بهترین دندانپزشکی ایمپلنت دندان در اسلامشهر

دندانپزشکی شاخه‌های مختلفی دارد، دندانپزشک عمومی و تخصصی از مهمترین شاخه‌های دندانپزشکی هستند. دندانپزشکی عمومی به دندانپزشکی گفته می‌شود که معمولا افراد برای انجام معاینات معمولی به آن مراجعه می‌کنند. دندانپزشک عمومی به افراد کمک می‌کند تا از دندان‌ها و لثه‌های خود مراقبت کند و نحوه رعایت بهداشت دهان و دندان را از وی می‌آموزد. معمولا توصیه می‌شود هر ساله یا دو بار در سال به دندانپزشک عمومی مراجعه شود تا وضعیت دندان‌ها و لثه مورد بررسی قرار گرفته و هر گونه مشکل موجود در آنها رفع گردد.

دندانپزشکان عمومی با تمامی مشکلات و بیماری‌های دندان و لثه آشناست و در این زمینه مهارت‌های بسیاری را آموخته است. دندانپزشک عمومی می‌تواند بسیاری از مشکلات بیماران را رفع نموده و بهترین خدمات دندانپزشکی را به آنها ارائه نماید. آنها برای ارائه خدمات دندانپزشکی سال‌ها درس خوانده‌اند و دوره‌های آموزشی متعددی را پشت سر گذاشته‌اند.

دندانپزشک عمومی در بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر پس از تشخیص آسیب دیدگی بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد

دندانپزشک عمومی چه وظایفی دارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که دندانپزشک عمومی چه کارهایی انجام می‌دهد و چه خدماتی از دندانپزشکی بر عهده او است. زمانی که ما برای انجام معاینات دوره‌ای به بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر مراجعه می‌کنیم، ابتدا توسط دندانپزشک عمومی معاینه می‌شویم. ویزیت اول معمولا بر عهده دندانپزشک عمومی است و علاوه بر آن وی وظایف دیگری نیز بر عهده دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • وضعیت دندان و لثه‌ها را بررسی می‌کند:

این معاینه به صورت چشمی و با استفاده از آینه انجام می‌شود. تمامی دندان‌ها و شرایط لثه با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. دندان‌ها‌ی پر شده و وضعیت آنها چک می‌شود تا معلوم شود که شرایط خوبی دارند یا باید دوباره ترمیم شوند. در صورت نیاز از دندان‌ها عکس برداری انجام می‌شود تا وضعیت ریشه و پوسیدگی جزئی یا عفونت داخلی دندان بررسی گردد.

  • بررسی عکس و بررسی شرایط دندان‌ها و استفاده از اشعه ایکس

از دیگر وظایف دندانپزشک عمومی معاینه دندان‌ها استفاده از اشعه ایکس برای چک کردن وضعیت دندان‌ها و ریشه آنها است. دندانپزشک با استفاده از دستگاه‌های مخصوص صدمات وارد شده به دندان‌ها را بررسی می‌کنند و در صورتی که پوسیدگی یا آسیب دیدگی در دندان یا بیماری خاصی در لثه وجود داشته باشد، با این روش تشخیص داده می‌شود. دندانپزشک عمومی در بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر پس از تشخیص آسیب دیدگی بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد.

  • ترمیم کردن حفره‌هی و شکاف‌های دندان

از دیگر کارهایی که دندانپزشک عمومی انجام می‌دهد، ترمیم ناهنجاری‌ها و حفره‌هایی است که بر روی دندان‌ها وجود دارد. گاهی ممکن است به دلیل عدم رسیدگی به دندان‌ها یا خوردن غذای گرم و سرد بالافاصله بعد از یکدیگر، ترک‌ها یا شکستگی بر روی دندان ایجاد شود. این ترک‌ها و یا حفره‌های دندانی با استفاده از مواد مخصوص پر شده و ظاهر دندان ترمیم می‌شود.

  • جرمگیری دندان‌ها

دندان‌ها پس از مدتی به دلیل تجمع مواد غذایی و به وجود آمدن پلاک‌های دندانی، تغییر رنگ می‌دهند و لایه‌ای روی دندان‌ها را می‌پوشاند که به آن جرم دندان گفته می‌شود. دندانپزشک عمومی در دندانپزشکی آرامش با استفاده از ابزار مخصوص پلاک‌های دندانی را تمیز کرده و لکه‌های موجود بر روی دندان‌ها را از بین می‌برد. این پلاک‌های دندانی به مرور زمان موجب آسیب دیدن لثه‌ها و ایجاد عفونت در دندان و لثه می‌شود.

انواع متخصص دندانپزشکی

در بهترین دندانپزشکی ایمپلنت دندان در اسلامشهر خدمات بسیار گسترده‌ای در حوزه دندانپزشکی ارائه می‌شود. پس از این که دندانپزشک عمومی مشکل دندان و میزان آسیب دیدگی را تشخیص داد بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد. سپس متخصص مربوطه اقدامات لازم را در جهت رفع مشکل موجود و درمان بیمار آغاز می‌نماید. در ادامه برخی از متخصصان دندانپزشکی را معرفی خواهیم کرد.

  • متخصص دندانپزشک اطفال:

دندانپزشک اطفال به متخصص دندانپزشکی گفته می‌شود که مراقبت‌های دندانی و درمان‌های مربوط به کودکان را انجام می‌دهد. هر گونه مشکل و آسیب دیدگی از کودکی تا نوجوانی توسط دندانپزشک اطفال انجام می‌شود. دندانپزشک اطفال به اولیا و کودکان کمک می‌کند تا با مراحل رشد دندان و شیوه مراقبت صحیح از دندان‌ها مطلع شوند و اقدامات لازم برای ترمیم دندان‌ها و جلوگیری از پوسیده شدن دندان‌های دائمی را انجام می‌دهد. با استفاده از مراقبت‌های مرتب دندانپزشکی در سنین کودکی، هر فردی در بزرگسالی دندان‌های سالم و بدون مشکل خواهد داشت.

  • متخصص درمان ریشه دندان یا اندودنتیست

اندودنتیست در حوزه درمان ریشه و عصب دندان دارای تخصص است و با تمامی شاخه‌های مرتبط با فیزیولوژی، آسیب شناسی پالپ دندان و مورفولوژی آشنایی دارد. متخصص درمان ریشه انواع عصب کشی دندان و درمان مشکلات ریشه دندان را انجام داده و در این زمینه از مهارت و تخصص بالایی برخوردار است.

  • متخصص جراح فک و صورت

جراحان فک و صورت در حقیقت مسئول رفع مشکلات دندان و فک هستند و جراحان ارتوپدی صورت نامیده می‌شوند. جراح فک و صورت وظیفه حذف دندان‌های آسیب دیده و ریشه‌های شکسته شده در داخل لثه و استخوان فک و جراحی ترمیمی فک و صورت را بر عهده دارند. علاوه بر این رفع نواقص صورت و بیماری‌های مربوط به دهان و فک در حوزه فعالیت جراح قرار دارد و عمل‌های زیبایی بسیاری را در ناحیه بافت نرم و سخت صورت انجام می‌دهند.

    • دندانپزشک عمومی در بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر پس از تشخیص آسیب دیدگی بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد

    متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

ارتودنسی روشی است که برای اصلاح ناهنجاری و بی نظمی موجود در دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش متخصص ارتودنتیست چند عمل را بر روی دندان‌ها و فک انجام می‌دهد تا اختلالات موجود در دندان‌ها و استخوان فک رفع شود. این کار به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد و در برخی از موارد برای جلوگیری از ایجاد بی نظمی در دندان‌ها انجام می‌شود. ارتودنسی برای درمان کجی دندان‌ها، کاهش فاصله زیاد موجود در دندان‌ها، جلوزدگی یا عقب زندگی فک، ازدحام دندان‌ها، کوچک بودن  فک و … اصلاح ترتیب دندان‌ها انجام می‌شود.

  • متخصص لثه یا پریودنتیست

پریودنتیست وظیفه درمان بیماری‌های لثه و پیشگیری از بروز مشکلات مربوط به لثه را دارد. علاوه بر این متخصص لثه، با انجام جراحی‌های مختلف لثه بستر استخوان و لثه را برای کاشت ایمپلنت دندان آماده می‌کند. پریودنتیست به منظور زیباتر کردن ظاهر لثه و انجام درمان‌های مختلف جراحی‌های متعددی از جمله پیوند لثه و … را انجام می‌دهد.

  • متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی

در مرکز ایمپلنت دندان در اسلامشهر عمل کاشت ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت انجام می‌شود. هزینه ایمپلنت دندان به تخصص و مهارت دندانپزشک و نوع ایمپلنت بستگی دارد. دندانپزشکان با استفاده از روش‌های مختلف کاشت دندان و جایگزین نمودن دندان مصنوعی، جای خالی دندان‌های از دست رفته و کشیده شده را پر می‌کنند. انواع روکش، بریج دندانی، پروتز متحرک و ایمپلنت با توجه به شرایط بیماران برای آنها انجام می‌شود. پروتزها به منظور اصلاح ناهنجاری‌ها و جای خالی دندان در لثه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • متخصص زیبایی دندان

انواع عمل‌های زیبایی از قبیل روکش دندان، لمینت دندان، ترمیم دندان با استفاده از مواد پر کننده، بلیچینگ دندان و افزایش ارتفاع تاج دندان و کامپوزیت از جمله وظایف متخصص زیبایی دندان محسوب می‌شود. در بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر تمامی مراحل تخصصی زیبایی توسط متخصصین مجرب و ماهر انجام می‌شود و تنها بخشی از وظایف را دندانپزشک عمومی بر عهده می‌گیرد.

ویژگی‌های بهترین دندانپزشکی ایمپلنت دندان در اسلامشهر

در یک مرکز دندانپزشکی خوب انواع خدمات دندانپزشکی توسط پرسنل مجرب و متخصص ارائه می‌گردد. کلینیک دندانپزشکی آرامش با بکار گیری بهترین پرسنل و کادر درمانی در تلاش است باکیفیت‌ترین خدمات را به بیماران ارائه نماید. یک مرکز دنداپزشکی خوب و مجهز علاوه بر دندانپزشک عمومی باید در شاخه‌های مختلف دندانپزشکی متخصصین مجرب و ماهر داشته و خدمات گسترده‌ای را برای بیماران فراهم نموده باشد. از مهمترین ویژگی‌های بهترین مرکز دندانپزشکی و ایمپلنت دندان در اسلامشهر عبارتند از:

  • موقعیت مکانی خوب و مناسب:

یکی از ویژگی یک مرکز دندانپزشکی خوب دسترسی ساده به آن با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی است. علاوه بر این وجود امکاناتی از قبیل پارکینگ نیز یک ویژگی مهم محسوب می‌شود. برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور نیز موجب می‌شود تا تمامی افراد با هر شرایط جسمی بتوانند از خدمات دندانپزشکی مرکز استفاده کنند.

  • محیط استریل

تمیز و استریل بودن محیط دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین ویژگی‌های کلینیک دندانپزشکی محسوب می‌شود. در محیط درمانی امکان انتقال انواع میکروب و بیماری بالا است، به همین دلیل استریل بودن محیط و لوازم مورد استفاده در طول درمان بسیار مهم و ضروری است.

  • امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن

بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر از تجهیزات پیشرفته و لوازم مدرن استفاده می‌کند و تمامی لوازم مورد نیاز برای درمان‌های مختلف در مرکز فراهم می‌باشد. وجود امکانات کافی در کیفیت ارائه خدمات اهمیت بالایی دارد.

  • پرسنل خوب و صبور

رفتار پرسنل و برخورد آنها با بیماران بسیار مهم است. تمام کادر درمان و پرسنل باید رفتار مناسبی با بیماران داشته باشند و با بروزترین روش‌های درمانی، بهترین خدمات را ارائه نمایند.

خدمات عمومی دندانپزشکی آرامش

در بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر خدمات عمومی متعددی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. این خدمات توسط متخصصین مجرب انجام می‌شود و به شرح زیر می‌باشد:

  • چکاپ دندان‌ها

انجام معاینات منظم و دوره‌ای از جمله خدمات عمومی است که در دندانپزشکی آرامش ارائه می‌شود. این چکاپ توسط دندانپزشک عمومی ارائه می‌گردد و طی آن شرایط دندان‌ها و لثه‌ها بررسی شده و در صورت وجود هر گونه مشکل فرد نزد متخصص مربوطه فرستاده خواهد شد.

  • دندانپزشک عمومی در بهترین دندانپزشکی در اسلامشهر پس از تشخیص آسیب دیدگی بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد

    بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها:

خدماتی از قبیل سفید کردن دندان‌ها یا بلیچینگ در دسته خدمات عمومی مراکز دندانپزشکی قرار دارد. دندانپزشک با استفاده از ابزار مخصوص و مواد سفید کننده، سطح دندان‌ها را از هر گونه پلاک دندانی و لکه‌های ایجاد شده به دلیل مصرف مواد غذایی رنگی و عدم مراقبت از دندان تمیز می‌شوند. این خدمات در تمامی مراکز دندانپزشکی ارئه می‌شود و در سنین مختلف قابل انجام است.

  • عصب کشی دندان

از درمان‌های عمومی دندانپزشکی عصب کشی و ترمیم پوسیدگی دندان‌های آسیب دیده است. در برخی از موارد که دندان پوسیده می‌شود و پوسیدگی به قدری است که به پالپ و بافت نرم دندان آسیب رسیده باشد، باید ریشه دندان از داخل کانال ریشه خارج شود، سپس کانال با استفاده از مواد مخصوص پر شود. به این عمل عصب کشی گفته می‌شود. این عمل توسط دندانپزشک متخصص انجام می‌شود و در صورتی که مقدار زیادی از دندان به دلیل پوسیدگی برداشته شده باشد، پس از پر کردن دندان، بهتر است روی دندان با روکش پوشیده شود.

  • جراحی لثه

از دیگر خدمات عمومی مراکز دندانپزشکی انجام جراحی لثه در زمان کشیدن دندان و موارد خاص است. جراحی لثه کاربردهای مختلفی دارد، به عنوان مثال بالا بردن لثه و یا پائین آوردن آن به منظور زیباتر کردن ظاهر دندان‌ها، ایجاد بافت کافی لثه برای کاشت ایمپلنت دندان با استفاده از پیوند لثه و سایر درمان‌های دیگر. جراحی لثه در موارد خاصی مورد نیاز است. به عنوان مثال در زمان کشیدن دندانی که آسیب دیدگی آن زیاد است، ممکن است نیاز باشد جراحی لثه انجام شود و یا هنگامی که ریشه دندان شکسته شده باشد، برای خارج کردن آن باید لثه شکاف داده شده و ریشه از داخل آن بیرون آورده شود.

  • کشیدن دندان

انواع خدمات کشیدن دندان، از کشیدن دندان شیری کودکان تا کشیدن دندان عقل در مراکز دندانپزشکی انجام می‌شود و جزو خدمات عمومی دندانپزشکی محسوب می‌شود. کشیدن دندان زمانی انجام می‌شود که دیگر امکان ترمیم کردن دندان وجود نداشته باشد و حتی با استفاده از روکش نیز نتوان آن را ترمیم کرد. کشیدن دندان باید توسط افرادی ماهر و متخصص انجام شود تا به عصب دندان آسیبی وارد نشود. در صورتی که بخشی از ریشه شکسته شود و در لثه باقی بماند، باید جراحی لثه انجام شود.

  • پر کردن دندان

یکی از روش‌های درمانی برای ترمیم دندان‌های آسیب دیده و پوسیده، پر کردن آنها است. حفره‌ها و نواحی پوسیده شده دندان ابتدا با استفاده از ابزار مخصوص تراش داده شده و سپس با مواد پر می‌شوند. به این کار پر کردن دندان می‌گویند. در بیشتر موارد برای این که زیبایی ظاهری دندان حفظ شود، از مواد سفید رنگ که شبیه به دندان طبیعی است استفاده می‌شود تا پس از پر شدن ظاهر دندان خراب نشود. پر کردن دندان از جمله خدمات عمومی دندانپزشکی محسوب می‌شود.

خدمات تخصصی و زیبایی دندانپزشکی

خدمات درمانی و ترمیمی در دندانپزشکی انواع مختلفی دارد و هر یک برای درمان و رفع ناهنجاری یا مشکل خاصی کاربرد دارد. خدمات تخصصی و زیبایی دندانپزشکی توسط پزشکان متخصص انجام می‌شود و به شرح زیر می‌باشد:

  • کاشت دندان:

یکی از مهمترین خدمات تخصصی و زیبایی که در مرکز ایمپلنت دندان در اسلامشهر ارائه می‌شود، کاشت دندان برای افرادی است که دندان دائمی خود را از دست داده‌اند. کاشت دندان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. عمل کاشت ایمپلنت اقساطی، پل‌های دندانی و پروتزهای متحرک از جمله روش‌هایی است که برای جایگزین کردن دندان استفاده می‌شود.

ایمپلنت دندان  به چندین روش مختلف انجام می‌شود و مراحل کاشت در هر یک متفاوت است. ایمپلنت به صورت کلی به سه روش تک مرحله‌ای، دو مرحله‌ای و فوری کاشت می‌شود. در روش ایمپلنت تک مرحله‌ای، پایه ایمپلنت در یک جلسه در داخل استخوان کاشت می‌شود و سپس لثه به دور آن بخیه زده شده و سپس بخش اباتمنت بر روی آن نصب می‌گردد. در این روش شکافی بر روی لثه ایجاد می‌شود و سپس با استفاده از دریل استخوان را سوراخ کرده و پایه ایمپلنت را در داخل استخوان قرار می‌دهند. در این روش نیازی به جراحی لثه نیست و مراحل کاشت و طول درمان کوتاه‌تر از روش دو مرحله‌ای است.

در روش دو مرحله‌ای ابتدا در یک جلسه پایه ایمپلنت کاشت می‌شود و پس از گذشت 4 الی شش ماه و پس از این که پایه ایمپلنت با استخوان جوش خورد، اباتمنت بر روی ایمپلنت متصل می‌شود و پس از این که روکش دندان آماده شد، بر روی اباتمنت نصب می‌گردد. در روش دو مرحله‌ای نیاز است که جراحی لثه انجام شود، زیرا باید پایه ایمپلنت در زیر لثه قرار داده شود تا از عفونت و آلودگی در امان باشد. سپس برای نصب ایاتمنت دوباره باید لثه باز شده و پایه ایمپلنت از زیر لثه بیرون آورده شده و بعد اباتمنت بر روی آن قرار داده شود.

روش فوری زمانی کاربرد دارد که دندان به تازگی کشیده شده باشد و استخوان برای کاشت پایه ایمپلنت آماده باشد. وقتی بافت استخوان تازه است و ریشه دندان به تازگی از درون آن خارج شده باشد، فرآیند ترمیم زودتر انجام شده و پایه ایمپلنت در مدت زمان کوتاه‌تری با استخوان جوش می‌خورد. در روش فوری تمامی مراحل کاشت ایمپلنت و نصب اباتمنت و نصب روکش موقت در یک جلسه انجام می‌شود و تعداد دفعات مراجعه به دندانپزشکی بسیار کمتر است.

پل‌های دندانی نیز روش دیگری است که برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود. در این روش پروتزهایی که شبیه به دندان طبیعی هستند با استفاده از چند اتصال فلزی به دندان‌های مجاور متصل می‌شوند و جای خالی دندان‌های از دست رفته بر روی لثه پر می‌شود. در این روش باید دندان‌های مجاور را تراش داد تا بتوانند از پروتز حمایت کنند. این روش دائمی نیست و باید هر چند سال یکبار آن را معاینه و در صورت نیاز تعویض کرد. زیرا دندان‌های مجاور طبیعی هستند و ممکن است دچار پوسیدگی شوند.

روش دیگر پروتز متحرک یا همان دندان مصنوعی است که برای افرادی کاربرد دارد که تمام دندان‌های خود را از دست داده باشند. در این روش از لثه و شکل استخوان فک قالب گیری می‌شود و یک پروتز کلی برای یک قوس آماده می‌شود. قسمت پائین پروتز به شکل لثه است و بافت نرمی دارد و بر روی لثه فرد قرار می‌گیرد. یکی از معایب این روش در این است که به چیزی وصل نیست و ممکن است در زمان غذا خوردن کمی حرکت کند. در روش‌های جدید‌تر از چند پایه ایمپلنت استفاده می‌شود تا پروتز را درون دهان ثابت نگه دارند. بدین ترتیب پروتز دیگر حرکت نکرده و استفاده از آن بسیار راحت‌تر از زمانی است که به چیزی وصل نباشد.

  • کامپوزیت دندان

کامپوزیت نوعی از خدمات ترمیمی و زیبایی است که برای رفع نواقص دندان‌ها و ترمیم ظاهر آنها کاربرد دارد. برای کامپوزیت ابتدا سطح دندان با استفاده از ایجاد خطوط ریز آمده سازی می‌شود و سپس موادی سفید رنگ و شبیه به رنگ دندان به صورت لایه لایه بر روی دندان کشیده می‌شود. این کار به قدری ادامه پیدا می‌کند تا دندان شکل زیبایی پیدا کند. سپس با استفاده از ابزار مخصوص شکل دندان به صورت دندان طبیعی حالت داده می‌شود و روی آن را پولیش می‌زنند تا مانند دندان طبیعی براق شود.

از کامپوزیت برای رفع ترک‌ها، لکه‌ها و حفره‌های موجود بر روی دندان استفاده می‌شود و باید توسط متخصص زیبایی انجام شود. کامپوزیت را برای هر تعداد دندان که مورد نیاز باشد انجام می‌دهند. انتخاب رنگ کامپوزیت به سلیقه بیمار بستگی دارد و اگر برای بخشی از دندان انجام شود به رنگی انتخاب می‌شود که شبیه به سایر دندان‌ها باشد.

  • لمینت دندان

لمینت نوعی روکش دندان است که برای رفع نواقص دندان استفاده می‌شود. در این روش روکش‌های ظریف سرامیکی ساخته می‌شوند و سپس با استفاده از چسب مخصوص بر روی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. شکل هر یک از روکش‌ها به شکل دندان طبیعی است و رنگ آن نیز مطابق با سلیقه بیمار انتخاب می‌شود. روش لمینت ماندگاری بالایی دارد و برای آن که عمر آن زیاد باشد و ترک نخورد نباید غذاهای سفت و ترد را گاز زد.

  • ارتودنسی دندان

روشی که برای اصلاح نظم دندان‌ها و عقب رفتگی یا جلو زدگی آنها کاربرد دارد، ارتودنسی است. در این روش دندانپزشک تعدادی از دندان‌ها را می‌کشد تا فضای کافی برای حرکت کردن دندان‌ها به وجود آید. سپس با استفاده از سیم دندان‌ها را وادار می‌کند تا حرکت کنند و در جای درست خود قرار بگیرند. از این روش برای اصلاح شرح لبخند استفاده می‌شود و توسط متخصص زیبایی و ارتودنسی انجام می‌شود. در دندانپزشکی آرامش تمامی خدمات درمانی و زیبایی با استفاده از بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و لوازم انجام می‌شود. در تمامی مراحل متخصصان باتجربه و ماهر حضور دارند و از مواد با کیفیت استفاده می‌کنند.

سخن آخر،

خدمات دندانپزشکی یکی از خدماتی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی به آن نیاز پیدا می‌کند. به همین دلیل مراجعه به یک مرکز درمانی معتبر و تخصص دندانپزشک از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی خدمات درمانی و زیبایی و خدمات عمومی در بهترین دندانپزشکی ایمپلنت دندان در اسلامشهر ارائه می‌شود و پزشکان حاذق و متخصص در مرکز حضور داشته و بهترین خدمات را ارائه می‌نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز دندانپزشکی آرامش به سایت http://www.arameshdental.com مراجعه فرمائید و با کارشناسان مرکز در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لطفا برای رزرو نوبت شماره تماس خورد را وادنمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود