به این مجموعه مراجعه نمایند.

چنانچه به منظور انجام ایمپلنت و یا تمام مراحل مربوط به ترمیم و بازسازی دندان‌های خود، به مرکز دندان پزشکی آرامش، مراجعه میکنید، میتوانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که ایمپلنت دندان نصب شده و نتیجه کار متخصص ایمپلنت کردستان بر روی دندان شما، دوام و ماندگاری بالایی خواهد داشت.

برای آگاهی بیشتر از خدمات عمومی و تخصصی ارائه شده در مجموعه دندانپزشکی آرامش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست بهترین متخصصین ایمپلنت فعال در این مرکز، به آدرس اینترنتی https://arameshdental.com مراجعه نمایید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود