عمل کاشت ایمپلنت دندان یک روش تخصصی است که بایستی توسط بهترین متخصص ایمپلنت شرق تهران انجام شود. این عمل به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد و موفق بودن عمل کاشت ایمپلنت ابتدا به نحوه کاشت آن بستگی دارد سپس به وضعیت استخوان. در زمان انجام عمل ایمپلنت، متخصص ایمپلنت شرق تهران وضعیت استخوان بیمار را به دقت بررسی می‌کند و سپس با توجه به تراکم استخوان و شرایط لثه بیمار، از ایمپلنت مناسب استفاده می‌نماید و برای اینکه عمل جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان بهتر انجام شود، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

متخصص ایمپلنت می‌تواند با استفاده از مهارت و تجربه خود برای افرادی که استخوان ضعیفی دارند نیز عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهد. پیش از عمل با استفاده از روش‌های دندانپزشکی نوین مشکلات استخوانی وی را رفع می‌نماید و سپس ایمپلنت را در داخل استخوان قرار می‌دهد.

اگر برای کاشت ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مراجعه کنید، پایه ایمپلنت دقیقا همانند ریشه دندان در عمیق‌ترین بخش استخوان کاشت خواهد شد و همانند دندان طبیعی محکم و مقاوم بوده و تا سال‌های طولانی ماندگار خواهد بود.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران
متخصص ایمپلنت می‌تواند با استفاده از مهارت و تجربه خود برای افرادی که استخوان ضعیفی دارند نیز عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهد.

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت فردی است که دوره 4 ساله مربوط به مباحث بیهوشی و نحوه کاشت ایمپلنت را گذارنده است و در مورد ایمپلنت و حراجی‌های مورد نیاز برای آماده سازی استخوان و لثه از دانش کافی برخوردار است.

عمل کاشت ایمپلنت یکی از بهترین روش‌های جایگزین برای دندان‌های از دست رفته محسوب می‌شود. عمل جراحی کاشت ایمپلنت از حساسیت بالایی برخوردار است و حتما باید توسط فردی متخصص و ماهر انجام شود. پیش از جراحی متخصص ایمپلنت تمامی معاینات لازم را انجام می‌دهد و از روی عکس رادیولوژی وضعیت استخوان‌ها و سایر دندان‌ها را بررسی می‌کند. پس از انجام بررسی‌های لازم بهترین نوع ایمپلنت انتخاب شده و مراحل کاشت پایه ایمپلنت آغاز می‌شود.

روش کاشت ایمپلنت به سه حالت می‌باشد. کاشت ایمپلنت دو مرحله‌ای، تک مرحله‌ای و ایمپلنت فوری یا یک روزه. نحوه کاشت ایمپلنت به این سه روش بر اساس شرایط سلامتی استخوان و لثه فرد انتخاب و انجام می‌شود. اگر بیمار استخوان ضعیفی داشته باشد نیاز است که درمان‌های لازم انجام شود و سپس ادامه عمل کاشت ایمپلنت شرق تهران انجام شود.

متخصص ایمپلنت برای افرادی که استخوان ضعیف دارند عمل پیوند استخوان انجام می‌دهد و استخوان ناحیه مورد نظر را برای حمایت از پایه ایمپلنت تقویت می‌کند. بهترین متخصص ایمپلنت شرق تهران با معرفی کردن بهترین برند ایمپلنت، به بیمار کمک می‌کند تا عمل موفقیت آمیزی داشته باشد و بتواند سال‌های طولانی از ایمپلنت خود استفاده نموده و دچار مشکل نشود.

متخصص ایمپلنت درباره نحوه عملکرد هر برند و نوع طراحی آنها اطلاعات کافی دارد و می‌تواند به بیمار کمک کند تا بهترین نوع ایمپلنت را با توجه به شرایط خود انتخاب کند. برند ایمپلنت، جنس و ساختار آن در موفق بودن عمل ایمپلنت نقش بسیار موثری دارد و یکی از مهمترین عوامل طولانی بودن عمر ایمپلنت نیز به همین موضوع بستگی دارد.

متخصص ایمپلنت شرق تهران با استفاده از تجربه و مهارت خود از ایجاد هر گونه عارضه در لثه و استخوان فک پیشگیری می‌کند و حتی در افرادی که تراکم استخوانی کمی دارند نیز به صورتی عمل می‌کند که کمترین آسیب به استخوان وارد شود و عمل ترمیم استخوان و جوش خوردن پایه ایمپلنت با بافت استخوان در زمان کوتاه‌ترین رخ دهد. با استفاده از تکنولوژی جدید بیمار درد و ناراحتی شدیدی حس نمی‌کند و در طول عمل و پس از آن با انجام مراقبت‌های لازم در مدت زمان کوتاهی بهبودی می‌یابد.

پس از اینکه عمل کاشت ایمپلنت در دندانپزشکی آرامش انجام شد، متخصص ایمپلنت راهکارهایی را برای مراقبت از ناحیه جراحی و کاهش درد به بیمار پیشنهاد می‌کند که با رعایت کردن آنها مراحل درمان و ترمیم ناحیه عمل در مدت زمان کوتاه‌تری رخ می‌دهد. هر چه مدت زمان ترمیم و جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان کمتر باشد، عمل کاشت ایمپلنت موفق‌تر خواهد بود.

ایمپلنت دندان

بیشتر افراد بزرگسال به طور میانگین دو الی سه دندان از دست رفته و آسیب دیده دارند و در شرایط وخیم که دیگر راهی برای ترمیم دندان وجود ندارد مجبور به کشیدن دندان می‌شوند. اما بهترین کار این است که هر چه زودتر به دنبال راهی برای جایگزین کردن دندان از دست رفته خود باشند. هر چه مدت زمان کشیده شدن دندان تا جایگزین کردن آن بیشتر باشد، آسیب‌هایی که به لثه و استخوان فک و حتی سایر دندان‌ها وارد می‌شود نیز بیشتر خواهد بود.

بهترین و ماندگارترین روش برای جایگزین کردن دندان، ایمپلنت دندانی است. ایمپلنت یک پایه ثابت ساخته شده از آلیاژ خالص تیتانیوم است که همانند ریشه دندان عمل می‌کند. ایمپلنت شرق تهران از سه بخش تشکیل می‌شود. بخش اول پایه ایمپلنت است که در داخل استخوان فک قرار می‌گیرد، بخش دوم اباتمنت می‌باشد که قطعه اتصال دهنده پایه ایمپلنت با تاج دندان محسوب می‌شود و در نهایت بخش سوم تاج دندان است که بر روی اباتمنت قرار می‌گیرد و ظاهری بسیار شبیه به دندان طبیعی دارد.

تاج دندان از جنس سرامیک است و ظاهر آن همانند دندان طبیعی انسان می‌باشد. پس از اینکه ایمپلنت به طور کامل با استخوان فک جوش خورد، اباتمنت بر روی پایه ایمپلنت نصب می‌شود و پس از اینکه بهترین متخصص ایمپلنت در تهران اطمینان حاصل نمود که ایمپلنت ثابت و محکم قرار گرفته است، تاج دندان بر روی آن نصب می‌شود. در این فاصله زمانی از تاج موقت استفاده می‌شود تا هم زیبایی ظاهر دندان حفظ شود و هم اینکه فرد بتواند از دندان خود برای جویدن غذا استفاده کند.

سه عامل اصلی که در موفق بودن عمل کاشت ایمپلنت نقش دارند عبارتند از مهارت و تجربه متخصص ایمپلنت، برند و نوع ایمپلنت استفاده شده، میزان رعایت نکات مراقبتی پس از کاشت پایه ایمپلنت. این عوامل در طولانی بودن عمر ایمپلنت و بالا بودن کیفیت آن تاثیر بسیاری دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود برای کاشت ایمپلنت عجولانه تصمیم نگیرید و حتما نزد پزشک متخصص مراجعه کنید و از برندهای معروف برای کاشت ایمپلنت استفاده کنید. اگر در ابتدای کار هزینه بیشتری برای استفاده از ایمپلنت باکیفیت بپردازید، هزینه‌های بعدی ناشی از ترمیم و درمان مشکلات ایمپلنت نیز به وجود نخواهد آمد.

ما در دندانپزشکی آرامش با بهره گرفتن از مهارت و تجربه متخصصین ایمپلنت بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می‌نمائیم. هدف ما ارائه افزایش میزان رضایت مراجعه کنندگان و ارائه بهترین خدمات می‌باشد. برای دریافت مشاوره ایمپلنت با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید. https://arameshdental.com/

فواید ایمپلنت دندان
متخصص ایمپلنت می‌تواند با استفاده از مهارت و تجربه خود برای افرادی که استخوان ضعیفی دارند نیز عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهد.

فواید ایمپلنت دندان

مهمترین مزیت ایمپلنت دندان، طبیعی بودن ظاهر آن و شباهت بسیار زیاد ایمپلنت به دندان طبیعی است. شکل تاج ایمپلنت به صورتی طراحی می‌شود که وقتی در کنار دندان‌های طبیعی فرد قرار می‌گیرد، هیچ تفاوتی میان آنها وجود نخواهد داشت. سرامیک استفاده شده برای ساخت تاج دندان انعکاس نور بسیار طبیعی ایجاد می‌کند و به همین دلیل شبیه به دندان است.

ایمپلنت از نظر عملکرد درست همانند دندان طبیعی است. قدرت جویدن و استحکام ایمپلنت در مقایسه با دندان طبیعی تفاوت زیادی ندارد. بنابراین از دیگر فواید ایمپلنت دندان دوام و عمر بالای ایمپلنت می‌باشد. ایمپلنت دندان تا پایان عمر در دهان باقی می‌ماند و پایه ایمپلنت نیز همانند ریشه در استخوان محکم و ثابت خواهد بود.

مزیت دیگر ایمپلنت دندان جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان فک و نرم شدن بافت لثه است. هنگامی که دندان کشیده می‌شود و جای ریشه در استخوان خالی می‌شود، دیگر عاملی برای تحریک بافت استخوان و تولید سلول‌های جدید وجود ندارد، به همین دلیل پس از چند ماه استخوان شروع به جذب سلول‌های خود نموده و متراکم می‌شود. ممکن است ارتفاع و پهنای استخوان در این ناحیه کم شود و لثه نیز به دلیل کاهش حجم استخوان نرم و شل خواهد شد.

اما وقتی پایه ایمپلنت در استخوان قرار می‌گیرد، درست نقش ریشه دندان را ایفا می‌کند و از استخوان فک و لثه حمایت می‌کند. مزیت دیگر استفاده از ایمپلنت حمایت از سایر دندان‌های مجاور دندان از دست رفته است. اگر فضای خالی میان دو دندان وجود داشته باشد پس از مدتی دندان‌ها به سمت داخل حرکت می‌کنند و ظاهر دندان‌ها به هم می‌ریزد. اما اگر ایمپلنت در زمان مناسب کاشت شود، از حرکت کردن پایه ایمپلنت جلوگیری می‌کند.

سایر پروتزهای دندانی مانند پل دندانی یا بریج و پروتز متحرک (دندان مصنوعی) قادر به محافظت از استخوان و جلوگیری از تحلیل رفتن آن نیستند. به همین دلیل پس از چند سال باید عوض شده و دوباره بر اساس شکل استخوان ساخته شوند.

با استفاده از ایمپلنت فرد می‌تواند همانند گذشته غذا بخورد، صحبت کند و بسیاری از مشکلات گفتاری وی رفع می‌گردد. افرادی که از دندان مصنوعی برای جایگزین کردن دندان‌های خود استفاده کرده‌اند از این موضوع که در زمان صحبت کردن و یا غذا خوردن پروتز در دهانشان حرکت می‌کند احساس ناراحتی دارند، اما ایمپلنت همانند دندان طبیعی در استخوان محکم و ثابت است و هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند. این مساله یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود.

بهترین متخصص ایمپلنت شرق تهران بیان می‌دارد که ایمپلنت دندانی از تجمع باکتری در میان دندان‌ها و اطراف لثه جلوگیری می‌کند. وجود یک دندان پوسیده و خراب و یا عدم وجود دندان بر روی لثه موجب می‌شود تا محیطی مساعد برای رشد و تجمع باکتری فراهم شود. در این صورت سایر دندان‌ها نیز آسیب می‌بینند و عفونت‌های دهانی ایجاد می‌شود.

اما ایمپلنت دندان هرگز پوسیده نمی‌شود و پایه ایمپلنت نیز از موادی ساخته می‌شود که مانع تجمع باکتری در اطراف لثه می‌شود. بدین ترتیب سایر دندان‌ها از خطر پوسیدگی در امان خواهند بود. همچنین لثه نیز در برابر ابتلا به بیماری‌های عفونی ایمن می‌شود و مواد غذایی و باکتری‌های موجود در حفره‌های دندانی موجب التهاب لثه و خونریزی آن نخواهد شد.

و اما یکی از مهمترین فواید ایمپلنت دندان جلوگیری از افتادگی صورت و افزایش چین و چروک در اطراف لب و چانه است. هنگامی که دندان‌های زیادی را از دست داده باشید، استخوان فک تحلیل می‌رود و به مرور زمان شکل اولیه خورد را از دست می‌دهد. چانه به سمت بالا جمع می‌شود و فاصله میان چانه و بینی کم می‌شود. این فاصله کم چهره فرد را پیرتر نشان می‌دهد. علاوه بر آن لب‌ها چروک خورده و به سمت داخل جمع می‌شوند و خطوط عمیقی در اطراف لب ایجاد می‌شود.

ایمپلنت دندان شرق تهران بهتر است یا دندان مصنوعی؟

دندان مصنوعی نیز روش دیگری برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته می‌باشد که معمولا برای یک قوس کامل بالا یا پائین و یا هر دو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این روش در مقایسه با ایمپلنت چند تفاوت اصلی دارد.

  • ایمپلنت دندان قدرت بیشتری برای جویدن دارد در حالی که فردی که از دندان مصنوعی استفاده می‌کند باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کند، غذاهای سفت را نمی‌تواند بجود، نمی‌تواند به راحتی میوه‌هایی مانند سیب و از این دست میوه‌ها را گاز بزند و …

اما ایمپلنت درست مانند دندان طبیعی عمل می‌کند و فرد هیچ تفاوتی میان دندان طبیعی و ایمپلنت احساس نمی‌کند. به همین دلیل افرادی که عمل کاشت ایمپلنت انجام داده‌اند از این روش رضایت بیشتری دارند.

  • دندان مصنوعی در ابتدا به شکل لثه و استخوان فک قالب گیری می‌شود و در سال‌های اول برای فرد مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما به مرور زمان به دلیل اینکه استخوان تحت حمایت قرار ندارد و تحلیل می‌رود، پروتز بر روی لثه به خوبی قرار نمی‌گیرد و تعداد دفعات لیز خوردن و حرکت کردن آن در دهان بیشتر می‌شود. این موضوع قطعا برای فرد ناراحت کننده خواهد بود. هنگامی که برآمدگی‌های روی استخوان از بین برود دیگر مانعی وجود ندارد که پروتز را نگه دارد و پس از ان ثابت نگه داشتن دندان مصنوعی بر روی لثه دشوار خواهد بود.
  • در صورتی که فردی نتواند به خوبی دندان مصنوعی خود را استریل کند و به طور مرتب آن را تمیز نگه دارد احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی دهان و لثه افزایش می‌یابد. اما مراقبت از ایمپلنت بسیار ساده است و همانند دندان طبیعی تنها با استفاده از مسواک و خمیر دندان و نخ دندان تمیز می‌شود.
متخصص ایمپلنت شرق تهران
متخصص ایمپلنت می‌تواند با استفاده از مهارت و تجربه خود برای افرادی که استخوان ضعیفی دارند نیز عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهد.

روش‌های کاشت ایمپلنت

متخصص ایمپلنت شرق تهران از سه روش برای کاشت ایمپلنت استفاده می‌کند. هر روش در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر اساس وضعیت سلامت عمومی و وضعیت لثه و استخوان فرد متقاضی انتخاب می‌شود. روش‌های کاشت ایمپلنت دندان عبارتند از:

  • کاشت ایمپلنت به روش تک مرحله‌ای
  • کاشت ایمپلنت به روش دو مرحله‌ای
  • کاشت ایمپلنت به روش فوری

روش تک مرحله‌ای

در این روش در یک مرحله ایمپلنت در داخل استخوان قرار داده می‌شود و لثه نیز به دور آن بخیه زده می‌شود. مدت زمان ترمیم و بهبودی ناحیه عمل در این روش کوتاه‌تر از روش دو مرحله‌ای است. برای اینکه فردی بتواند با استفاده از روش تک مرحله‌ای کاشت ایمپلنت را انجام دهد نیاز است که بیماری خاصی نداشته باشد و لثه و استخوان وی در شرایط مساعدی قرار داشته باشند. افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند و یا دندان قروچه شدید دارند نمی‌توانند عمل کاشت ایمپلنت را در یک مرحله انجام دهند.

ابتدا حفره‌ای در استخوان ایجاد می‌شود و سپس پایه ایمپلنت در داخل استخوان قرار داده می‌شود، سپس بافت لثه در اطراف پایه ایمپلنت بخیه زده می‌شود تا پایه ایمپلنت پنهان شود. 48 ساعت بعد روکش موقتی بر روی ایمپلنت قرار داده می‌شود تا ظاهر آن زیباتر شود. تا زمانی که پایه ایمپلنت جوش بخورد این روکش موقت بر روی پایه قرار دارد. پس از 2 الی 3 ماه تاج دائمی دندان بر روی ایمپلنت نصب می‌گردد. این تاج دائمی است و درست به رنگ دندان‌های طبیعی فرد ساخته می‌شود.

مزیت روش کاشت ایمپلنت تک مرحله‌ای کوتاه بودن مدت زمان ترمیم ناحیه عمل است. این روش معمولا برای دندان‌های جلو کاربرد دارد، زیرا وجود جای خالی دندان ظاهر دندان‌ها را خراب می‌کند با استفاده از این روش می‌توان در مدت زمان کوتاهی دندان‌های زیبا و یکدست داشت.

 روش دو مرحله‌ای

در روش دو مرحله‌ای در دو جلسه جراحی لثه در ناحیه کاشت پایه ایمپلنت انجام می‌شود. ابتدا هنگامی که ایمپلنت در داخل استخوان قرار گرفت، بهترین متخصص ایمپلنت در تهران روی ایمپلنت را با لثه می‌پوشاند و لثه را بخیه می‌زند. پایه ایمپلنت به طور کامل در زیر لثه پنهان می‌شود و به همین صورت باقی می‌ماند تا زمانی که پایه ایمپلنت با استخوان به طور کامل جوش بخورد.

مدت زمان لازم برای جوش خوردن پایه ایمپلنت در فک پائین حدود دو الی سه ماه است و برای فک بالا در حدود 4 الی 6 ماه باید صبر کردن تا پایه به طور کامل با استخوان فک جوش بخورد. پس از اینکه پایه ایمپلنت در استخوان محکم شد، متخصص ایمپلنت لثه را باز می‌کند تا پایه ایمپلنت دیده شود. در این مرحله اباتمنت بر روی ایمپلنت قرار داده می‌شود و سپس تاج دندان بر روی آن نصب می‌شود.

پیش از شروع این روش سلامت لثه و تراکم استخوان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که فرد بیماری لثه داشته باشد یا نیاز به پوند استخوان باشد، ابتدا درمان‌های لازم انجام می‌شود و پس از آن پایه ایمپلنت در داخل استخوان قرار داده می‌شود. در افرادی که نیاز به پیوند استخوان داشته باشند ایمپلنت حتما باید به صورت دو مرحله‌ای کاشت شود.

روش کاشت ایمپلنت فوری

ایمپلنت شرق تهران بهترین روش جایگزین برای دندان‌هایی است که آسیب دیده‌اند و یا از دست رفته‌اند. این روش به طور معمول در یک دوره چند ماهه انجام می‌شود و باید مدت زمان زیادی صبر کرد تا پایه ایمپلنت با استخوان جوش بخورد و تاج دندان بر روی آن نصب شود. اما در روش کاشت ایمپلنت فوری، پایه ایمپلنت درست پس از اینکه دندان کشیده شد، در داخل استخوان و در جای خالی ریشه دندان قرار می‌گیرد.

اگر لثه بی حس باشد بهترین متخصص ایمپلنت شرق تهران در داخل استخوان فک حفره‌ای به اندازه پایه ایمپلنت ایجاد می‌کند و سپس پایه را در استخوان قرار می‌دهد. اما در صورت بی حس نبودن لثه ابتدا با استفاده با استفاده از تزریق دارو، لثه را بی حس نموده و سپس کار کاشت پایه ایمپلنت را آغاز می‌کند تا فرد درد کمتری را احساس کند. پس از اینکه پایه در استخوان کاشت شد، یک تاج موقت بر روی آن قرار داده می‌شود تا از ایمپلنت محافظت کند. پس از اینکه ایمپلنت به طور کامل با استخوان جوش خورد تاج دائمی بر روی ایمپلنت نصب می‌شود.

وضعیت مناسب استخوان فک و داشتن تراکم کافی و برخورداری از سلامت کامل لثه برای انجام عمل کاشت ایمپلنت به این روش در اولویت قرار دارد. این روش برای افرادی انجام می‌شود که استخوان فک آنها شرایط مساعدی داشته باشد و بتوان پس از کشیدن دندان پایه ایمپلنت را در داخل آن قرار داد.

در برخی از موارد ممکن است متخصص ایمپلنت زمان کاشت پایه ایمپلنت را به یک الی دو ماه دیگر موکول کند. در این صورت باید مراقبت‌های لازم انجام شود و در زمان مناسب، پیش از آنکه استخوان ناحیه دندان کشیده شده به طور کامل ترمیم شود برای کاشت ایمپلنت به دندانپزشکی آرامش مراجعه نمود.

آیا عمل پیوند استخوان برای همه افراد لازم است؟

به طور کلی پیوند استخوان زمانی انجام می‌شود که استخوان ناحیه کاشت ایمپلنت تراکم کافی و ارتفاع مناسب نداشته باشد. این حالت زمانی اتفاق می‌افتد که مدت زیادی از کشیده شدن دندان گذشته باشد و استخوان فک تحلیل رفته باشد.

پایه ایمپلنت در عمیق‌ترین بخش استخوان قرار داده می‌شود تا محکم شده و دوام بالایی داشته باشد. اگر ارتفاع استخوان کم باشد، پایه ایمپلنت بیرون از لثه می‌ماند و حالت زیبایی نخواهد داشت. به همین دلیل نیاز است که استخوان تقویت شود و عمل پیوند استخوان یا لیفت سینوس انجام شود.

این حالت در تمام افراد به یک میزان نخواهد بود. در برخی از افراد که مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان دارند ممکن است استخوان بیشتر تحلیل رفته باشد و در افرادی که استخوان متراکم و سفتی دارند این اتفاق کمتر رخ خواهد داد و ممکن است اصلا نیازی به پیوند استخوان نباشد.

پیوند استخوان در برخی از افراد با استفاده از بافت طبیعی استخوان مانند استخوان خود فرد متقاضی یا استخوان برخی حیوانات انجام شود و در برخی شرایط نیز ممکن است از بافت مصنوعی نیز استفاده شود.

کاشت ایمپلنت و برندی که مورد استفاده قرار می‌گیرد تفاوت دارند، به همین دلیل پیش از آنکه برای کاشت ایمپلنت اقدام کنید بهتر است درباره انواع روش‌های کاشت ایمپلنت و انواع برندهای آن اطلاعات کافی کسب نمائید. انتخاب متخصص ایمپلنت خوب و حرفه‌ای در موفق بودن عمل کاشت ایمپلنت نقش بسزایی دارد. عمل ایمپلنت دندان را در کلینیک‌های معتبر و نام آشنا انجام دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود